Misschien nogal een domme vraag, maar here it goes. Ik slik dexamfetamine voor mijn ADD, echt prachtspul, de depressieve klachten van de rebound etc. die ik bij ritalin of concerta had is helemaal gone. Helaas is onlangs, na het bezoeken van de apotheek, mijn tas gestolen. Nu is dit niet de eerste keer dat ik mijn medicatie kwijt raak, zo heb ik een keer opnieuw ritalin moeten aanvragen om iets soortgelijks, dus ik durf niet zo goed weer te bellen naar mijn huisarts. Helaas heb ik deze twee maanden wel veel te doen en in te leveren, en hoe zwak het ook klinkt, dexamfetamine is voor mij echt een must. Nu kan ik natuurlijk moeilijk aan een straatdealer komen met dex haha, en ik wil ECHT niet terug naar mijn huisarts omdat ik bang ben dat hij denkt dat ik het verkoop of zo, dus...
Heeft iemand iets nieuws om te proberen, makkelijk aan te komen, wat er op lijkt? Ik heb al eens geëxperimenteerd met phenibut, maar daar had ik geen betere concentratie van eigenlijk. Ik zoek echt naar de 'ADD verminderende' effecten, niet hardgaan of wat dan ook. Enig idee? Ik sta open voor suggesties. En beetje desperate, dat zeker.