PsychootHoofd schreef:Eet gezonder, drink (bijna) geen alcohol, drink veel (niet belachelijk veel) water, neem niet belachelijk veel pep.
dodongo schreef:Rond 03:00 heb ik met een maatje een lunchpauze gehouden: broodje hamkaas met een banaan
Poseidon schreef:PsychootHoofd schreef:Eet gezonder, drink (bijna) geen alcohol, drink veel (niet belachelijk veel) water, neem niet belachelijk veel pep.
Dit.dodongo schreef:Rond 03:00 heb ik met een maatje een lunchpauze gehouden: broodje hamkaas met een banaan
Verbaasd dat je misselijk werd na het eten van deze combo?
Verder zijn uppers op zijn zachts gezegd niet bevorderlijk voor de conditie van de maagwand.
Ook snuiven kan bij degenen die daar gevoelig voor zijn leiden tot maagpijn en braakneigingen.
Poseidon schreef:Was eerder verbaast over het combineren van ham met banaan. Zoiets brengt dikwijls anti-peristaltische neigingen teweeg.
Maar eiwitrijk voedsel is in zo'n situatie een aanrader. Lekkere vruchtenkwark of zo maar dat verkopen ze zelden op party's
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
dodongo schreef:Poseidon schreef:Was eerder verbaast over het combineren van ham met banaan. Zoiets brengt dikwijls anti-peristaltische neigingen teweeg.
Maar eiwitrijk voedsel is in zo'n situatie een aanrader. Lekkere vruchtenkwark of zo maar dat verkopen ze zelden op party's
Ja klopt.. wat is eigenlijk het beste op een feest als alternatief? Of helemaal niets?
Poseidon schreef:dodongo schreef:Poseidon schreef:Was eerder verbaast over het combineren van ham met banaan. Zoiets brengt dikwijls anti-peristaltische neigingen teweeg.
Ja klopt.. wat is eigenlijk het beste op een feest als alternatief? Of helemaal niets?
Persoonlijk zou ik voor een uismijter van 4 eieren gaan. Met van dat lekkere druilerige eigeel. Ook altijd leuk om op iemands gezicht een hartje mee te tekenen
ziggy wiggy schreef:Ik eet nogal eens druivensuiker tussendoor als ik pep neem, mijn suikergehalte daalt enorm snel en daarom eet ik suiker, voor de rest krijg ik echt niks binnen, zelfs geen drinken, en ja ik weet dat dat slecht is..
Hamukun schreef:ziggy wiggy schreef:Verder tegen de maagpijn: geen fruit eten (spul is heel erg zuur en een aanslag op de maag)
prototype schreef:Ik pak wel eens een mars of een snicker, is best te doen met pep op.
Ik zou wel altijd iets eten, met pep verbrand je extra veel voedingsstoffen en je moet toch iets hebben om te verbranden.
Telefoonhoorn schreef:prototype schreef:Ik pak wel eens een mars of een snicker, is best te doen met pep op.
Ik zou wel altijd iets eten, met pep verbrand je extra veel voedingsstoffen en je moet toch iets hebben om te verbranden.
Jesus christus. Dat lijkt mij echt afschuwelijk.
Telefoonhoorn schreef:prototype schreef:Ik pak wel eens een mars of een snicker, is best te doen met pep op.
Jesus christus. Dat lijkt mij echt afschuwelijk.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten