Huggybear²³ schreef:Heb er niet veel verstand van, maar je kan in ieder geval beginnen met het op een plat oppervlak (spiegel, bord) uitspreiden.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gertos schreef:en kwa puurheid maakt het al helemaal niks uit.
Klinker schreef:Wij hadden laatst onze pep gewassen (achteraf bleek die stomtoevallig al 73% te zijn maar dat terzijde..) en toen we het zo'n uur of twee hadden laten drogen was het nog steeds niet zoals we het hebben wilden. Hoewel het er kurkdroog uitzag was het wel nog steeds heel plakkerig. Het leek wel statisch te zijn geworden en als je slechts een keer met je pinpas erin hakte zat er al flink wat pep op de pas geplakt.
We hebben deze pep al wel gebruikt dus ik hoop niet dat we veel schadelijke stoffen in onze neus hebben gewerkt!
FranX schreef:Droog of nat jullie hebben tenminste.
Mijn pepbron staat droog
Waanvos schreef:FranX schreef:Droog of nat jullie hebben tenminste.
Mijn pepbron staat droog
Hier ook, die laatste kk lijer gaf ons 7% amf 80 caf de vuile honden!!!!
Die ziet ons niet meer iig, niet dat we vaak namen, maar godverdomme de hoofdprijs betaald voor wat 5 gram moest zijn, bleef al niks van over en ook nog is bijna pure cafeïne.
Denk je ook is een voorraadje aan te leggen
Gele Banaan schreef:Waanvos schreef:FranX schreef:Droog of nat jullie hebben tenminste.
Mijn pepbron staat droog
Hier ook, die laatste kk lijer gaf ons 7% amf 80 caf de vuile honden!!!!
Die ziet ons niet meer iig, niet dat we vaak namen, maar godverdomme de hoofdprijs betaald voor wat 5 gram moest zijn, bleef al niks van over en ook nog is bijna pure cafeïne.
Denk je ook is een voorraadje aan te leggen
Dan zit je al bijna 3 jaar op een drugsforum en nog steeds geen fatsoenlijke dealar gevonden
Gele Banaan schreef:Dan zit je al bijna 3 jaar op een drugsforum en nog steeds geen fatsoenlijke dealar gevonden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten