JongGeleerd schreef:Wordt Ritalin in België niet vergoed?
In Nederland wordt het gewoon vergoed, maar als je duurdere medicijnen wilt (Concerta / Dex) moet je het verschil bijbetalen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
SpeedY schreef:Enigste waar ik op moest letten is dat ik niet teveel met mijn kaken zat te kutten.
Is dit normaal? heb af en toe het idee dat ik er geestelijk mee bezig ben onder het motto van: ik ben onder invloed dus ik moet dit laten zien ofzo
Aangezien ik het met andere uppers ook heel snel heb.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten