Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Ivo » wo aug 15, 2012 12:02 pm

Ik drink nooit koffie en heb nul tolerantie voor cafeïne. Bij de minste sporen van cafeïne in mijn speed, word ik echt onrustig in mijn hoofd, compleet het omgekeerde van het effect van speed. Ik vind het echt niet chill...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor westergas » vr aug 17, 2012 8:53 pm

Ik had maandag ff wat pep naar het test centrum gebracht. Vandaag gebeld en ze vertelde mij dat het nu nog wel twee weken kan duren voordat de uitslag er is. Totaal 3 weken wachten dus.

Duurt het wel vaker zo lang? Ik vind het echt een fantastische service en aangezien het gratis is hoor je me niet klagen maar als het zo lang duurt is de verleiding wel groter om er ongetest even van te snoepen :snort: En dat is nou net niet de bedoeling!
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Frog » za aug 18, 2012 1:21 am

westergas schreef:Ik had maandag ff wat pep naar het test centrum gebracht. Vandaag gebeld en ze vertelde mij dat het nu nog wel twee weken kan duren voordat de uitslag er is. Totaal 3 weken wachten dus.

Duurt het wel vaker zo lang? Ik vind het echt een fantastische service en aangezien het gratis is hoor je me niet klagen maar als het zo lang duurt is de verleiding wel groter om er ongetest even van te snoepen :snort: En dat is nou net niet de bedoeling!


Hier waar ik af en toe een pilletje liet testen, was het voor pillen een week later de uitslag en poeders 2 weken.
Mooi kut 3 wachten als je zin er in hebt.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor TerrorJunk » za aug 18, 2012 4:40 am

Ja als ik hier zo enkele uitslagen lees begin ik spontaan bekken te trekken :o

Ik weet datt max 73% ofzo is, dus ik dacht goed zal dan rond de 60% zijn, normaal 50% en slecht 40% ofzo?
Maar 3% ?? Waar zijn we mee bezig!!

Kheb mn speed altijd al eens willen testen omdat ik de speed die ik op dit moment heb de beste van allemaal vind, mn dealer zegt dat hij echt wel redelijk puur is, en ik vind ook wel dat hij er goed uit ziet enzo in vergelijking met iets wat ik vorige week op qontinent (festivaletje) had gevonden na een hele dag zoeken het zag er echt geel uit (en niet van ouderdom denkk maar dan meer caffeine) hij smaakte echt slecht, ok speed smaakt sowieso slecht maar ik moest kokhalzen als ik er aan rook alleen al het had wel een redelijk effect, khad echt zin om te feesten enzo maar toch was ie niet echt zoals het moest volgens mij.

K denk datk dan eens zal kijken voor het dichtsbijzijnde testcentrum :)
K weet dat je iets kan kopen om je xtc zelf te testen, (heb ik toch ergens gelezen) maar zou je dat hebben voor speed ook? aan n redelijke prijs.
Done: [V] Cannabis [V] Cocaine [V] Speed [V] XTC

Todo: [X] Ketamine [X] Paddo's [X] MDMA [X] LSD [X] GHB [X] DOB
TerrorJunk
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: do aug 16, 2012 3:51 am
Woonplaats: Belgie

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor TerrorJunk » za aug 18, 2012 4:44 am

Davinci schreef:Voor de snuivers is dit verhaal cholera en pest. Niemand snuift graag speed met cafeïne. Je neus haat je hiervoor.


Don't shoot me maar ik hou wel van n traantje in mn ogen alsk snuif :').
Ieder zen mening.
Done: [V] Cannabis [V] Cocaine [V] Speed [V] XTC

Todo: [X] Ketamine [X] Paddo's [X] MDMA [X] LSD [X] GHB [X] DOB
TerrorJunk
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: do aug 16, 2012 3:51 am
Woonplaats: Belgie

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Partypipo » zo aug 19, 2012 11:28 pm

TerrorJunk schreef:Ja als ik hier zo enkele uitslagen lees begin ik spontaan bekken te trekken :o

Ik weet datt max 73% ofzo is, dus ik dacht goed zal dan rond de 60% zijn, normaal 50% en slecht 40% ofzo?
Maar 3% ?? Waar zijn we mee bezig!!

Kheb mn speed altijd al eens willen testen omdat ik de speed die ik op dit moment heb de beste van allemaal vind, mn dealer zegt dat hij echt wel redelijk puur is, en ik vind ook wel dat hij er goed uit ziet enzo in vergelijking met iets wat ik vorige week op qontinent (festivaletje) had gevonden na een hele dag zoeken het zag er echt geel uit (en niet van ouderdom denkk maar dan meer caffeine) hij smaakte echt slecht, ok speed smaakt sowieso slecht maar ik moest kokhalzen als ik er aan rook alleen al het had wel een redelijk effect, khad echt zin om te feesten enzo maar toch was ie niet echt zoals het moest volgens mij.

K denk datk dan eens zal kijken voor het dichtsbijzijnde testcentrum :)
K weet dat je iets kan kopen om je xtc zelf te testen, (heb ik toch ergens gelezen) maar zou je dat hebben voor speed ook? aan n redelijke prijs.


Klik op de sponsorlink van azarius, zoek in de winkel op ez test en bestel de Tri-all. Je kan nu alles testen! Woehoe!

Caffeine test ie niet op. En ook niet op percentages.
En ik weet ook nog steeds niet wat er nou voor kleur verschijnt als je én speed én 4ma ofzo erin hebt zitten...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Davinci » ma aug 20, 2012 1:45 pm

TerrorJunk schreef:
Davinci schreef:Voor de snuivers is dit verhaal cholera en pest. Niemand snuift graag speed met cafeïne. Je neus haat je hiervoor.


Don't shoot me maar ik hou wel van n traantje in mn ogen alsk snuif :').
Ieder zen mening.


Van mijn eerste lijn 72% kreeg ik ook traantjes :grin:
Traantjes van genot :love:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Bonke » ma aug 20, 2012 9:46 pm

Ik ben net weer (slechts!!!) 5 km aan het hardlopen geweest. Pffff je zou toch nooit weer een lijn pep nemen:puke: Mijn longen en hart zijn net afgestorven:woeh:

Na een tweetal maanden royaal pep/3-fmp te hebben genuttigd toch maar eens de rem er op gooien
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Maxtacy » di aug 21, 2012 12:33 pm

Ik haal nu bijna 2jaar mn speed bij dezelfde dealer. En hij heeft altijd goeie sjeit. Was een keer niet zo tevreden over zn spullen, maar toen had ie van te voren ook gezegt: Het is deze keer goedkoper dus kans op mindere kwaliteit.
Did: Nicotine, MDMA/XTC, Cocaine, LSD, Paddo's, Truffels, Speed/pep, Taurine, Tandpasta(geen aanrader), alcohol, sims3, laggas, Ketamine, Hasj/wiet Salvia.

To do: Van het vorige nog veel meer! :)


Take the knife, I'm twisted. Where's my heart, you missed it.
Avatar gebruiker
Maxtacy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma aug 13, 2012 1:37 pm
Woonplaats: In het graf van een overleden junk.

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Maxtacy » di aug 21, 2012 12:34 pm

TerrorJunk schreef:
Davinci schreef:Voor de snuivers is dit verhaal cholera en pest. Niemand snuift graag speed met cafeïne. Je neus haat je hiervoor.


Don't shoot me maar ik hou wel van n traantje in mn ogen alsk snuif :').
Ieder zen mening.


Hoe meer mijn neus me gaat haten hoe meer ik blijf snuiven! :woeh:
Did: Nicotine, MDMA/XTC, Cocaine, LSD, Paddo's, Truffels, Speed/pep, Taurine, Tandpasta(geen aanrader), alcohol, sims3, laggas, Ketamine, Hasj/wiet Salvia.

To do: Van het vorige nog veel meer! :)


Take the knife, I'm twisted. Where's my heart, you missed it.
Avatar gebruiker
Maxtacy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma aug 13, 2012 1:37 pm
Woonplaats: In het graf van een overleden junk.

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Ivo » di aug 21, 2012 12:36 pm

TerrorJunk schreef:K weet dat je iets kan kopen om je xtc zelf te testen, (heb ik toch ergens gelezen) maar zou je dat hebben voor speed ook? aan n redelijke prijs.


Ja, maar veel ben je er niet mee vrees ik. Je weet geen percentages en als de kleuren wat teveel op elkaar lijken weet je zelfs niet of het met iets versneden is...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor westergas » vr aug 24, 2012 4:47 pm

uitslag: 15 % pep en de rest is koffie. de tering. klap op de vuurpijl, er zijn "sporen" 4-ma gevonden. zal ik het wassen en ga ik die 4-ma dan merken?
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor snuifduif » vr aug 24, 2012 5:03 pm

Sporen zijn over het algemeen minder dan 1 procent dus dat kan prima.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor snuifduif » vr aug 24, 2012 5:05 pm

Ivo schreef:
TerrorJunk schreef:K weet dat je iets kan kopen om je xtc zelf te testen, (heb ik toch ergens gelezen) maar zou je dat hebben voor speed ook? aan n redelijke prijs.


Ja, maar veel ben je er niet mee vrees ik. Je weet geen percentages en als de kleuren wat teveel op elkaar lijken weet je zelfs niet of het met iets versneden is...


Marquis test is ook niet om aan te tonen wat je wél hebt maar juist om te kunnen zien wat je níet hebt.
Als jouw pil zwart kleurt weet je nog niet zeker dat het mdma is, maar als ie niet zwart word weet je zeker dat er geen mdma in zit
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor perrypitbull » di jan 08, 2013 11:22 pm

Kan er mij eens iemand uitleggen waarom het dus niet mogelijk is om als belg een staaltje pep op te sturen naar dat testcentra om het te laten testen?????
perrypitbull
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di jan 08, 2013 11:17 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor AgeOfLove » di jan 08, 2013 11:23 pm

perrypitbull schreef:Kan er mij eens iemand uitleggen waarom het dus niet mogelijk is om als belg een staaltje pep op te sturen naar dat testcentra om het te laten testen?????


Er worden uitsluitend drugs uit Nederland getest. Wat ook maar logisch is zeker?

http://www.drugs-test.nl/voorwaarden
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Telefoonhoorn » wo jan 09, 2013 3:41 pm

stuur het op naar mij :snort: :snort: :snort: :snort: :snort:
Telefoonhoorn
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 39
Geregistreerd: do maart 15, 2012 8:11 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor supergabbur » wo jan 09, 2013 4:44 pm

Mijn ervaringen in Amsterdam: ik ken wel gewoon genoeg gasten die prima pep voor een schappelijke prijs verkopen, op iets meer 'underground' feestjes en op Ruigoord wordt het al wat duurder maar is de kwaliteit ook nog wel goed, voor wat ik meegemaakt heb tenminste.

Maar asjemenou zeg: ik heb de afgelopen jaren ook een aantal keer dronken pep of sos van zo'n dubieuze gast op een straathoek gekocht als ik tijdens het zuipen opeens wilde gaan snuiven maar niets bij me had en geen van m'n vertrouwde dealers een beetje in de buurt was. Drommels zeg, wat was dat telkens belachelijk veel geld voor belachelijk slechte kwaliteit.
De laatste keer dat ik daar in trapte is gelukkig ook al een tijdje geleden en ik ben ook niet meer van plan dat ooit nog te doen!

Off topic: ik heb ook wel eens een taxichauffeur heel erg vasthoudend naar zo'n straathoek'dealer' zien roepen waar hij heen moest en dat hij dat wel zou fiksen terwijl die G wild terugwapperde dat hij door moest rijden. Hilarisch!
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Fenomeen » wo jan 09, 2013 5:27 pm

In Eindhoven zit een test centrum.
*** als ik me niet vergis 8-)

*mod edit: doe toch maar niet :P
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Ed Aldus » do jan 10, 2013 6:46 am

Hoop morgen 2 testresultaten te krijgen.. Ik 1 sample van een batch en een vriend een sample van n compleet andere batch ingeleverd.. Ben benieuwd!
╔═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚═════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════╝
Avatar gebruiker
Ed Aldus
Ik ben gelukkig!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 404
Geregistreerd: za feb 26, 2011 12:18 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor FRESH » do jan 10, 2013 10:56 am

67% schoon
62% + 1% koffie....nahja zal wel rest product zijn van een andere test ofzo hahaha. vrij droog!
68% schoon (wel erg nat)

(dit zijn geen aanbiedingen ofzo, ik meld alleen de resultaten haha)
FRESH
Offline
 

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor perrypitbull » za jan 12, 2013 10:53 am

AgeOfLove schreef:
perrypitbull schreef:Kan er mij eens iemand uitleggen waarom het dus niet mogelijk is om als belg een staaltje pep op te sturen naar dat testcentra om het te laten testen?????


Er worden uitsluitend drugs uit Nederland getest. Wat ook maar logisch is zeker?

http://www.drugs-test.nl/voorwaarden

Mag ik je erop wijzen dat momenteel de productie van sp het meeste gebeurt in BELGIE
perrypitbull
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di jan 08, 2013 11:17 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Ivo » za jan 12, 2013 10:59 am

perrypitbull schreef:
AgeOfLove schreef:
perrypitbull schreef:Kan er mij eens iemand uitleggen waarom het dus niet mogelijk is om als belg een staaltje pep op te sturen naar dat testcentra om het te laten testen?????


Er worden uitsluitend drugs uit Nederland getest. Wat ook maar logisch is zeker?

http://www.drugs-test.nl/voorwaarden

Mag ik je erop wijzen dat momenteel de productie van sp het meeste gebeurt in BELGIE

Heeft weinig te maken met het feit dat de Nederlandse overheid niet voor Belgische gebruikers gaat betalen. "Drugs uit nl" betekent "drugs van Nederlanders", niet "drugs in nl gemaakt"...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Einstein » za jan 12, 2013 9:13 pm

Zou wat zijn als je bij elke sample die je inlevert de afkomst ervan moest traceren :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor john gelderland » ma feb 04, 2013 9:38 pm

hahahaha leuk om te lezen...ook ik was in het verleden een regelmatige gebruiker...door ouder
worden huisje boompje beeesje er een tijd uitgeweest...en idd,wat een enorme bagger wordt er
tegenwoordig verkocht bah bah!!! Na meerdere adressen te hebben geprobeerd,met idd enorm fluctuerende prijzen en kwaliteit,eindelijk een gevonden die gewoon top levert,constante kwaliteit en een keurige prijs van xx euro de gr.....Wel stiekum een kleine voorraad aangelegd,want je weet het maar nooit :)Maar zo zie je maar,dat de kwaliteit die vroeger hoog in het vaandel stond tegenwoordig niks meer uit maakt...ze verkopen je schijnbaar liever 1 keer rotzooi,dan een goede terug kerende klant te houden!!!!

mod edit: prijzen posten is niet toegestaan
john gelderland
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma feb 04, 2013 5:59 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor snuifduif » di feb 05, 2013 9:44 pm

Toe maar, goede speed voor weinig geld, en ook nog casual je locatie bijgevoegd 8-)
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Dopezilla » ma feb 11, 2013 6:57 am

Omgeving Rotterdam niet dat ik opgemerkt heb, in ieder geval. Beter. Maar ik haal niet bij jan en alleman ofzo, alleen dealers die ik al een tijdje ken.
Avatar gebruiker
Dopezilla
Bazige baas
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 293
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:52 pm
Woonplaats: Rotterdam

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor Italiano » wo feb 13, 2013 2:41 pm

Kreeg laatst nog 2 uitslagen terug. 9% en 29%, tja... :(
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor PimPamPetje » wo maart 13, 2013 7:24 pm

t is er dus allemaal niet beter op geworden de afgelopen maanden...
Mezelf er al ff bij neergelegd en niet bewust op zoek :)
PimPamPetje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 7:51 pm

Re: is pep overal zo slecht tegenwoordig?

Berichtdoor snuifduif » do maart 14, 2013 1:14 am

Volgens mij is er altijd goede te vinden, echter zijn je adressen vaak niet zo divers als je denkt. Het kan zo zijn dat al je 3 dealer vriendjes het bij dezelfde vent kopen, omdat je vriendengroepen elkaar meestal wel vaag kennen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

VorigeVolgende

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron