Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Pep gebruiken.

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Pep gebruiken.

Berichtdoor mathijs114 » di apr 16, 2013 9:42 pm

Hey, ik ben nieuw bij dit forum en had al wat vragen over pep en het gebruiken.

Ik ga naar best wel veel feesten met een groep en de meeste gebruiken wel is iets zoals pep, sos en ghb. Ik heb zelf nooit vrijwillig drugs genomen dus ik weet niet hoe het allemaal zit.
ik wil eigenlijk wel is een keer pep proberen en kijken hoe het me bevalt, maar toch wou ik er eerst wat meer informatie overhebben.
Ik heb ook ADHD en slik dagelijks Concerta 54mg (behalve in het weekend omdat dat uit ervaring niet goed gaat met alcohol) daarom zit ik er steeds over na te denken wat er zal gebeuren met me omdat ik ADHD en ik neem pep. ik zou dan maar op die avond steeds een puntje nemen en wanneer ik weer wat moe word weer een puntje neem, ook dan gebruik ik pep alleen in het weekend zonder dat ik medicijnen gebruik.

Graag hoor ik ervaring van mensen die een beetje in de zelfde situatie zitten/hebben gezeten
mathijs114
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di apr 16, 2013 9:10 pm

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor Afca_Remy » di apr 16, 2013 9:50 pm

Volgems mij werkt pep averechts op mensen met adhd.. die worden er juist kalmer door!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor ParadijsVogel » di apr 16, 2013 9:53 pm

Afca_Remy schreef:Volgems mij werkt pep averechts op mensen met adhd.. die worden er juist kalmer door!


In lage dosis wel, maar als je wat meer neemt zal het ook bij mensen met ADHD wel werken.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor mathijs114 » di apr 16, 2013 10:00 pm

Wat verstaan jullie onder lage dosis?
mathijs114
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di apr 16, 2013 9:10 pm

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor Dreuge » di apr 16, 2013 10:35 pm

mathijs114 schreef:Wat verstaan jullie onder lage dosis?


ligt heel erg aan de kwaliteit van de pep. over dosis val eigenlijk niets te zeggen zonder dat het % amfetamine bekend is :ugeek:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor DutchCookie » wo apr 17, 2013 10:31 am

Pep en ADHD praatjes zijn praktisch altijd bs. Nu al 2 vrienden gezien die de mythe blijken te busten in ieder geval.
Probeer gewoon een lijntje van 100 mg en wacht het effect even af.
Testen is natuurlijk handig dan kan je advies krijgen hoe en wat. Maar gewoon 1 lijntje proberen zal nooit echt kwaad kunnen.

Tenzij je het psychologische aspect van snatzen neemt uiteraard :D
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor Einstein » wo apr 17, 2013 12:58 pm

De drukte en hyperactiviteit van een speedgebruiker zijn niet echt vergelijkbaar met de mentale warboel van een ADHD'er, dus je zal 'rustiger' van speed worden, in de zin van 'beter geordende gedachten'.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor Hi-Hat » wo apr 17, 2013 4:51 pm

Einstein schreef:De drukte en hyperactiviteit van een speedgebruiker zijn niet echt vergelijkbaar met de mentale warboel van een ADHD'er, dus je zal 'rustiger' van speed worden, in de zin van 'beter geordende gedachten'.



Duizend keer beter geordende gedachten, maar toch ontzettend druk. Dat heb ik altijd op Speed, en dat hoor ik eigenlijk ook wel van gebruikers om mij heen. Ook van de niet ADHD'ers, ik heb zelf ook geen AD(H)D voor zover ik weet.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor hmm-hmm » zo apr 21, 2013 3:00 pm

Misschien goed om te weten dat Ritalin en Concerta en andere medicijnen gerelateerd aan ADHD er niet gekomen zijn nadat het etiket er kwam. De 'ontdekker' ervan kwam er na een testsessie met zn vrouw (Rita) achter dat zij er beter van ging tennissen en dat zij er alert en geconcentreerd van werd.
Later (totaal niet gerelateerd aan het medicijn) is de afkorting ADHD opgenomen in de DSM om mensen die bepaalde gedragsmatige kenmerken hadden te clusteren. Het gaat in dit geval dus om een clustering van symptomen die gerelateerd zijn aan hyperactiviteit, aandacht en concentratie. FYI: ADHD is dus alleen een 'clustering van bepaalde gedragskenmerken' welke wij, wanneer ze geclusterd zijn, als niet normatief gedrag zien en dus een abnormaal label oplevert.
Vervolgens is er een theorie opgesteld waarbij men zich afvroeg of mensen die gelabeled zijn met het etiket ADHD zouden profiteren van de stof die in Ritalin/Concerta zit, omdat deze stof immers mensen helpt te concentreren e.d. (eigenschappen van de stof.
Toen men erachter kwam dat dit het geval was is de theorie uitgebreid; de stof in ritalin werkt op zo'n manier dat het bepaalde onderdelen van het lichaam/de hersenen (de)activeert wat gunstig is voor mensen met het label ADHD.
Vervolgens is de theorie omgedraaid: mensen met het label ADHD hebben dus waarschijnlijk een defect in het deel van de hersenen/lichaam waar ritalin werkzaam is.
Voor deze laatste theorie is echter nooit bewijs gevonden. Het blijkt dat stoffen zoals Ritalin net zo goed op niet gediagnosticeerden werkt. (wat zou kunnen betekenen dat die mensen nog niet op de hoogte zijn van het feit dat zij ook een ADHD diagnose zouden kunnen hebben. maar dit zou n.a.v. de percentages mensen neerkomen op zo'n 1/3 van de bevolking. Wat vervolgens weer de theorie dat het om 'abnormaal' gedrag gaat weer onderuit zou halen).
Note; besef eventjes dat ik niet zeg dat die shit niet werkt.. het product doet prima wat t zegt.

Terugkomende op je vraag; speed doet uiteindelijk hetzelfde als ritalin of concerta, alleen wordt het niet zo gematigd afgegeven als de medicijnen. Ik zie geen problemen waarom je geen speed zou kunnen nemen. Je hersenen e.d. zouden hetzelfde moeten reageren op speed net als ieder ander persoon, de individuele variaties daargelaten natuurlijk..
gapen is bijpakken
Avatar gebruiker
hmm-hmm
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za jun 16, 2012 4:57 pm

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor Mircko » zo apr 21, 2013 7:03 pm

Als je 1 of 2 nachten niet wilt slapen: doen!
'Hij mag er dan uitzien als een idioot en zich gedragen als een idioot, laat je daardoor niet misleiden: hij is een idioot.'- Groucho Marx
Avatar gebruiker
Mircko
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di apr 16, 2013 4:08 am

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor davy jones » zo apr 21, 2013 7:13 pm

mathijs114 schreef:Ik heb zelf nooit vrijwillig drugs genomen


Wel onder dwang dan? :s

Als je chronisch met of zonder medicatie niet lekker in je vel zit, dan zou ik die speed, sos, ghb etc lekker links laten liggen. Drugs, uppers in het bijzonder, zijn nou niet het ideale middel om een stabiele persoonlijkheid mee te ontwikkelen. 8-)
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Pep gebruiken.

Berichtdoor Rups » di apr 23, 2013 11:11 pm

Ik heb zelf ADD en op mij werkt t indd eerder rustgevend. Ik word wel lichtelijk euforisch.
Het ligt er ook aan hoeveel ik neem en per keer (dus hoe goed de pep is) de ene keer word ik rustig, de andere keer (of als ik meer neem) word ik indd heel druk en krijg ik het effect dat mensen zonder add/adhd ook krijgen ;)
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner