Als je al doodmoe bent en dan nog speed neemt blijf je wel wakker, maar wss nog steeds te brak om 14 uur te hakken bij de hardcore italia stage op Qbase

Ik heb al verschillende methoden geprobeerd: in 1x heel veel en af en toe sleutelpuntjes enzo. Op het einde ben je toch kapot... Als je nog energie van jezelf hebt en pas later op de avond als je eigen energie een beetje opgaat speed neemt lijkt het makkelijker vol te houden is mijn idee. Wat vorig op Qbase in ieder geval mij hielp (op heel veel mdma) toen ik mijn energie kwijt raakte was iets eten. Ik heb er 3 kwartier over gedaan om iets te eten, maar leek daarna weer wat van mn energie terug te hebben. En om 5 uur ofzo een beetje speed genomen om de laatste meters ook hakkend af te leggen. Toen we rond 12 uur smiddags thuis kwamen ging ik ook eerst nog een paar rondjes rennen.

Mdma en op het laatst speed is weer het plan voor komende zaterdag bij Qbase voor mij.
Hardbass heel veel speed gesnoven. En dan blijf je gelijk ook bijnemen ofzo: je voelt je energiek maar kan nog makkelijk meer hebben

Pas maandag nacht voor het eerst geslapen... Onbeperkt bijnemen geeft geen extra energie, maar houdt je wel uit je slaap, je hart gaat 3 dagen als een malle en je voelt hè alsof je sterft...
Dominator heb ik maximaal staan hakken de hele dag op in totaal 5 sleutelpuntjes ofzo (toen was mn zakje leeg, want ik doe liever evenveel links als rechts in mn neus

) Ik was behoorlijk uitgeslapen die dag, dus daarom ook veel eigen energie. Volgende dag in Movie Park Duitsland begon tegen de middag alles pas echt uit te werken (hoewel ik een paar uur had geslapen, dus zoveel zat er niet meer in mn systeem) en voelde ik ineens pijn in mn voeten, heupen en zodra ik ging zitten viel ik in slaap
Je hebt dus eigenlijk niet zo gek veel nodig om het vol te houden, paar keer sleutelpuntjes nemen. Alleen voelt speed veeeeeeel vetter als je veel ineens neemt. Ooeehh, die energie rush die je dan krijgt! Maar eerder toch te moe om te dansen. Tenminste, ik had die nacht ervoor bijna niet geslapen dus dat heeft ook meegespeeld wss...
Nou ja, tot Qbase in ieder geval