Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Oorzaak misselijkheid speed?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Oorzaak misselijkheid speed?

Berichtdoor banaantje123 » zo feb 05, 2017 7:54 am

Hoi allemaal, :rock:

Na twee weken helemaal nuchter (op een paar poffen van een joint na) besloot ik weer speed te gaan gebruiken. Normaal zou ik elk weekend bezig zijn met harddrugs maar nu had ik er wat tijd tussen zitten omdat ik iets probeer af te bouwen. (Helpt bij mij ook tegen mijn schuldgevoel wanneer ik drugs gebruik.)

Nou schrijf ik dit om 06:47, met nog een beetje natrekjes van de speed maar vooral dat verschrikkelijke kater gevoel.

Ik had een paar vraagjes over mijn 'trip'.

Ik had dus twee weken niks gebruikt en had heel veel zin om te beginnen. Daarvoor was ik al een heel klein beetje misselijk maar niet heel erg. Ik nam 1 grote lijn en mijn misselijkheid kwam meer aanzetten. Soms ging het echt helemaal prima maar met name aan het eind van de avond werd het erger.


Bij mijn eerste lijn werd ik meer kalm dan druk (ik word getest op ADD, maar ik heb eerder dezelfde speed gehad en daar werd ik gewoon drukker van). Ik werd moe en besloot na een half uurtje ongeveer nog een hele grote lijn te leggen, toen werd ik al wat actiever en zo maar nog steeds niet helemaal op mijn top zegmaar.

Zo ging het door tot 4 lijnen en toen zat was ik pas eindelijk lekker bezig. Ik had aan het begin trouwens wel een paar slokken alchohol op maar dat was te verwaarlozen denk ik.


Wat ik raar vind is dat ik bij mijn eerste lijntje nooit echt kalm wordt en dat het niet zo heftig was allemaal. (Ik had het daarbij ook twee weken niet gedaan dus aan de tolerantie heeft het ook niet gelegen denk ik?) Daarnaast was/ben ik ook misselijk, wat ik ook nog eens vreemd vond.


Weet iemand hier een verklaring voor?

Fijne ochtend!
Laatst bijgewerkt door banaantje123 op zo feb 05, 2017 11:55 am, in totaal 1 keer bewerkt.
banaantje123
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di jan 03, 2017 3:01 am

Re: Oorzaak misselijkheid speed?

Berichtdoor The Stoner » zo feb 05, 2017 8:50 am

banaantje123 schreef:Hoi allemaal,

Na twee weken helemaal nuchter (op een paar poffen van een joint na) besloot ik weer speed te gaan gebruiken. Normaal zou ik elk weekend bezig zijn met harddrugs maar nu had ik er wat tijd tussen zitten omdat ik iets probeer af te bouwen. (Helpt bij mij ook tegen mijn schuldgevoel wanneer ik drugs gebruik.)

Nou schrijf ik dit om 06:47, met nog een beetje natrekjes van de speed maar vooral dat verschrikkelijke kater gevoel.

Ik had een paar vraagjes over mijn 'trip'.

Ik had dus twee weken niks gebruikt en had heel veel zin om te beginnen. Daarvoor was ik al een heel klein beetje misselijk maar niet heel erg. Ik nam 1 grote lijn en mijn misselijkheid kwam meer aanzetten. Soms ging het echt helemaal prima maar met name aan het eind van de avond werd het erger.


Bij mijn eerste lijn werd ik meer kalm dan druk (ik word getest op ADD, maar ik heb eerder dezelfde speed gehad en daar werd ik gewoon drukker van). Ik werd moe en besloot na een half uurtje ongeveer nog een hele grote lijn te leggen, toen werd ik al wat actiever en zo maar nog steeds niet helemaal op mijn top zegmaar.

Zo ging het door tot 4 lijnen en toen zat was ik pas eindelijk lekker bezig. Ik had aan het begin trouwens wel een paar slokken alchohol op maar dat was te verwaarlozen denk ik.


Wat ik raar vind is dat ik bij mijn eerste lijntje nooit echt kalm wordt en dat het niet zo heftig was allemaal. (Ik had het daarbij ook twee weken niet gedaan dus aan de tolerantie heeft het ook niet gelegen denk ik?) Daarnaast was/ben ik ook misselijk, wat ik ook nog eens vreemd vond.


Weet iemand hier een verklaring voor?

Fijne ochtend!


Ik had dus twee weken niks gebruikt en had heel veel zin om te beginnen. Daarvoor was ik al een heel klein beetje misselijk maar niet heel erg. Ik nam 1 grote lijn en mijn misselijkheid kwam meer aanzetten. Soms ging het echt helemaal prima maar met name aan het eind van de avond werd het erger.


Heb je toevallig op lege maag de speed ingenomen? daar kan het aanliggen.


Bij mijn eerste lijn werd ik meer kalm dan druk (ik word getest op ADD, maar ik heb eerder dezelfde speed gehad en daar werd ik gewoon drukker van). Ik werd moe en besloot na een half uurtje ongeveer nog een hele grote lijn te leggen, toen werd ik al wat actiever en zo maar nog steeds niet helemaal op mijn top zegmaar.


Het kan altijd anders uitpakken dan gepland heeft vaak ook met je mindset/setting te maken nou weet ik niet hoeveel het bij speed beinvloed word maar je weet maar nooit.
en dat je de 1ste lijn niet meteen hard ging dat kan ik heb hier ook speed liggen 80% ongeveer en nam 1dikke lijn na 10minuten voelde ik nog niks.
Ik nog 20 minuten volgehouden mijn gevoel was nogsteeds niet veranderd zelfs mijn pupillen waren niet veranderd.
en na mate ik bij ging pakken ja toen ging het hard... maar dan pak je vaak meer als nodig.
Het enige waar ik echt veel last naja niet echt last van heb is dat ik constant met me voet omhoog en omlaag ga waardoor heel me been op enneer gaat, en ik moet me dus echt focusen om het tegen te houden maar daar heb ik geen zin in.
En ook barstende koppijn( nog steeds...) die zijn goede en slechte momenten heeft

Maar weer ff ontopic: het heeft dan misschien toch met add te maken? Dat je normaal drukker werd kan aan van alles liggen vole maag lege maag uitgerust? of moe ik heb zo'n idee dat eigenlijk heel de situatie ook je trip beinvloedt.
Misschien heb ik het helemaal fout en dan hoor ik het ook graag.
Avatar gebruiker
The Stoner
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 161
Geregistreerd: do jan 05, 2017 12:00 am
Woonplaats: Ook ik trap daar niet in.

Re: Oorzaak misselijkheid speed?

Berichtdoor banaantje123 » zo feb 05, 2017 11:17 am

Ik zit te denken maar ik had gewoon goed gegeten en ongeveer 2 uur daarna begonnen.

Ja het is logisch dat ik niet bij de eerste lijn heel hard ging, maar het had toen een soort omgekeerde werking :').

Ik was daarbij wel moe, ik ben depressief en dat slurpt natuurlijk energie, misschien is dat het. Ik vind dat ADD verhaal alleen zo raar want ik kan er wel rustig in mijn hoofd van worden (een beetje), maar het is nou niet zo dat ik helemaal kalm word en zo. (Het is wel een voorgekomen niet vaak)

Een vriend van mij zegt dat hij denkt dat ik ADD heb en dat ik gister avond pure pep zou moeten gebruikt hebben zonder cafeïne erin. Het klinkt logisch maar ik haalde mijn pep voor de tweede keer bij dezelfde persoon en de eerste keer werd ik druk en vond ik het super goede, nu mwah. Ik heb het niet laten testen maar ik denk dat het hetzelfde spul is.


Ik wil nog even zeggen dat ik altijd bang ben als ik zo'n post plaats dat ik dan onbegrip krijg, of allemaal preken dat ik het moet laten, of uitgelachen wordt omdat ik zo jong ben enzo maar dat is nog nooit gebeurd haha! Dat vind ik wel fijn.
banaantje123
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di jan 03, 2017 3:01 am

Re: Oorzaak misselijkheid speed?

Berichtdoor PiraatPanda » zo feb 05, 2017 2:01 pm

Als je er misselijk van wordt kun je beter meerdere kleine lijntjes nemen ipv 1 grote. Bij 1 grote lijn verdwijnt het meeste je maag in. Je maag was van te voren al beetje geïrriteerd en dat wordt natuurlijk niet beter van de speed. Met kleine lijntjes geef je je neusslijmvlies iig de kans om t te absorberen.

En wat betreft t effect; heb je je speed laten testen? Je theorie van pure pep vs. cafeïne de vorige keer zou best kunnen kloppen. Maar kan ook aan je mood op t moment liggen

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Oorzaak misselijkheid speed?

Berichtdoor banaantje123 » zo feb 05, 2017 2:34 pm

missFappie schreef:Als je er misselijk van wordt kun je beter meerdere kleine lijntjes nemen ipv 1 grote. Bij 1 grote lijn verdwijnt het meeste je maag in. Je maag was van te voren al beetje geïrriteerd en dat wordt natuurlijk niet beter van de speed. Met kleine lijntjes geef je je neusslijmvlies iig de kans om t te absorberen.

En wat betreft t effect; heb je je speed laten testen? Je theorie van pure pep vs. cafeïne de vorige keer zou best kunnen kloppen. Maar kan ook aan je mood op t moment liggen


Ik heb de speed niet laten testen (ik weet het heel dom) maar ik had dus al 1 keer eerder van dezelfde dealer dezelfde (vermoed ik) pep gehaald en daar werd ik wel druk van, de theorie zou echt heel goed kunnen kloppen maar dat is dan het enige dingetje wat ik raar vind.

En ik was natuurlijk moe en had veel stress.

Bedankt voor je reactie. (Ik lig lekker in me nest uit te brakken :P)
banaantje123
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di jan 03, 2017 3:01 am

Re: Oorzaak misselijkheid speed?

Berichtdoor Pep Piraat » do apr 06, 2017 4:46 am

Denk dat het inderdaad aan de hele situatie inclusief omgeving lag man. Ik ben zelf een zeer frequent pepgebruiker en bij mij is de ene dag ook zeker niet zoals de andere. Af en toe heb je gewoon wat daagjes ertussen zitten dat je iets relaxter gaat dan dat je gisteren bijvoorbeeld ging (toen ging je misschien wel keihard en opgefokt enzo weetjewel). Je kan je 'trip' zelf prima sturen, vooral met pep is dat makkelijk (vind ik) maar dat is een trucje wat je onder de knie moet leren krijgen na verloop van tijd
Realiteit is een illusie, die ontstaat bij gebrek aan drugs.

In de maand mei leggen alle vogeltjes een ei. Behalve de koekoek en de griet; die snuiven in de meimaand alleen maar speed.
Avatar gebruiker
Pep Piraat
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: do apr 06, 2017 3:36 am
Woonplaats: Peppedonia

Re: Oorzaak misselijkheid speed?

Berichtdoor Snuffbullet » do apr 13, 2017 5:34 pm

Beetje late reactie maar ik had hetzelfde probleem!

De misselijkheid is op een gegeven moment zo erg dat ik als ik sta niet meer rechtop kan staan, en voorover gebukt moet lopen.

Ik krijg dan ook hele erge honger tijdens speed.
Dit is ook als ik van te voren gewoon voldoende heb gegeten.
Tijdens de speed is eten voor mij niet heel gemakkelijk laat staan een hele maaltijd.
En wat ook niet lukt maar qua gevoel wel moet is poepen. (voelt alsof er een mega drol uitkomt maar er komt niets behalve aambeien met een beetje pech)

De oplossing die enigsinds helpt bij mij is het volgende.
High protein meal van (bodyenfit) weet niet of ik hier links mag posten (https://www.bodyenfitshop.nl/food/maalt ... tein-meal/)
2 scheppen met wat melk en dan in de blender (of shakebeker) en je misselijkheid is voor een paar uur weg.
Als ik 1 nacht doortrek (zaterdagavond tot zondagochten) verbruik ik ongeveer 1 heel pak.

De melk neutraliseert de maag enigsinds en het zit boordevol voedingsstoffen.
Ook slaap ik de volgende nacht een stuk langer, voordat ik dit gebruikte waren het krap 6 uurtjes en met protein meal lijkt het een stuk beter te gaan.
Ook een stuk minder brak erna trouwens.

Persoonlijk denk ik dat het aan mijn snelle stofwisseling ligt die op turbo-modus gaat wanneer ik speed gebruik.

Hoop dat je hier iets mee kan.
Avatar gebruiker
Snuffbullet
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: za nov 05, 2016 6:47 pm

Re: Oorzaak misselijkheid speed?

Berichtdoor Amvitamientje » do apr 13, 2017 5:48 pm

Blijven eten is erg belangrijk tijdens het gebruik van speed :)

Eten kan dan lastig zijn, dus die shakes kunnen wel van pas komen dan.

Tipje: Als je echt geen eten meer door je strot krijgt, neem dan chocomelk. Dit bevat veel voedingsstoffen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner