Frissa schreef:Is het niet beter om eerst mdma te doen endan speed? Want lijkt me dat als je eerst speed doet je niet echt een mdma gevoel gaat hebben (denk ik)
Jcutter schreef:Heb ik weleens gedaan dit en kreeg toen een hele erge kater
WaarZijnWe schreef:Jcutter schreef:Heb ik weleens gedaan dit en kreeg toen een hele erge kater
Ik heb vrede met de kater. Deed jij ook eerst speed en daarna MDMA? Kreeg je hetzelfde gevoel als altijd of fijner/minder fijn?
En nam je dezelfde dosis MDMA als gewoonlijk (zonder speed)?
Thnx!
618157 schreef: jij kan wel vrede met de kater hebben, maar heeft de kater ook vrede met jouw....?
Perry schreef:Verstandige boyVaak gedaan, deze onzin, vandaag de dag veel spijt van. Ik raad het je sterk af, maar doe wat je niet laten kan.
Druks schreef:Het is het proberen waard imo. Denk niet dat het heel lekker gaat bevallen. Zelfs als ik de dag voor mdma pep gebruik, valt ie niet lekker en ben ik na een uurtje al weer chagrijnig met pijn in mijn rug. Maar wie weet het is voor jou wel anders. Zou sowieso niet te veel snuiven als je wat van die mdma wilt voelen.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
MrMDMA schreef:Beide combineren is voor mij het effect wat ik wil bereiken. De MDMA haalt het neurotische van de speed af, terwijl de speed het extreme wause van MDMA afhaalt. Ik bereik dan een staat van goed bij kennis zijn met alle lekkere effecten die MDMA kan geven.
Na uitwerking van de MDMA kan doorgaan op de amfetamine ook heerlijk zijn. Terwijl iedereen met een sip gezichtje naar huis gaat na een feest zit je zelf nog goedgehumeurd na te genieten. Een echte kater heb ik nooit.
Perry schreef:MrMDMA schreef:Beide combineren is voor mij het effect wat ik wil bereiken. De MDMA haalt het neurotische van de speed af, terwijl de speed het extreme wause van MDMA afhaalt. Ik bereik dan een staat van goed bij kennis zijn met alle lekkere effecten die MDMA kan geven.
Na uitwerking van de MDMA kan doorgaan op de amfetamine ook heerlijk zijn. Terwijl iedereen met een sip gezichtje naar huis gaat na een feest zit je zelf nog goedgehumeurd na te genieten. Een echte kater heb ik nooit.
Ja, hier moet je dus vooral niet naar luisteren
MDMA met speed combineren verhoogd de neurotoxiciteit aanzienlijk. Het effect kan eventueel wel als prettig ervaren worden, wanneer je vaak 'te' waus wordt van enkel MDMA
Frissa schreef:Wanneer je de combi gebruikt om minder waus te worden dan lijkt het me beter als je 6apb gebruikt>> beste van mdma zonder het extreme vage ervan
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
snuifduif schreef:Een auto kan ook best veel hebben, maar als je 150 wilt rijden kan je beter in de 5 staan dan het proberen in de 1e versnelling![]()
Einddoel is hetzelfde, schade aanzienlijk verschil. Zou het met drugs net zo bekijken, waarom risico lopen terwijl er veiligere alternatieven zijn die nagenoeg hetzelfde effect bereiken.
Frissa schreef:Perry schreef:MrMDMA schreef:Beide combineren is voor mij het effect wat ik wil bereiken. De MDMA haalt het neurotische van de speed af, terwijl de speed het extreme wause van MDMA afhaalt. Ik bereik dan een staat van goed bij kennis zijn met alle lekkere effecten die MDMA kan geven.
Ja, hier moet je dus vooral niet naar luisteren
MDMA met speed combineren verhoogd de neurotoxiciteit aanzienlijk. Het effect kan eventueel wel als prettig ervaren worden, wanneer je vaak 'te' waus wordt van enkel MDMA
Wanneer je de combi gebruikt om minder waus te worden dan lijkt het me beter als je 6apbgebruikt>> beste van mdma zonder het extreme vage ervan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten