Hoe lang gebruiken jullie al speed en waarom
Ben op me 18 begonnen met snuiven nu 10 jaar geleden af en toe dagelijks dan weer een tijdje niet
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
How can we hang on to a dream
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
psychedelic23 schreef:Vroeger in men hard drug periode als tiener deed het me niks.
Later in het bodybuildingmillieu efedrine beginnen slikken om droog te worden, en de nationale bodybuildingkampioen die bij le werkte zei , speed werkt lekker op het einde vlak voor nwedstrijd om tvocht af te drijven en knetterhard te staan.
Zodoende, er gestaag in gerold, eerst maandelijks vanaf men mid 20er jaren, dan ngestoord wijf opgescharreld die me pep gaf om te kunnen werken, en dan kwamen de periodes tot op heden npaar maand wel npaar maand niet,
als de effecten minderen de positieve en er meer negatieve komen kap ik effe en slik ik vooral lsd
tis een boerentechniek, met hun gewassen, het ene jaar mais , het andere jaar zetten ze prei, dat houd de grond vruchtbaar, das met die kop van ons ook zo, laat hem gissen, boor alles aan, kluts het effe dooreen, steeds gissend, suckerpunchend met nieuwe technieken, WANT DE GEEST MOET WAAIEN
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast