"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
MrMDMA schreef:Ik vroeg mij af of er anderen zijn die het al tegen zijn gekomen op de Nederlandse markt
Einstein schreef:Crystal meth is hier nooit echt aangeslagen, o.a. omdat amfetamine hier veel groter is dan in de meeste andere landen.
In bepaalde kringen zou meth wél erg veel worden gebruikt inderdaad.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Persoonlijk lijkt mij meth-gebruik het begin van daadwerkelijke zelfdestructie
Maurits schreef:Er is ook een levendige handel in meth op de bekende sites via Tor
Persoonlijk lijkt mij meth-gebruik het begin van daadwerkelijke zelfdestructie
Gonzo schreef:Maurits schreef:Er is ook een levendige handel in meth op de bekende sites via Tor
Persoonlijk lijkt mij meth-gebruik het begin van daadwerkelijke zelfdestructie
Als je je eigen grenzen niet kent moet je er ook zeker niet aan beginnen. maar voor de echte 'upper connaisseur' die zijn grenzen wel kent en zorgt dat 'ie geen ons heeft liggen is het wel een aanrader..
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gonzo schreef:Verder zou ik ook niet weten waarom het hier niet echt aangeslagen is, de grondstoffen zijn met een beetje moeite ook best bij elkaar te sprokkelen...
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Maurits schreef:Meth IV en zuivere #4 heroïne IV zal de hemel op aarde zijn
Maurits schreef:Er is ook een levendige handel in meth op de bekende sites via Tor
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten