Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mooier

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Mooier

Berichtdoor pandora » di sep 28, 2021 11:07 pm

ik vindt mezelf zoveel mooier als ik 3 dagen wakker ben...
en dan n klein beetje sporten zodat het bloed goed doorloopt.
dan krijg je ook mooie rode wangetjes enzo van
(een bloeddoorlopen hoofd)
pandora
Newbie

Re: Mooier

Berichtdoor Perry » do okt 07, 2021 8:55 am

ok, top
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor waterval » vr okt 08, 2021 2:22 am

pandora schreef:ik vindt mezelf zoveel mooier als ik 3 dagen wakker ben...
en dan n klein beetje sporten zodat het bloed goed doorloopt.
dan krijg je ook mooie rode wangetjes enzo van
(een bloeddoorlopen hoofd)

de derde dag zie ik er een verlepte rotjunk uit, ik haat de derde dag wakker.
maar de eerste dag denk ik soms verdorie deze bink kan nog eventjes meedraaien
maar is dat niet een beetje het overmoedige karakter dan en opgebkazen zelfvertrouwen, lichte zelfoverschatting
enkel derden , die nuchter aanwezig zijn zouden hier eerlijk kunnen op antwoorden.

rode wangetjes? eerder blauwe lichaamsdelen ja door de vasoconstrictie.
ik geloof niet in derde dagen altijd een accident de parcours ,op die manier misbruik je de stims en zul je het snel voor jezelf vergallen
ik kan mij geen enkele derde dag herinneren die echt fijn voelde.
maar je bedoelde vast je post niet ernstig daarom reageer ik ernstig dat is mijn tegendraadse natuur.
waterval
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor pandora » do okt 21, 2021 9:36 pm

na jarenlange ervaring is die 3de dag ook niet veel speciaals meer.

maarja toen ik begon met pep, heb ik t 2 jaar volgehouden om zolang mogelijk wakker te blijven en dan 1 nachtje slapen, en vervolgens weer
zo ben ik ik er uiteindelijk achter gekomen, dat je lichaam eraan wendt, waardoor je uiteindelijk in de 2de dag gewoon nog niet moe wordt, maarja, zit tegenwoordig gelukkig weer op max 2 daagjes , en dan zowiezo slapen.
pandora
Newbie

Berichtdoor waterval » di okt 26, 2021 6:53 pm

wat natuurlijk ook mee speelt is dat je misschien al een mooie man van nature bent,

dan is de kans beduidend groot dat je nog mooi bent de derde dag.

true van dat wennen, veel echte pep die hards slapen gemiddeld een op de twee nachten
waterval

Berichtdoor Perry » za nov 20, 2021 10:19 pm

heee, dat deed ik ook 'n paar jaar, 50% slaap, 2x zo hard gaan :rock:

Maaruhm, wat ik aannemelijker vind is dat je beoordelingsvermogen verslechterd en je vaak zelfs niet meer zo accuraat kunt waarnemen als je gewend bent. Ik wil niet zeggen dat je lelijk bent hoor, @pandora maaruh.. ja, wel
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor waterval » zo nov 21, 2021 9:05 am

n' paar jaar maar puh

daarom dat ie anderen verrot schelt als pepnomade , want ie smeekte de pep eens om genade

toen de spookkastelen bouwdende in zijn kop, greep hij bijna naar de strop !

zo'n vervelend corrigerend autistje zijn is niet fijn, gun me aub mijn lijn !

smekend,bevend, gillend, doch het lot was hem niet welwillend

een kneusje werd hij snel, zijn bek bleeft echter fel,

verscholen achter zijn internet persiflage , slaapt hij echter in zijn vriend s garage

ook steve job 's was zo slapend begonnen op de grond, maar wel niet omringd door kilo's onopgeschepte hondestront;

maar de echte herry dierf daar niet over klagen, dus moest hij de hondenstront geur verdragen

want herry had geen grote piet, daar nog eens bij een vuilniszak vullen en buitendragen kon hi niet

schandalen na schandalen en zomerslangs sansdalen , is de reden waarom hij hier zijn gelijk graag wil behalen

hier kan ie nog de illusie wekken dat hij je bij je nekvel kan trekken

niks is minder waar, gans dat mannetje is niet zo bruuskerende barbaar

klinkt altijd uit de toon zijn adem ruuikt naar zure kool en hij wordt stilaan mijn tegenpool

een battle had ie de vorige keer vermeden, omdat ik hem tot een bolletje boetseerklei had gekneden

en hem in een dakgoot had gesmeten, met heel veel kracht,alwaar hij bleef liggen jarenlang dag en nachtt

stilletjes prevelend. lieve waterval , was was ik toch een ellende braakbal

ik ga het nog ene keer proberen , om niet meer zo vinnig op te veren

ik heb nu tijd genoeg gehad om te overzien, dat ik boos zijnde staat te zwaaien met mijn armen als een nest mongolekolibrien

de belachelijkheid van mijn figuur is nu wel doorgedrojngen op de duur

omdat u zo heldhaftig uw dominantie aan mij bewijst , wordt je foto netjes ingelijst

in mijn flatjes aan de muur, met een huurprijs niet te duur

r
echter zijn e muren flintetdiun en zonder isolatie, daar horen ze gans e nachten arbabierenpenetratie

echter op de muren kloppen durft ie niet, dan trekt hij zich aan zijn pietje huilend van verdriet

klaarkomend klopte de marokkaan als een doorgedraaide gek, en op de lakens droop zijn vrouwtjes kutje lek
die
kleine buurman al zouden hebben die seks met vrouw bedreven? maar neen zei in de lach geschoten in de lift. bij mij staat hij van angst versteven

zo hij heeft de blik van zo'n piloot aan de pillen, die al de vliegers doet neerstorten terwijl al de mensen gillen

ntussen maniakaal lachend als een zot, dat was zijn voorbestemde lot

want zijn frustraties hier waren al zo danig groot dat we allen wisten dat hij onschuldigen ging meetrekken in de dood

i

zo dat wast leven vaneen kleine herry in een notendop , zijn leven was doorweekt van het vuile afwassop``
``

oud worden ging hij niet worden dat wist ie al , van al dat getrek aan zijn klein geval

hij werd afgewezen bij de vleet tot hij van woede zijn broek vol scheet

ook gaf hij les aan een stelletje analfabeten , waar vlug controverse kwam omdat hij in een laagbegaafd sloortje haar broek had gezeten

ergens had hij daarmee al rap verzoenijng , want op het internet de held spelen gaf hem voldoening

hier was hij iemand van tel ; echter wast hij meer een gezwel

op de aars van een zieke geit, , zonder een greintje bescheidenheid

vriend noch vijand had hem ooit gemogen, hoogstens ooit gedogen

rijmen kun jetot je achteroveralt, van die etter echter ,overdreven doen we niet niet want hij is geen kobalt

hoogstens was hij uit een kut gesleurd, een negenatal maanden nadat zijn vader zijn moeders kut vol zaad had gepleurd.
waterval

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed