Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA na speed

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

MDMA na speed

Berichtdoor WaarZijnWe » zo sep 02, 2018 3:39 am

heey allemaal,

Ik heb binnenkort een feest waar ik van plan ben om speed te gaan gebruiken en aan het einde MDMA. Dit omdat MDMA erg kort bij mij werkt (zo'n 2,5 uur) dus dit wil ik bewaren voor het einde.
Hebben mensen hier ervaring mee? Komt de MDMA harder of juist minder hard aan als je speed ervoor gebruikt?

Anders gezegd: normaal gesproken neem ik 100mg, zal ik dan dezelfde dosering aanhouden of is het verstandig met minder te beginnen?

ps. ik weet dat de combinatie niet erg gezond is en dat de kater hevig zal zijn, hier heb ik me op voorbereid.
"Paas me een sleutelbos"
WaarZijnWe
Experimenterende Gebruiker

Re: MDMA na speed

Berichtdoor Frissa » zo sep 02, 2018 12:06 pm

Is het niet beter om eerst mdma te doen endan speed? Want lijkt me dat als je eerst speed doet je niet echt een mdma gevoel gaat hebben (denk ik)
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Frissa
Legendary
Moderator

Berichtdoor WaarZijnWe » zo sep 02, 2018 3:25 pm

Frissa schreef:Is het niet beter om eerst mdma te doen endan speed? Want lijkt me dat als je eerst speed doet je niet echt een mdma gevoel gaat hebben (denk ik)

Oh oke, ja ik dacht na over deze volgorde omdat ik de MDMA (het leukste) wil bewaren tot het einde, dit neem ik dan zo'n 7 uur na de speed in zodat de heftigste effecten hiervan wel zijn uitgewerkt.
"Paas me een sleutelbos"
WaarZijnWe

Berichtdoor WaarZijnWe » zo sep 02, 2018 3:26 pm

Jcutter schreef:Heb ik weleens gedaan dit en kreeg toen een hele erge kater

Ik heb vrede met de kater. Deed jij ook eerst speed en daarna MDMA? Kreeg je hetzelfde gevoel als altijd of fijner/minder fijn?

En nam je dezelfde dosis MDMA als gewoonlijk (zonder speed)?

Thnx!
"Paas me een sleutelbos"
WaarZijnWe

Berichtdoor Kikkerr » zo sep 02, 2018 3:48 pm

WaarZijnWe schreef:
Jcutter schreef:Heb ik weleens gedaan dit en kreeg toen een hele erge kater

Ik heb vrede met de kater. Deed jij ook eerst speed en daarna MDMA? Kreeg je hetzelfde gevoel als altijd of fijner/minder fijn?

En nam je dezelfde dosis MDMA als gewoonlijk (zonder speed)?

Thnx!

jij kan wel vrede met de kater hebben, maar heeft de kater ook vrede met jouw....?
Kikkerr
DF Maniac

Berichtdoor WaarZijnWe » zo sep 02, 2018 9:38 pm

618157 schreef: jij kan wel vrede met de kater hebben, maar heeft de kater ook vrede met jouw....?

Dat laat ik over een week weten :snort:
"Paas me een sleutelbos"
WaarZijnWe

Berichtdoor Perry » zo sep 02, 2018 10:15 pm

Verstandige boy :#: Vaak gedaan, deze onzin, vandaag de dag veel spijt van. Ik raad het je sterk af, maar doe wat je niet laten kan.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor WaarZijnWe » ma sep 03, 2018 11:07 am

Perry schreef:Verstandige boy :#: Vaak gedaan, deze onzin, vandaag de dag veel spijt van. Ik raad het je sterk af, maar doe wat je niet laten kan.

Ik sta open voor advies maar dan moet ik wel weten waarom je het zo sterk afraadt...
"Paas me een sleutelbos"
WaarZijnWe

Berichtdoor Perry » ma sep 03, 2018 2:04 pm

Er is een noemenswaardige kans dat je je serotonine systeem er dusdanig mee beschadigd dat de gevoelens van MDMA nooit meer hetzelfde zullen zijn. Dat is het minst desastreuze mogelijke gevolg. (Zeker) bij herhaaldelijk gebruik, kan het al snel tot depressiviteit, slaapproblemen, concentratieproblemen en eetproblemen leiden.
Nou kan ik me voorstellen dat je denkt: "Dan houd ik het bij deze ene keer," echter maakt 1 keer een uitzondering toestaan dat je dit heel veel sneller weer zal doen dan wanneer je het volledig uitsluit
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Frissa » ma sep 03, 2018 11:28 pm

Druks schreef:Het is het proberen waard imo. Denk niet dat het heel lekker gaat bevallen. Zelfs als ik de dag voor mdma pep gebruik, valt ie niet lekker en ben ik na een uurtje al weer chagrijnig met pijn in mijn rug. Maar wie weet het is voor jou wel anders. Zou sowieso niet te veel snuiven als je wat van die mdma wilt voelen.

Denk dat sws afhankelijk van je speed tollerantie het een probleem gaat worden voor je mdma gevoel. Naar mijn gevoel, als je het dan toch gaat doen. Eerst een leuke tijd op mdma en als die wat uitwerkt pep knallen om door te gaan :kleuter: maar dat is mijn idee. Nooit beide gecombineerd tho.
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
Frissa
Legendary
Moderator

Berichtdoor MrMDMA » di okt 30, 2018 10:21 pm

Beide combineren is voor mij het effect wat ik wil bereiken. De MDMA haalt het neurotische van de speed af, terwijl de speed het extreme wause van MDMA afhaalt. Ik bereik dan een staat van goed bij kennis zijn met alle lekkere effecten die MDMA kan geven.

Na uitwerking van de MDMA kan doorgaan op de amfetamine ook heerlijk zijn. Terwijl iedereen met een sip gezichtje naar huis gaat na een feest zit je zelf nog goedgehumeurd na te genieten. Een echte kater heb ik nooit.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » di okt 30, 2018 11:26 pm

MrMDMA schreef:Beide combineren is voor mij het effect wat ik wil bereiken. De MDMA haalt het neurotische van de speed af, terwijl de speed het extreme wause van MDMA afhaalt. Ik bereik dan een staat van goed bij kennis zijn met alle lekkere effecten die MDMA kan geven.

Na uitwerking van de MDMA kan doorgaan op de amfetamine ook heerlijk zijn. Terwijl iedereen met een sip gezichtje naar huis gaat na een feest zit je zelf nog goedgehumeurd na te genieten. Een echte kater heb ik nooit.

Ja, hier moet je dus vooral niet naar luisteren :p
MDMA met speed combineren verhoogd de neurotoxiciteit aanzienlijk. Het effect kan eventueel wel als prettig ervaren worden, wanneer je vaak 'te' waus wordt van enkel MDMA
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Frissa » di okt 30, 2018 11:32 pm

Perry schreef:
MrMDMA schreef:Beide combineren is voor mij het effect wat ik wil bereiken. De MDMA haalt het neurotische van de speed af, terwijl de speed het extreme wause van MDMA afhaalt. Ik bereik dan een staat van goed bij kennis zijn met alle lekkere effecten die MDMA kan geven.

MDMA met speed combineren verhoogd de neurotoxiciteit aanzienlijk. Het effect kan eventueel wel als prettig ervaren worden, wanneer je vaak 'te' waus wordt van enkel MDMA

Wanneer je de combi gebruikt om minder waus te worden dan lijkt het me beter als je 6apb gebruikt>> beste van mdma zonder het extreme vage ervan :love:
Frissa
Legendary
Moderator

Berichtdoor MrMDMA » do nov 01, 2018 1:52 am

Frissa schreef:Wanneer je de combi gebruikt om minder waus te worden dan lijkt het me beter als je 6apb gebruikt>> beste van mdma zonder het extreme vage ervan :love:

Ik gebruik het niet perse om minder waus te worden. Ik wil gewoon dopamine, adrenaline en serotonine op volle kracht hun werk laten doen. Aangezien serotonine ook een regulator is van het dopamine systeem merk ik altijd een zeer positief effect.

Note: Zoals al eerder gezegd, ik geef mijn adviezen graag op niveau tot het randje gaan en misschien net erover. Het enige wat ik wil aangeven is dat het brein naar mijn ervaring best veel kan hebben (uitzondering daargelaten).
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor snuifduif » do nov 01, 2018 2:13 am

Een auto kan ook best veel hebben, maar als je 150 wilt rijden kan je beter in de 5 staan dan het proberen in de 1e versnelling :kleuter:

Einddoel is hetzelfde, schade aanzienlijk verschil. Zou het met drugs net zo bekijken, waarom risico lopen terwijl er veiligere alternatieven zijn die nagenoeg hetzelfde effect bereiken.
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor MrMDMA » zo nov 04, 2018 5:59 am

snuifduif schreef:Een auto kan ook best veel hebben, maar als je 150 wilt rijden kan je beter in de 5 staan dan het proberen in de 1e versnelling :kleuter:

Einddoel is hetzelfde, schade aanzienlijk verschil. Zou het met drugs net zo bekijken, waarom risico lopen terwijl er veiligere alternatieven zijn die nagenoeg hetzelfde effect bereiken.

Welk alternatief zou jij dan aanraadden voor de combo Amfetamine + MDMA?

Los daarvan, Er zijn maar 3 neurotransmitters die ik wil kunnen invloeden. Namelijk dopamine, serotonine en GABA. Ik kies daar dan de meest potente middelen voor, of een combinatie van deze. Ik heb nu in de 9 jaar dat ik gebruik niet het gevoel dat ik erop achteruit ben gegaan. Integendeel, de momenten onder invloed (van uppers) zijn bijna als meditatiesessies voor mij.

MrMDMA
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » ma nov 05, 2018 1:37 am

Frissa schreef:
Perry schreef:

Wanneer je de combi gebruikt om minder waus te worden dan lijkt het me beter als je 6apbgebruikt>> beste van mdma zonder het extreme vage ervan :love:

@Druks: MDMA werkte anders, niet zozeer milder. En ik kakte niet in. Nevah

voor zover die herinneringen nog betrouwbaar zijn... was jaren geleden
Perry
Intensive Care Bear
DF God

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed