Dreuge schreef:komt jouw speed uit een coke sealtje??
Druks schreef:Sukkelll
Druks schreef:HieronymusIV schreef:Druks schreef:Sukkelll
Ja dat dacht ik dus ook.
Je zou bijna denken da te betrapt wilde worden
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Klimtox schreef:Mijm ouders vomdem mij eem keer im het ziekemhuis madat ik speed had gesmovem.
prototype schreef:Mijn ouders hebben mijn stash gelukkig nooit gevonden.
Lijkt me zeker kut als ze het ooit vinden, dan gaan ze zich zorgen maken over niks enzo
Ik vond het al kut dat m'n moeder me had betrapt toen ik ritalin mee wou nemen naar koningsdag.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Einstein schreef:Mijn ouders hebben ooit ongevraagd mijn hele kamer opgeruimd, behalve de la waar wat oude matreaalsouvenirs in liggen Heb er niks van gehoord verder dus het zal wel
Jack of Hearts schreef:Dus een korte samenvatting: Er is niks gebeurd en heeft automatisch geen gevolgen.
Daar maak je een topic voor?
Dopamientje schreef:Na het terugkeren van Lowlands 2011 had mijn e-dealer mij een vergoeding gestuurd in de vorm van 1 gram mephedrone en 1 gram 4-fmp. Laat mijn moeder nou net een dikke bubbeltjes envelop vinden zonder naam, met alleen een adres. Dus die had ze opengemaakt en vond de zakjes.
Laten we zeggen dat ze "niet boos, maar heel teleurgesteld" was...
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten