Het werkt echt prima

nmda antagonisten
Ik gebruik bijna dagelijks en de tolerantie neemt zelfs af, ik heb veel minder nodig om het zelfde effect te bereiken, dus ook minder bijwerkingen. Ik heb wel een pause van ongeveer een week gehad om de tolerantie sneller naar beneden te krijgen, waar ik wel andere stimulanten zoals mpa,4mec,pentylone en 4fa gebruikt heb. Maar sins deze pause heb ik iedere dag hetzelfde effect, mischien wordt het zelfs nog sterker. Ik gebruik rond de 15mg dxm om de 6 uur, niet iedere dag maar wel bijna elke keer als ik speed gebruik, als ik er gbl of benzos / veel alkohol erbij gebruik laat ik het tog liever, het is wel een beetje proefkonijn

Ik zal denk ik binnenkort overgaan op Memantine, deze word nog meer aangeraden maar is wel iets duurder. (dxm rond de euro per gram hbr, dus bij deze dosering eigenlijk gratis) memantine is wel een paar euro per dag, maar werkt denk ik nog beter en veiliger
Ik eet wel altijd ook heel erg goed, en gebruik verder L-Theanine en Magnesium wat allebij ook nmda antagonisten zijn, deze 2 gebruik ik wel niet zoveel hoe dxm. Ook gebruik ik p5p,niancinamide en l-taurine vaker. Deze combinatie lijkt al bijna op benzos, vooral l-taurine helpt erg goed voor de spieren te onstappen geloof ik. Phenibut werkt ook erg goed hiervoor, maar dit gebruik ik niet tevaak omdat het erg verslavend kann werken op de manier van ghb/gbl, het is ook een gaba b receptor antagonist.
Volgens mij is dit op ieder geval gezonder hoe met de dosis omhoog de gaan, maar wie weet

Ketamine helpt ook, dit ga ik binnenkort ook weer wat vaker doen