Had vantevoren al pep geregeld en net optijd laten testen, kwam 45% AMF uit, caffeine had ik er al uitgefilterd. Redelijke pep dus.
Had vantevoren een bommetje gemaakt van ca 120~140mg. (Had teveel afgewogen en op het oog wat weggehaald)
(Op het einde word ik flink en flink misselijk, dus vanaf hier typ ik de tijdstippen met wat ik zoal naar binnen heb gewerkt.. )
~18:00 avondeten: wat friet, een cheeseburger en dat was het ook wel.
~20:00 2 multivitamine tabletten van de tuinen (A~Z)
In de trein erheen nog 2x 0,33l bier en een ham-kaas croissant. En 0,5l AA Drink
Toen waren we aangekomen op het feest zelf, meteen bier gehaald en het bommetje gepakt. (We zijn nu rond 23:00 )
Rond 02:00 ben ik met bijpunten begonnen, zeg telkens 2-4 puntjes.. Gaat allemaal wat vlug op zo'n dansvloer dus kan moeilijk zeggen hoeveel precies

Rond 03:00 heb ik met een maatje een lunchpauze gehouden: broodje hamkaas met een banaan, zodat ik genoeg binnen had om weg te hakken

En ja hoor hier begon de ellende al, kreeg het broodje erg moeizaam weg, maar na ca 45min toch weggekregen met wat water, smerig droog voer dat het was.. (Af en toe kokhals neigingen)
Vanaf dat moment ben ik ook eigenlijk constant blijven boeren om mijn maagzuur wat tegen te gaan. Ook had ik rennies bij me omdat ik al voorspelde dat ik weer misselijk zou worden (zie einde verhaal). Heb dus een stuk of 6 rennies op uiteindelijk door de hele nacht.
In totaal denk ik 400-500mg van de 45% pep, het laatst om 06:00 bijgepunt, voor het laatste setje

In de trein rond 07:30 begon de ellende al, de pep begon sterk af te nemen in werking en mijn misselijkheidspiek begon er juist lekker in te rammen. Uiteindelijk kon ik het niet meer binnenhouden en ben ik naar de WC gevlucht, en alles weggenekt. (Had nog ca 0,33l AA drink op in de trein)
Zo door de hele nacht voornamelijk water gedronken. Af en toe een fantatje of colatje voor de variatie.
Rond 09:30 was ik thuis en ben toen thuis een mandarijn en banaan gaan eten, maar werd hier alleen nog misselijker door. Kon alleen op mijn zij in bed liggen, dat was de enige houding waarin de misselijkheid nog ietswat te drukken was. Ik wilde natuurlijk dat beetje voedsel koste wat het kost binnenhouden aangezien mijn lichaam het erg zwaar heeft gehad. (Kon amper lopen van de spierpijn, geslaagde nacht dus

Dit heeft zeker 36~uur aangehouden, heb vervolgens ook veel geslapen maar de misselijkheid is pas dinsdag verdwenen. Heb maandag gewoon volop en prima gegeten en gedronken! Het lukt allemaal wel, maar mijn maag wil alles er ook meteen weer uit hebben..
Dit heb ik eigenlijk altijd met pep, op MOH eerder dit jaar had ik precies hetzelfde, alleen in wat lichtere mate en heb niet hoeven te kotsen.. Maar toen had ik nog minder gegeten. Ben ook meteen na het feest in bed gaan liggen om de misselijkheid rustig te houden..
Heb ook feesten gehad met bommetjes dat ik alleen totdat ik sliep heb hoeven te boeren. Maar dat heb ik sowieso met pep op, dat ik op d'n duur constant boertjes moet laten.
Iemand enig advies? Teveel/te weinig gedronken/gegeten? Advies voor volgende keren? Ik gebruik het alleen op hardcore feesten eigenlijk, vind het een zeer aangename drug daarvoor. De kater is wel klote inderdaad, maar ik ken niemand die zo'n heftige maagproblemen ermee heeft als ik. Dus ik heb het idee dat ik wat fout doe.. Iemand?