SWIM's opinion is that phentermine is not as good as amphetamines or ephedrine/pseudo. The effect for him was very similar to Concerta. What SWIM didn't like about it is the mental state it put him in. SWIM felt 'robotic' or 'zombie like'. His ability to consciously think and have internal dialogue was greatly suppressed, and SWIM felt as if he were on auto-pilot (or 'zoned-out). He was still able to function (work, drive, talk) normally, however not being able to think made him feel rather uncomfortable.
As a weight loss aid, they work well. In addition to speeding up the metabolism, phentermine would allow SWIY to exercise for long periods of time due to increased energy and being zoned out (you'd be less likely to stop due to boredom/wanting to do something else).
SWIM would not recommend it for recreational use, as it keeps him from enjoying anything.
Also, it lasts for a long time, around 8-12 hours in SWIM's experience.
HieronymusIV schreef:Heeft iemand enig idee hoelang het middel werkt? er staat niets op internet!!
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Frog schreef:Hoezo heb je altijd dubieuze pilletjes "liggen" en kom je hier vragen wat t is?
Mijn vraag aan jouw hoe kom je er aan, en waarom - het antwoord op het waarom zit hem misschien al in de vraag,''hoe kom je eraan''- weet je vaak niet wat het is, of heb je een vaag vermoeden?
HieronymusIV schreef:Frog schreef:Hoezo heb je altijd dubieuze pilletjes "liggen" en kom je hier vragen wat t is?
Mijn vraag aan jouw hoe kom je er aan, en waarom - het antwoord op het waarom zit hem misschien al in de vraag,''hoe kom je eraan''- weet je vaak niet wat het is, of heb je een vaag vermoeden?
Een kennis heeft zo'n beetje de hele neerlandsche apotheek aan pillen in huis en krijg zo nu en dan wel eens wat mee om te 'proberen' zoals m'n laatste post 'dex' etc. Hij weet het mooi te vertellen maar hij verteld veel uit eigen ervaring en niet echt vanuit deskundige hoek. Nu weet ik dat er mensen op dit forum zitten die we nogal 'deskundig' mogen noemen dus vandaar dat ik op deze plek met mijn vragen kom.
Kan ook telkens naar de apotheek gaan met mijn vragen maar ik denk dat ze me aan zien komen
HieronymusIV schreef:o jee
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten