Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hoge dosis L-Tyrosine onder amfetaminegebruik.

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Hoge dosis L-Tyrosine onder amfetaminegebruik.

Berichtdoor MrMDMA » ma sep 29, 2014 3:41 am

Nu is bekend dat de precursors voor dopamine en serotonine verlichting kunnen geven na gebruik door de productie te stimuleren. Tijdens het gebruik van MDMA is het slikken van 5-htp niet aan te raden ivm serotonine-syndroom. Maar ik vroeg me af of het nemen van hogere dosissen L-tyrosine onder amfetamine gebruik iets uit zou maken qua effect?
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Hoge dosis L-Tyrosine onder amfetaminegebruik.

Berichtdoor Abysmal » ma sep 29, 2014 11:22 pm

Volgensmij is er niet zo iets als een dopaminesyndroom omdat je je veel meer dopamine hebt dan serotonine. Met dezelfde reden denk ik dat het ook minder gevaarlijk is, echter denk ik dat het zeker niet gezond zal zijn. Misschien heeft @Einstein hier meer inzicht op.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Hoge dosis L-Tyrosine onder amfetaminegebruik.

Berichtdoor Einstein » ma sep 29, 2014 11:56 pm

Met iets als een dopaminesyndroom ben ik ook niet bekend, nee. Mogelijk zal het nemen van L-tyrosine wél de bijwerkingen van de amfetamine versterken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Hoge dosis L-Tyrosine onder amfetaminegebruik.

Berichtdoor Poseidon » di sep 30, 2014 2:16 am

Einstein schreef:Met iets als een dopaminesyndroom ben ik ook niet bekend, nee.


Ben een tijd terug ook met deze kwestie in de weer geweest. Toen leverde google 0 treffers op. Ook niks te vinden in de medische bieb. Las een x op Bluelight een post van iemand die beweerde dat je als je l tyro bij de sosa pakt de rush beter zou worden. Uitgeprobeerd maar echt niet. Voelde helemaal geen verschil.
Lijkt me kras dat er een dopaminesyndroom in de zin v mdma-syndroom bestaat.
Als je teveel speed of coca neemt kan je wel goed para of semi-psychotisch worden maar dat is weer andere kwestie.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Hoge dosis L-Tyrosine onder amfetaminegebruik.

Berichtdoor MrMDMA » vr okt 10, 2014 7:51 pm

Poseidon schreef:Las een x op Bluelight een post van iemand die beweerde dat je als je l tyro bij de sosa pakt de rush beter zou worden. Uitgeprobeerd maar echt niet. Voelde helemaal geen verschil.


Dit is ook meer waar ik op doelde, ik vroeg me af of je bij het nemen van hoge dosissen L-tyrosine onder gebruik misschien het amfetamine effect heviger of langer effectief zou kunnen houden. Zeker ook omdat ik ergens had gelezen dat de dopamine synthese in het lichaam vrij veel sneller gaat dan die van serotonine.

Het nemen van dagelijks vrij hoge dosissen tyrosine zonder gebruik (3000+ mg) heeft bij mij overigens wel een noemenswaardig effect. Zoals de toename van energie en het beter kunnen verdragen van kortere nachten slaap.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Hoge dosis L-Tyrosine onder amfetaminegebruik.

Berichtdoor Dopaminded » do okt 16, 2014 4:30 am

In de loop van vorig jaar ook een proefritje gedaan met dit supplement.
Dit wel in combinatie met (lage dosissen) Dexamfetamine. :)

Eerste 3 dagen afzonderlijk gebruik van L-Tyrosine:
beginnende dagdosering @ 1000mg tot uiteindelijk @ 3000mg.

Volgende 2 dagen gecombineerd gebruik met Dexamfetamine:
L-Tyrosine @ 2500mg
Dexamfetamine @ 62,5mg (37,5mg -> 25mg ; hustler van die apotheek :geek: )

Afzonderlijk gebruik leek me wel enigzins meerwaarde te bieden (threshold dosis @ 2000mg).
Het gecombineerd gebruik daarentegen was dan weer wat teleurstellend. :|
Het verschil liep van geen merkbare invloed (D2), tot een iets scherpere alertheid & lichtjes verhoogd cognitief vermogen (D1).
Moest het een wiskunde oefenles zijn: Verwaarloosbare optelling, i.p.v. de (door mij althans gehoopte) vermenigvuldigende boost.

:lol: Of simpelweg een placebo effect :wave:

Jammer dat de L-Dopa op voorschrift is, zouden we anders wel beetje verder geraken, samen met die goeie :snort:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron