JongGeleerd schreef:Dat is wel waar, speed is een stille moordenaar.
Je hebt niet door hoe verslavend het is voor het te laat is.
Die verneukte huid maakt mij weinig uit, ja, na een binge heb ik een strakke, bleke huid en in de week erna zal ik waarschijnlijk puisten ontwikkelen, das alleen niet het probleem.
Het probleem zit m in het feit dat het heel gemakkelijk functioneel gebruikt kan worden.
Het zuigt je echte energie uit je en geeft je kunstmatig het gevoel dat je energie hebt.
Je bent de verbeterde versie van jezelf, maar stop je, dan moet de lege jij weer aansterken, totdat je weer de gewone jij bent.
JongGeleerd schreef:Dat is wel waar, speed is een stille moordenaar.
Je hebt niet door hoe verslavend het is voor het te laat is.
Die verneukte huid maakt mij weinig uit, ja, na een binge heb ik een strakke, bleke huid en in de week erna zal ik waarschijnlijk puisten ontwikkelen, das alleen niet het probleem.
Het probleem zit m in het feit dat het heel gemakkelijk functioneel gebruikt kan worden.
Het zuigt je echte energie uit je en geeft je kunstmatig het gevoel dat je energie hebt.
Je bent de verbeterde versie van jezelf, maar stop je, dan moet de lege jij weer aansterken, totdat je weer de gewone jij bent.
das falko schreef:Teveel voor op te noemen op 9 maanden
zal toch wl richting 250gr gaan erover misschien
das falko schreef:Teveel voor op te noemen op 9 maanden
zal toch wl richting 250gr gaan erover misschien
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Poseidon schreef:Geen flauw idee. 15-30 gram ofzo
Hassan schreef:0, ik gebruik geen drugs
Rudolph schreef:Wel treurig dat je niet eens opmerkt dat zeik toch echt met ei geschreven moet worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten