Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Pep fabel uit de wereld helpen

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Pep fabel uit de wereld helpen

Berichtdoor Delier » di jun 19, 2018 11:06 pm

Heb hier nu al een aantal keren gelezen dat pure speed geen geur heeft. Dit heb ik nooit gelooft, omdat ik altijd die heerlijke "zoetige" geur rook bij verse 73% pep. Hier het definitieve bewijs dat mijn voorgevoel niet liegt. Wat wél mogelijk is is dat amfetamine zelf geen geur heeft, maar de overige 27% wel. APAAN en BMK heeft namelijk ook een geur, net als al die zuren, dus het is sowieso al een sterk verhaal dat die geuren opeens verdwijnen zodra er iets anders mee gemaakt is.

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... B:2015:995
"- 440 gr witte pasta in plastic tas, ruikend naar amfetamine"

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... 2014:13098 "Op het bureau wordt deze geur door een verbalisant die heeft meegewerkt aan onderzoek en de ontmanteling van het amfetaminelaboratorium in Hendrik Ido Ambacht, herkend als de geur van amfetamine."

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... :2015:5696
"Door [verbalisant 1] werd er in de nabijheid van de deels geopende loods een sterke geur van amfetamine geroken. Door verbalisanten [verbalisant 1] en [verbalisant 2] werd de loods betreden via een gedeeltelijk openstaand rolluik. Zij zagen dat er in de loods een groot aantal jerrycans stond. Tevens zagen zij een opstelling met een metalen ketel waaraan verschillende slangen waren bevestigd. In de loods roken zij dat de geur van amfetamine nog sterker was."
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... amine+geur
Zie 6. Garage.

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... :2018:3822
"Hij trof in de woning [getuige 1] op de bank aan en rook de geur van speed."

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... amine+geur

En zo zijn er nog veel meer uitspraken waarin er wel degelijk gesproken wordt over een geur aan het eindproduct.

Hier nog wat interessante gesprekken tussen laboranten:

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... f676348-12 (zie 1.1 & 3.1) "[medeverdachte 1]: …ik doe helemaal niks. Ik had wel ’s als ik dan zelf maakte, weet je, dan kon ik ook slecht slapen hoor ’s avonds. Sta je de hele dag sta je in die dampen, jongen."

Van zelfs de dampen die tijdens de productie vrijkomen ga je al uit je naad dus :woeh:
Laatst bijgewerkt door Delier op wo jun 20, 2018 12:24 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Delier
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di jun 19, 2018 10:40 pm

Re: Pep fabel uit de wereld helpen

Berichtdoor snuifduif » di jun 19, 2018 11:18 pm

Wat een flauwekul.

Nergens in al je mooie bronnen wordt er over puurheid gesproken. Doorgaans halen ze meestal maar zo'n 65% puurheid namelijk.

Ja vers bereidde speed van de amfetamineboer ruikt naar die typische geur van rest producten geassocieerd met pep. Als je het echter wast verdwijnt die geur volledig.

at wél mogelijk is is dat amfetamine zelf geen geur heeft, maar de overige 27% wel. APAAN en BMK heeft namelijk ook een geur, net als al die zuren, dus het is sowieso al een sterk verhaal dat die geuren opeens verdwijnen zodra er iets anders mee gemaakt is.

Sla eens een chemieboek open :wave:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Pep fabel uit de wereld helpen

Berichtdoor Delier » di jun 19, 2018 11:21 pm

snuifduif schreef:Wat een flauwekul.

Nergens in al je mooie bronnen wordt er over puurheid gesproken. Doorgaans halen ze meestal maar zo'n 65% puurheid namelijk.

Ja vers bereidde speed van de amfetamineboer ruikt naar die typische geur van rest producten geassocieerd met pep. Als je het echter wast verdwijnt die geur volledig.

at wél mogelijk is is dat amfetamine zelf geen geur heeft, maar de overige 27% wel. APAAN en BMK heeft namelijk ook een geur, net als al die zuren, dus het is sowieso al een sterk verhaal dat die geuren opeens verdwijnen zodra er iets anders mee gemaakt is.

Sla eens een chemieboek open :wave:
Maar wat is die overige 35% dan? Neem aan dat de gasten die het maken er geen efedrine of cafeïne bijgooien.. Of het nou 65 of 73 is, die geur ruik je gewoon. En je hoeft trouwens niet zo bot en aangevallen te reageren hoor. Pep katertje toevallig?
Delier
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di jun 19, 2018 10:40 pm

Re: Pep fabel uit de wereld helpen

Berichtdoor snuifduif » di jun 19, 2018 11:30 pm

65% amfetamine base
27% sulfaat ionen
8% reststoffen van productie. Vage soorten aceton en ook resten zwavelzuur die het geel laten uitslaan en je slijmvliezen irriteren

Ik reageer ook niet aangevallen, jij zit alleen maar méér pepfabels de wereld in te helpen :lol:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Pep fabel uit de wereld helpen

Berichtdoor PiraatPanda » di jun 19, 2018 11:47 pm

snuifduif schreef:Als je het echter wast verdwijnt die geur volledig.


:mad: Niet waar.

De beste pep is groen en ruikt naar appeltjes. De ouderwetse appeltjespep die alle ékte diehards nog wel kennen. Vroeger was alles beter. Vroeger, toen de pep nog echt groen was.

Oh ja, hier een wetenschappelijke bron erbij: https://partyflock.nl/topic/757300:Gewo ... eltjes-pep Daar heb je niet van terug he
Laatst bijgewerkt door PiraatPanda op di jun 19, 2018 11:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Pep fabel uit de wereld helpen

Berichtdoor Perry » di jun 19, 2018 11:49 pm

Zeg me alsjeblieft dat je een dubbel bent, Delier... - Zo niet, dan wil ik je aanraden om voortaan op zoek te gaan naar informatie die jouw waarheidsbeeld ontkracht. Het grootste probleem bij jouw aanpak is dat je naarmate je langer met iets bezig bent, je steeds meer overtuigd raakt van je eigen waarheid. Je wordt steeds minder kritisch, maar je overtuigingen voelen voor jou gegronder dan ooit tevoren. Bla bla bla bla bla. Derealisatie, psychose etc. etc. Gewoon ff normaal doen aub.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Pep fabel uit de wereld helpen

Berichtdoor Frissa » di jun 19, 2018 11:50 pm

PiraatPanda schreef:
snuifduif schreef:Als je het echter wast verdwijnt die geur volledig.


:mad: Niet waar.

De beste pep is groen en ruikt naar appeltjes. De ouderwetse appeltjespep die alle ékte diehards nog wel kennen. Vroeger was alles beter. Vroeger, toen de pep nog echt groen was.

:lol: :lol:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Pep fabel uit de wereld helpen

Berichtdoor Perry » di jun 19, 2018 11:52 pm

Even door de gure appel heen snuiven.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Pep fabel uit de wereld helpen

Berichtdoor verneukeratief » wo jun 20, 2018 12:12 am

Over appels voor citroenen verkopen gesproken. Zo dacht ik laatst pep aan te schaffen, bleek het gvd coke te zijn :evil:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Pep fabel uit de wereld helpen

Berichtdoor Perry » wo jun 20, 2018 12:17 am

verneukeratief schreef:Over appels voor citroenen verkopen gesproken. Zo dacht ik laatst pep aan te schaffen, bleek het gvd coke te zijn :evil:

Dat had Apenkool 'n keer :lol:
Wij beide verbaasd over waarom die shit niet normaal kon doen, hij mij n zakje gegeven om naar 't testcentrum te brengen, bel ik 'm een week later op om te vertellen dat 't 76% coke is, vertelt 'ie dat 'ie 't al heeft weggegooid...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner