Knabs schreef:gewoon in mn neus gestopt
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Dexamfetamine tegen een depressie? Ik ben dan geen arts, maar mij lijkt het dat het erger maakt (na een tijd).
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:Ik krijg binnenkort waarschijnlijk pep (Dexamfetamine) tegen m'n depressie van mijn allerliefste psychiater
Maus schreef:Ik krijg binnenkort waarschijnlijk pep (Dexamfetamine) tegen m'n depressie van mijn allerliefste psychiater
Miss E schreef:Paar jaar geleden voor het eerst gebruikt op een feest. Zat in mijn MDMA pauze en wilde wel drugs gebruiken, dus dan maar eens speed proberen.
Uiteindelijk veel te veel genomen die nacht en 2 dagen wakker geweest,haha.
Savage schreef:Volgens mij deed ik dat met mn neus, maar weet niet zeker meer
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Savage schreef:Volgens mij deed ik dat met mn neus, maar weet niet zeker meer
Origineel
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Accountz0r schreef:Ik was 17 en onder het mom van je moet alles een keer geprobeerd hebben geloof ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten