Devil Fish schreef:FRESH schreef:Maar de hamvraag is bij voor mij nog steeds "hoe komt dat dan"?
Pavlov?
Ik had het toen ik iedere week speed gebruikte ook. Dacht altijd dat het daar niks mee te maken had, maar nu ik die shit nauwelijks nog gebruik heb ik het ook niet meer haha.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Casplantje. schreef:FRESH schreef:Maar de hamvraag is bij voor mij nog steeds "hoe komt dat dan"?
ehm.. misschien omdat ik ontiegelijke trek heb in pep en het daarom wíl ruiken. Denk ik tenminste.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Jules schreef:Je vangt gewoon een vleugje op van iets dat erg op de geur van pep lijkt, maar niet perse pep is. Je hersenen maken vanzelf die associatie als de junks die jullie zijn.
MissA schreef:ja , ik heb wel eens iemand gehad die me kamer binnen kwam en die toen die wegging opmerkte er hangt er een raar luchtje heeft iets weg van een chemische luchtje .... met zulke woorden zei die het ongeveer. verder niet op ingegaan. en hij wachte ook niet op een antwoord
Dakkie schreef:De speed zit in je hoofd. Niet letterlijk op dat moment maar je bent er waarschijnlijk (onbewust) zo mee bezig dat veel luchtjes je er aan doet denken.
ryder11700 schreef:ik ook, waarschijlijk die ene lijn van net of de volgende die in de rij staat
MissA schreef:ja , ik heb wel eens iemand gehad die me kamer binnen kwam en die toen die wegging opmerkte er hangt er een raar luchtje heeft iets weg van een chemische luchtje .... met zulke woorden zei die het ongeveer. verder niet op ingegaan. en hij wachte ook niet op een antwoord
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten