Salientje schreef:pep is drugs
drugs is slecht
Salientje schreef:appeltjes pep is gewoon pep ...
DrFlamoes schreef:Pep zelf is niet gezond, maar wat echt kan slopen is als je je lichaam niet genoeg rust geeft en daarbij nog eens slecht eet. Juist twee dingen die pep goed onderdrukt. Daarnaast werkt pep op je dopamine afgifte (ipv serotonine) en vermoed dat die receptoren wel degelijk achteruit gaan bij veelvoudig gebruik. Dit denk ik maar maar neem t niet van mij aan.
Serotonine werkt heel licht als neurotransmitter werkte licht mee op de speed.
Dus geen MDMA beelden indenken.
Vele zeggen makkelijk speed ° dopamine en xtc serotonine"
snuifduif schreef:zo is een biertje of 3 drinken ook 'slecht' maar boeiend. dood ga je toch.
Koekert schreef:Ja precies daarom lekker genieten met drugs. Hoef de 80 niet perce te halen hoor. Beetje zitten in bejaardetehuis wachten tot je dood gaat.
TOK schreef:gezien dit een drugsforum is neem ik aan dat je het hebt over relatief ten opzichte van andere drugs.
dan moet je misschien deze docu maar eens kijken voor je antwoord:
TOK schreef:als je te lui bent, hier is wat ik mij herinner de top 3 was:
Volgens mij is heroïne, lichamelijk gezien, juist het minst slecht voor je. Zo lang je je verslaving kunt financieren.
TOK schreef:dit is waar, maar als je nou wel gekeken had,
TOK schreef:dan had je wel gezien dat ze criteria opstellen (verslavingsrisico, impact op jezelf en omgeving, schadelijkheid) waarop ze de drugs testen en aan de hand waarvan ze de keuze maken.
TOK schreef:Hoewel over deze criteria natuurlijk te discussiëren valt, komt deze indeling op mij toch aannemelijk over.
TOK schreef:Ondanks dat ik het paper waar ze het in het begin over hebben niet kon vinden op de universiteitsbibliotheek (digitale database) van Utrecht niet kon vinden, wat uiteraard dubieus is.
Sublimo schreef:De speed zelf is niet slecht of goed, degene die het gebruikt maakt het slecht of goed.
Exceptional Insight schreef:Niet zo naïef, kutBelg.
Het is ongezond. Punt.
Exceptional Insight schreef:kutBelg
Tomaat schreef:Exceptional Insight schreef:kutBelg
Als dat je onderbouwing is waar je zelf zoveel belang aan hecht dan wordt het tijd voor een psych.
Sublimo schreef:Tomaat schreef:Exceptional Insight schreef:kutBelg
Als dat je onderbouwing is waar je zelf zoveel belang aan hecht dan wordt het tijd voor een psych.
Zo serieus moet je hem niet nemen, dat zegt hij gewoon maar om mij op stang te jagen.
Tomaat schreef:En het werkt bij mij?
Het is hem dus niet gelukt!
Sublimo schreef:Begin je nou weer ? Jij bent ook redelijk hardleers soms...
Sublimo schreef:Nope, hoeft het echt niet te zijn.
Tomaat schreef:Als dat je onderbouwing is waar je zelf zoveel belang aan hecht dan wordt het tijd voor een psych.
Exceptional Insight schreef:Anders bemoei jij je er even lekker niet tegenaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten