Lysergine25 -Het Handboek voor de PEP junk in spé- schreef:Na 16 uur hard en diep trippen op de LSD kan de pep een welkome vriend zijn. Oververmoeidheid bestrijden voor tijdens en na de lsd is een zeer goede combinatie. Er is maar 1 regel, overdoseer je dosis lsd naar 500 mics en neem er 1 capsule bij van 40% amf 300 mg. Op deze trip zul je 16 uur warp 9 vliegen over het veld van Ruigoord. Bij lage dossisen lsd zal de pep de werking sterk doen dimmen. Een hoge dosis pep kan zelfs een stevige trip van 400 mics doorbreken, in nood gevallen heb ik mezelf 2x uit de lsd weten te droppen met een 330 mg pep bom 30 minuten na de inslag van de lsd.
Davinci schreef:Lysergine25 -Het Handboek voor de PEP junk in spé- schreef:Na 16 uur hard en diep trippen op de LSD kan de pep een welkome vriend zijn. Oververmoeidheid bestrijden voor tijdens en na de lsd is een zeer goede combinatie. Er is maar 1 regel, overdoseer je dosis lsd naar 500 mics en neem er 1 capsule bij van 40% amf 300 mg. Op deze trip zul je 16 uur warp 9 vliegen over het veld van Ruigoord. Bij lage dossisen lsd zal de pep de werking sterk doen dimmen. Een hoge dosis pep kan zelfs een stevige trip van 400 mics doorbreken, in nood gevallen heb ik mezelf 2x uit de lsd weten te droppen met een 330 mg pep bom 30 minuten na de inslag van de lsd.
Dit moet ik met een grote korrel zout nemen?
Oom Klaas schreef:Davinci schreef:Lysergine25 -Het Handboek voor de PEP junk in spé- schreef:Na 16 uur hard en diep trippen op de LSD kan de pep een welkome vriend zijn. Oververmoeidheid bestrijden voor tijdens en na de lsd is een zeer goede combinatie. Er is maar 1 regel, overdoseer je dosis lsd naar 500 mics en neem er 1 capsule bij van 40% amf 300 mg. Op deze trip zul je 16 uur warp 9 vliegen over het veld van Ruigoord. Bij lage dossisen lsd zal de pep de werking sterk doen dimmen. Een hoge dosis pep kan zelfs een stevige trip van 400 mics doorbreken, in nood gevallen heb ik mezelf 2x uit de lsd weten te droppen met een 330 mg pep bom 30 minuten na de inslag van de lsd.
Dit moet ik met een grote korrel zout nemen?
Hem moet je met de hele Salar de Uyuni nemen.
Spoednick schreef:Ja het onderscheid trip/bad trip is hier wel van immens belang
Sublimo schreef:Persoonlijk ervaar ik dat de chaos van LSD enorm verminderd door amfetamine.
Davinci schreef:Sublimo schreef:Persoonlijk ervaar ik dat de chaos van LSD enorm verminderd door amfetamine.
Inderdaad, laatste trip klaarde de chaos serieus op, als mist voor zon.
Na het zelf meegemaakt te hebben, sluit ik mij toch aan bij Lysergine25.
Doc schreef:Bij ons is pep niet voor niks de EHBO.
LuchtiNgtoetje schreef:nou 2 weken geleden had ik heel veel ketamine gesnoven en ik was niet meer mobiel met mn spaghetti benen en als ik een zin zei dat kwam er iets anders uit als in mn hoofd. Toen belde opeens iemand waarmee ik een afspraak had 2 uur later en dat was ik vergeten. Toen ben ik naar mn dealer gestrompeld en heb daar flink wat lijntjes pep genomen. Na 20min was ik er zo goed als uit.
Dus ja, het kan werken.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten