Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor MrMDMA » vr sep 12, 2014 11:13 pm

Ben zelf vrij bekend geraakt met het gebruik van normale amfetamine en weet dit tot op zekere hoogte altij vrij goed te waarden. Ik zag laatst op televisie dat het zuid-oostelijke deel van Duitsland nu 'overspoeld' raakt met voornamelijk Tjechische (crystal) methamfetamine. Ik ben dit zelf nog nooit in Nederland tegengekomen, maar er in de loop der tijd toch stiekem nieuwsgierig naar geraakt. Ik vroeg mij af of er anderen zijn die het al tegen zijn gekomen op de Nederlandse markt en indien van toepassing, wat hun ervaringen zijn met het middel?
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor davy jones » za sep 13, 2014 1:02 am

MrMDMA schreef:Ik vroeg mij af of er anderen zijn die het al tegen zijn gekomen op de Nederlandse markt


Op Albert Cuypmarkt nog niet. 8-)

Nee ff serieus. Meth word in bepaalde kringen al minstens 10 jaar gebruikt zag ik op da web op zoek naar info over sex & drugs combineren.
Homosensuelen in grote steden Randstad bijv. Allemaal storys over dagenlang kille, gevoelloze sex
Zal hetero net zo zijn.bruter dan yayo op da gebied. Ok. I confess. Weet t zeker maar kan ook mijn personal afwijking zijn. Vond het enkel t trekken met MDMA & booze erbij maar das nog gevaarlijker.

Je moet het zelf weten maar zeg niet tegen je geweten dat je het niet hebt geweten :wink:

I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor Einstein » za sep 13, 2014 1:58 pm

Crystal meth is hier nooit echt aangeslagen, o.a. omdat amfetamine hier veel groter is dan in de meeste andere landen.
In bepaalde kringen zou meth wél erg veel worden gebruikt inderdaad.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor Gonzo » za sep 13, 2014 6:59 pm

Einstein schreef:Crystal meth is hier nooit echt aangeslagen, o.a. omdat amfetamine hier veel groter is dan in de meeste andere landen.
In bepaalde kringen zou meth wél erg veel worden gebruikt inderdaad.


Het is in de Amsterdam wel te vinden als je de juiste geaardheid hebt en van leren kleding houdt.. :smokin:

Verder is het wat Einstein zegt; het is hier in de Benelux nooit echt aangeslagen, mss door alle horror verhalen of we zitten gewoon nog niet diep genoeg in de crises. ..
Verder zou ik ook niet weten waarom het hier niet echt aangeslagen is, de grondstoffen zijn met een beetje moeite ook best bij elkaar te sprokkelen... :conf:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor Maus » za sep 13, 2014 8:17 pm

Er is ook een levendige handel in meth op de bekende sites via Tor :roll:

Persoonlijk lijkt mij meth-gebruik het begin van daadwerkelijke zelfdestructie :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor Fristiboi7 » za sep 13, 2014 8:22 pm

Maurits schreef:Persoonlijk lijkt mij meth-gebruik het begin van daadwerkelijke zelfdestructie :#:


Misschien moet ik het dan toch maar eens een kans geven :hulde:
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor Gonzo » za sep 13, 2014 8:28 pm

Maurits schreef:Er is ook een levendige handel in meth op de bekende sites via Tor :roll:

Persoonlijk lijkt mij meth-gebruik het begin van daadwerkelijke zelfdestructie :#:


Als je je eigen grenzen niet kent moet je er ook zeker niet aan beginnen. maar voor de echte 'upper connaisseur' die zijn grenzen wel kent en zorgt dat 'ie geen ons heeft liggen is het wel een aanrader.. :smokin:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor Maus » za sep 13, 2014 9:59 pm

Gonzo schreef:
Maurits schreef:Er is ook een levendige handel in meth op de bekende sites via Tor :roll:

Persoonlijk lijkt mij meth-gebruik het begin van daadwerkelijke zelfdestructie :#:


Als je je eigen grenzen niet kent moet je er ook zeker niet aan beginnen. maar voor de echte 'upper connaisseur' die zijn grenzen wel kent en zorgt dat 'ie geen ons heeft liggen is het wel een aanrader.. :smokin:

Ik kan mij wel vinden in deze redenering.

Als je van jezelf weet dat je niet echt verslavingsgevoelig en psychosegevoelig bent en je een sterk hart hebt en nog nooit last hebt gehad van epileptische insulten door uppers, dan lijkt mij het idd meer dan de moeite waard om het spul af en toe te proberen.

Ook een combi van bijvoorbeeld 2 glazen ijskoude Belvedere wodka, een beetje topkwaliteit hasj puur in de pijp, Meth IV en zuivere #4 heroïne IV zal de hemel op aarde zijn :love: :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor Sterling Archer » zo sep 14, 2014 12:38 pm

Verslavingsgevoeligheid maakt niet heel veel uit bij meth imo. De dopaminespike is zo hard dat iedereen moeite krijgt om weerstand te bieden. Het is erg leuk, maar let heel goed op je gebruik :P
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor ParadijsVogel » zo sep 14, 2014 12:55 pm

Gonzo schreef:Verder zou ik ook niet weten waarom het hier niet echt aangeslagen is, de grondstoffen zijn met een beetje moeite ook best bij elkaar te sprokkelen... :conf:


Ik denk dat het in het gedeelte "beetje moeite" zit. De grondstoffen voor meth zijn gereguleerd/illegaal, terwijl de grondstoffen voor amfetamine vrij verkrijgbaar zijn, uiteraard wordt hier wel toezicht op gehouden.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor Hunk » ma sep 22, 2014 2:48 am

Maurits schreef:Meth IV en zuivere #4 heroïne IV zal de hemel op aarde zijn :love: :hulde:


Het is de bedoeling op dit forum goede adviezen te verstrekken. Geen recept om elkaar op de intensive care of op het kerkhof te doen belanden. :s
D.O.A.
Avatar gebruiker
Hunk
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 558
Geregistreerd: zo jul 15, 2012 4:50 pm
Woonplaats: Bergeijk

Re: Methamfetamine, hoe wijdverspreid in Nederland?

Berichtdoor MrMDMA » za okt 11, 2014 9:12 pm

Maurits schreef:Er is ook een levendige handel in meth op de bekende sites via Tor :roll:


Bedankt voor de tip! :lol: . Wel eens gehoord van dat Tor maar had me er tot nu toe nog niet in verdiept, wat een hoop 'producten' zijn daar te verkrijgen zeg. Voelde me net een kind in een snoepwinkel.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner