banaantje123 schreef:Hoi allemaal,
Na twee weken helemaal nuchter (op een paar poffen van een joint na) besloot ik weer speed te gaan gebruiken. Normaal zou ik elk weekend bezig zijn met harddrugs maar nu had ik er wat tijd tussen zitten omdat ik iets probeer af te bouwen. (Helpt bij mij ook tegen mijn schuldgevoel wanneer ik drugs gebruik.)
Nou schrijf ik dit om 06:47, met nog een beetje natrekjes van de speed maar vooral dat verschrikkelijke kater gevoel.
Ik had een paar vraagjes over mijn 'trip'.
Ik had dus twee weken niks gebruikt en had heel veel zin om te beginnen. Daarvoor was ik al een heel klein beetje misselijk maar niet heel erg. Ik nam 1 grote lijn en mijn misselijkheid kwam meer aanzetten. Soms ging het echt helemaal prima maar met name aan het eind van de avond werd het erger.
Bij mijn eerste lijn werd ik meer kalm dan druk (ik word getest op ADD, maar ik heb eerder dezelfde speed gehad en daar werd ik gewoon drukker van). Ik werd moe en besloot na een half uurtje ongeveer nog een hele grote lijn te leggen, toen werd ik al wat actiever en zo maar nog steeds niet helemaal op mijn top zegmaar.
Zo ging het door tot 4 lijnen en toen zat was ik pas eindelijk lekker bezig. Ik had aan het begin trouwens wel een paar slokken alchohol op maar dat was te verwaarlozen denk ik.
Wat ik raar vind is dat ik bij mijn eerste lijntje nooit echt kalm wordt en dat het niet zo heftig was allemaal. (Ik had het daarbij ook twee weken niet gedaan dus aan de tolerantie heeft het ook niet gelegen denk ik?) Daarnaast was/ben ik ook misselijk, wat ik ook nog eens vreemd vond.
Weet iemand hier een verklaring voor?
Fijne ochtend!
Ik had dus twee weken niks gebruikt en had heel veel zin om te beginnen. Daarvoor was ik al een heel klein beetje misselijk maar niet heel erg. Ik nam 1 grote lijn en mijn misselijkheid kwam meer aanzetten. Soms ging het echt helemaal prima maar met name aan het eind van de avond werd het erger.
Heb je toevallig op lege maag de speed ingenomen? daar kan het aanliggen.
Bij mijn eerste lijn werd ik meer kalm dan druk (ik word getest op ADD, maar ik heb eerder dezelfde speed gehad en daar werd ik gewoon drukker van). Ik werd moe en besloot na een half uurtje ongeveer nog een hele grote lijn te leggen, toen werd ik al wat actiever en zo maar nog steeds niet helemaal op mijn top zegmaar.
Het kan altijd anders uitpakken dan gepland heeft vaak ook met je mindset/setting te maken nou weet ik niet hoeveel het bij speed beinvloed word maar je weet maar nooit.
en dat je de 1ste lijn niet meteen hard ging dat kan ik heb hier ook speed liggen 80% ongeveer en nam 1dikke lijn na 10minuten voelde ik nog niks.
Ik nog 20 minuten volgehouden mijn gevoel was nogsteeds niet veranderd zelfs mijn pupillen waren niet veranderd.
en na mate ik bij ging pakken ja toen ging het hard... maar dan pak je vaak meer als nodig.
Het enige waar ik echt veel last naja niet echt last van heb is dat ik constant met me voet omhoog en omlaag ga waardoor heel me been op enneer gaat, en ik moet me dus echt focusen om het tegen te houden maar daar heb ik geen zin in.
En ook barstende koppijn( nog steeds...) die zijn goede en slechte momenten heeft
Maar weer ff ontopic: het heeft dan misschien toch met add te maken? Dat je normaal drukker werd kan aan van alles liggen vole maag lege maag uitgerust? of moe ik heb zo'n idee dat eigenlijk heel de situatie ook je trip beinvloedt.
Misschien heb ik het helemaal fout en dan hoor ik het ook graag.