Dreuge schreef:jullie zijn genaaid.. waarom kopen jullie bevroren pep
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
meisje87 schreef:Dreuge schreef:jullie zijn genaaid.. waarom kopen jullie bevroren pep
we hebben niet zo veel ervaring met pep.. maareh pasta pep komt toch altijd uit de vriezer en dan is het toch bevroren..? of begrijp ik nou iets niet goed...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
meisje87 schreef:Dreuge schreef:jullie zijn genaaid.. waarom kopen jullie bevroren pep
we hebben niet zo veel ervaring met pep.. maareh pasta pep komt toch altijd uit de vriezer en dan is het toch bevroren..? of begrijp ik nou iets niet goed...
ILoveMDMA schreef:meisje87 schreef:Dreuge schreef:jullie zijn genaaid.. waarom kopen jullie bevroren pep
Mijn pasta pep komt niet uit de vriezer iig...
meisje87 schreef:komt het normaal uit de koelkast?
meisje87 schreef:of kunnen wij iets verkeerd hebben gedaan waardoor we zo weinig hebben overgehouden?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Dopey schreef:(klets)natte pep droogt, en dan houd je minder over. Voilá; u bent genaaid.
Sublimo schreef:Dopey schreef:(klets)natte pep droogt, en dan houd je minder over. Voilá; u bent genaaid.
Haha!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dopey schreef:(klets)natte pep droogt, en dan houd je minder over. Voilá; u bent genaaid.
Tomzeur schreef:Sublimo schreef:Dopey schreef:(klets)natte pep droogt, en dan houd je minder over. Voilá; u bent genaaid.
Haha!
Meestal als je naait wordt het niet droger.
meisje87 schreef:we hebben het nog niet laten testen. we hebben voor een 'onsje'' ...euro betaald..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten