Abysmal schreef:Laatst nog gele pep gehad, vieze kleur, zo geel dat het bijna licht bruin werd. Snel naar het TC gebracht; uitslag 58% met resten van het reactieproces, geen vervuiling/versnijding dus.
natuurkunde freak schreef:Abysmal schreef:Laatst nog gele pep gehad, vieze kleur, zo geel dat het bijna licht bruin werd. Snel naar het TC gebracht; uitslag 58% met resten van het reactieproces, geen vervuiling/versnijding dus.
Resten van het reactieproces hoef ik niet echt binnen te krijgen en zie ik toch wel als vervuiling.
Abysmal schreef:Laatst nog gele pep gehad, vieze kleur, zo geel dat het bijna licht bruin werd. Snel naar het TC gebracht; uitslag 58% met resten van het reactieproces, geen vervuiling/versnijding dus.
snuifduif schreef:Zwavelzuur is niet giftig
Fool schreef:snuifduif schreef:Zwavelzuur is niet giftig
Maar ik geloof er ook niets van dat het gezond is voor je neus. Ik bedoel, als het prikt kan het toch niet goed zijn?
JongGeleerd schreef:Oh dan denk ik dat er hier ook wat van in mijn pep zit, het is spierwit, maar God wat brandt het.
Heb ook vaak kapotte neus problems
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
westergas schreef:Gele pep is vervuilde pep.
En snuiven is voor meisjes. Een beetje kerel neemt bommetjes.
Ano schreef:westergas schreef:Gele pep is vervuilde pep.
Aebi schreef:Ano schreef:westergas schreef:Gele pep is vervuilde pep.
Slikken is voor meisjes toch?
Ja maar ik had ooit gele speed die goed was
snuifduif schreef:Ja dan kunnen we weer 2 pagina's lang blijven emmeren dat gele speed ook best goed kan zijn, maar als je het wast het nog beter is, en dat witte speed ook heel slecht kan zijn etc etc
Fool schreef:En wordt geel na contact met (vochtige) lucht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten