JongGeleerd schreef:Ik verberg vrijwel al mijn drugsgebruik (gerelateerde) shit van mijn moeder.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Snuifje1988 schreef:Wie weten er dat je coke gebruikt
Mijn gebruik is geheim wil ik graag zo houden
Petrovic schreef:Eigenlijk iedereen weet wel van mijn gebruik in het verleden af. Behalve werk dan.
Petrovic schreef:Eigenlijk iedereen weet wel van mijn gebruik in het verleden af. Behalve werk dan.
snuifduif schreef:Dagelijks gebruik is een heel ander verhaal.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
Perry schreef:Mijn speedgebruik is. Ik verberg vrijwel al mijn drugsgebruik (gerelateerde) shit van mijn moeder en dus ook van mensen waarvan ik een reëel vermoeden heb dat mijn moeder het via hen zou horen. Dit is slechts uit voorzorg tegen de last die het haar mentaal zou bezorgen te weten dat ik doe wat ik doe en heb gedaan wat ik heb gedaan.
cheetah schreef:Nee.
Maar, ik vertel niet uit mijzelf dat ik pep of andere drugs (heb) gebruik(t). Wel ben ik er altijd eerlijk over, als iemand er naar vraagt. Ter vergelijking: ''Ik heb 15 cocktails gedronken'' is niet hoe ik mijn avondje uit zou omschrijven, maar ''Ik ben bij de cocktailbar geweest'' wel.
Ik maak geen onderscheid in middelen of mensen dus dit geldt voor vrienden, familie en collega's almede voor alcohol, harddrugs en softdrugs.
Perry schreef:Jij lijkt mij 'n fijn persoon wanneer meet?
Perry schreef:Perry schreef:Mijn speedgebruik is. Ik verberg vrijwel al mijn drugsgebruik (gerelateerde) shit van mijn moeder en dus ook van mensen waarvan ik een reëel vermoeden heb dat mijn moeder het via hen zou horen. Dit is slechts uit voorzorg tegen de last die het haar mentaal zou bezorgen te weten dat ik doe wat ik doe en heb gedaan wat ik heb gedaan.
Geen geheim en er volledig open over zijn is een van de beste keuzes uit m'n leven geweest)
618157 schreef:@Perry Wat heeft het precies voor een meerwaarde aan jouw geven om er eerlijk over te zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten