Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Oxazepam na Amfetamine gebruik?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Oxazepam na Amfetamine gebruik?

Berichtdoor Luminate » wo jun 19, 2013 12:28 pm

Hee DF-ers,

Ik ben nieuw hier,

En wilde vragen of dat oxazepam kan helpen voor het slapen na speed gebruik?
Luminate
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: wo jun 19, 2013 12:27 pm

Re: Oxazepam na Amfetamine gebruik?

Berichtdoor Gonzo » wo jun 19, 2013 1:24 pm

Ja dat kan.
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Oxazepam na Amfetamine gebruik?

Berichtdoor Einstein » wo jun 19, 2013 1:44 pm

Dat kan heel goed en wordt ook vaak gedaan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Oxazepam na Amfetamine gebruik?

Berichtdoor supergabbur » wo jun 19, 2013 4:59 pm

Wellicht een beetje overbodig maar wil het voor de zekerheid toch even zeggen: pas wel op met benzo's als je ook stevig gedronken of geblowd ofzo hebt bij de pep.
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Oxazepam na Amfetamine gebruik?

Berichtdoor Italiano » wo jun 19, 2013 8:51 pm

Benzodiazepinen (zoals oxazepam) na stimulanten helpen inderdaad zeker om tot rust te komen en slaap te vatten. Oxazepam is alleen meer een angstremmer dan een inslaper (daarvoor eerder etizolam of temazepam gebruiken) maar werkt goed :)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Oxazepam na Amfetamine gebruik?

Berichtdoor supergabbur » wo jun 19, 2013 9:37 pm

Kan het op m'n mobiel niet linken, maar check de reactie van trimbos op het 'wiet + diazepam, is het wat?' of iets dergelijks topic van Bonghit. Misschien heb ik het mis, maar neem aan dat dat ook gewoon voor oxazepam geldt.
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Oxazepam na Amfetamine gebruik?

Berichtdoor davy jones » wo jun 19, 2013 10:44 pm

supergabbur schreef:Wellicht een beetje overbodig maar wil het voor de zekerheid toch even zeggen: pas wel op met benzo's als je ook stevig gedronken of geblowd ofzo hebt bij de pep.


Je hebt een punt Gabbur want too much downers combineren met heavy upper als speed, daar kan je hart lelijke opdoffer van krijge.
gebeurt wel es dat iemand niet meer wakker word. Hartstilstand of adem die dr mee kapt.

@Luminate, vervelend is dat oxazepam meestal pas na uur gaat werken maar dan slaap je wel lekker.
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Oxazepam na Amfetamine gebruik?

Berichtdoor Einstein » do jun 20, 2013 1:50 am

supergabbur schreef:Kan het op m'n mobiel niet linken, maar check de reactie van trimbos op het 'wiet + diazepam, is het wat?' of iets dergelijks topic van Bonghit. Misschien heb ik het mis, maar neem aan dat dat ook gewoon voor oxazepam geldt.

Alcohol en benzo's (zowel oxazepam als diazepam als elke andere typische benzo) hebben een zeer directe interactie met elkaar. De combinatie van beide middelen leidt in de hersenen direct tot een vakkundig samenwerkingsverband met als gevolg drastisch versterkte effecten van beide middelen.
Een dergelijke directe interactie tussen benzo's en marihuana is onmogelijk. Zou goed kunnen dat deze twee drugs elkaar indirect in het geheim ook ergens ontmoeten, maar een echte synergie (met de bijbehorende eventueel gevaarlijke bijwerkingen) is mij onbekend. Weet niet precies waar Trimbos hun backup vandaan had, daar ben ik wel benieuwd naar.
Hoe dan ook is voorzichtigheid altijd geboden zodra je aan het combineren gaat. :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Oxazepam na Amfetamine gebruik?

Berichtdoor Poseidon » do jun 20, 2013 11:17 am

Einstein schreef: Hoe dan ook is voorzichtigheid altijd geboden zodra je aan het combineren gaat.


Bovenstaand wijs advies wordt gestaafd door het volgende artikel uit de Magriet: :(

(2e blad, linksboven)


Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner