Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Ed Aldus schreef:Ik weet dat pep best nat kan zijn als je het koopt, maar ik heb nu (voor mij) iets bijzonders te pakken.. 10 gram pep in een zakje waar geen vaste structuur meer te bekennen is (gewoon 1 grote witte drap) Toen ik alles uit t zakje haalde leek t net of ik n volle condoom aan het leegknijpen was, zo erg...
Heb het op papier laten drogen en er blijft uiteindelijk vd 10/9,5 gram nat, 3,9 gram "droog" over..
Das toch niet meer normaal lijkt me?
Ed Aldus schreef:Maar ondanks dat het minder zwaar is blijft er veeeeeel meer poeder over dan bij de vorige pep die ik had.
snuifduif schreef:Klopt, het worden meer een soort vlokken. Heb wel eens pep in water opgelost en toen laten drogen. Toen had ik een enorme bult wat wel op wol leek zo luchtig
Ed Aldus schreef:
maar zou dit goed of slecht moeten zijn, van die vlokken? het is moeilijk er een normale lijn van te leggen zoals je bij poeder doet, het is superzacht en t lijken idd kleine vlokjes.. Ga volgende week wat naar het testcentrum brengen
snuifduif schreef:Ed Aldus schreef:
maar zou dit goed of slecht moeten zijn, van die vlokken? het is moeilijk er een normale lijn van te leggen zoals je bij poeder doet, het is superzacht en t lijken idd kleine vlokjes.. Ga volgende week wat naar het testcentrum brengen
Ik vond het wel fijn, gewoon goed fijnhakken en dan heb je een soort kleine vlokjes die best prettig snuiven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten