MS. schreef: 12 uur? toch zo'n 2gram..
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Is gok ik niet al te best spul als je de eerste keer al 2 gram op maakt. Of je gaat wel heel ver de eerste keer. Maar een verdoofd achterhoofd heb ik nog nooit van gehoord.Speed schreef:MS. schreef: 12 uur? toch zo'n 2gram..
Leer eerst is normaal te doseren, en laat je drugs testen voor gebruik...
Shizzel schreef:gek.. voor je 1e keer 2 gr? hoelang ben je al wakker dan?
enja, van een verdoofd achterhoofd heb ik nog niet echt gehoord, wel andere lichaamsdelen die wat verdoofd aanvoelden.. maar ik zou zeggen, minder maar een beetje met je gebruik enzo..
Dakkie schreef:Shizzel schreef:gek.. voor je 1e keer 2 gr? hoelang ben je al wakker dan?
enja, van een verdoofd achterhoofd heb ik nog niet echt gehoord, wel andere lichaamsdelen die wat verdoofd aanvoelden.. maar ik zou zeggen, minder maar een beetje met je gebruik enzo..
+1
MS. schreef:Bij deze wil ik aangeven, dat ik inderdaad verkeerd heb gehandelt, verkeerd gedoseerd, ongetest.
De speed heb ik van een vriend gekocht, die het zelf (danwel met nadenken) gebruikt.
Volgende keer zal ik uiteraard beter doseren, testen, en er beter bij nadenken wat ik doe.
Dit topic mag gesloten worden, danku!
(hoe sluit je zoiets eigenlijk?)
MS. schreef:(hoe sluit je zoiets eigenlijk?)
1percent schreef:
Niet. Dit topic is leerzaam, voor beginners. In plaats van dit topic te willen sluiten, zou je het moeten willen verspeiden. Zodat anderen het lezen en niet hetzelfde achterlijke grapje willen herhalen.
Come on man, less is more!
Trying is believing.
misantropie schreef:Ik ben ondertussen een weekje dagelijks pep aan het gebruiken. Ik heb maar één nacht niet geslapen, al de andere nachten wel. En ik merk de laatste 2 dagen dat ik juist hetzelfde heb als die kerel. Men hoofd dat raar aanvoelt.
In het begin alsof je al de hele dag een pet hebt opgehad, die je hebt afgedaan maar dat het nog altijd een beetje aanvoelt alsof je er wel een ophebt. Dan wrijf ik er meestal is gwn over en is het weer weg.
Maar als ik het zo wat laat doen, voel je echt duidelijk dat de huid van men achterhoofd lijkt te verdoven, alsof je voet slaapt.
Ik gebruik al 3 jaar recreatief pep, zo'n weekje doe ik normaal nooit maar het is omdat volgende week men schooljaar terug begint. De pep zelf is ook dezelfde als ik altijd heb. Dus het ligt niet aan de kwaliteit.
Iemand die mss een wetenschappelijke verklaring heeft?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten