Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:5-HTP en L-tryptofaan zullen niet zo veel zin hebben, aangezien dat werkt op je serotoninesysteem. Speed heeft niets van doen met je serotonine, maar met je dopamine en adrenaline. Als je iets zou moeten gebruiken qua supplementen, dan zou dat iets met L-dopa erin moeten zijn.
ParadijsVogel schreef:5-HTP en L-tryptofaan zullen niet zo veel zin hebben, aangezien dat werkt op je serotoninesysteem. Speed heeft niets van doen met je serotonine, maar met je dopamine en adrenaline. Als je iets zou moeten gebruiken qua supplementen, dan zou dat iets met L-dopa erin moeten zijn.
Einstein schreef: Vermoed echter dat er hier één of andere rare vervuiling door de speed zat.
Rareuniverse schreef:Mocht je morgen nog last hebben, wat hoogst waarschijnlijk zo is, koop dan wat 5-htp/L-tryptofaan. Dit herstelt een beetje het balans tussen de verbruikte stoffen.
Rareuniverse schreef:Dat zwart worden voor je ogen heeft met zuurstoftekort te maken. Zelf ervaar ik dit elke keer als ik langer dan 15 min gezeten heb, en ik dan opeens opsta. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
Italiano schreef:Iedere keer dat zomaar aanbevelen van deze voedingssupplementen is zo onzinnig. Ten eerste hebben deze stoffen betrekking op je serotonine (waar speed in eerste instantie niet veel mee doet). Ten tweede is het maar de vraag of 5-HTP nemen zo goed voor je is. Zou beginnen met het nemen van een hoop magnesium (citraat bijv. / niet oxide) en een multivitamine (Orthica bijv. / niet Centrum)
Einstein schreef:maar de rest van het verhaal zou ik met een korrel zout nemen.
Rareuniverse schreef:Ook Ghb, mxe/ketamine, of wiet (geen hasj!) wil nog wel eens helpen . Maar
Oppepper schreef:Rareuniverse schreef:Ook Ghb, mxe/ketamine, of wiet (geen hasj!) wil nog wel eens helpen . Maar
Zou je dit uit willen leggen? Waarom geen hasj?
ParadijsVogel schreef:Aangezien het overgrote gedeelte uit die post bestaat uit onzin, zal het me niet verbazen als dat ook echt zo is. GHB, MXE of ketamine doen als je je al niet goed voelt is ook echt een kutidee.
Einstein schreef:Dat topic over ADDforums gaat over amfetaminetolerantie en niet over amfetaminekaters![]()
![]()
Ahote schreef:het zou mij gigantisch veel verbazen als dat echt zo is (dat wiet wel goed is en hasj niet, i call bullshit)
Italiano schreef:Ligt in elkaar verlengde lijkt me? Waardoor krijg je een kater van amfetamine? Zelfde mechanisme lijkt me?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast