Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

percentage amfetamine na schoonmaken

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

percentage amfetamine na schoonmaken

Berichtdoor hardbassjunkie » vr nov 11, 2016 9:47 pm

Hi mede-levensgenieters !

Van de week heb ik de testuitslag van mijn speed ontvangen; 22% amfetamine, 69% cafeïne.
Nu heb ik het gedroogd en 3,2 gram schoongemaakt met aceton. Hiervan hield ik 1,757 gram droog over.
Heeft iemand een idee hoe ik bereken wat het percentage van de overgebleven speed is?

Bedankt!
hardbassjunkie
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: vr nov 11, 2016 9:42 pm

Re: percentage amfetamine na schoonmaken

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » vr nov 11, 2016 9:53 pm

3200 * 0,22 = 700 mg pure speed
Ik ga er even vanuit dat er 10% speed verloren is gegaan bij het wassen. Zo veel zal het niet schelen. 8-)

630/1757 = 36% puur

Mocht er geen korrel verloren zijn gegaan (zeer onrealistisch) dan is het percentage 40%. 8-)
Laatst bijgewerkt door Jdjsusinebeieje op vr nov 11, 2016 9:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: percentage amfetamine na schoonmaken

Berichtdoor Perry » vr nov 11, 2016 9:55 pm

Voldiez0r schreef:3200 * 0,22 = 700 mg pure speed
Ik ga er even vanuit dat er 10% speed verloren is gegaan bij het wassen. Zo veel zal het niet schelen. 8-)

630/1757 = 36% puur

Waarom zou er 10% amfetamine verloren gaan? Das wel heeeeel veel voor iets wat Practically Insoluble is :lol: Ga eerder uit van 1~2%
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: percentage amfetamine na schoonmaken

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » vr nov 11, 2016 9:57 pm

en Simon schreef:
Voldiez0r schreef:3200 * 0,22 = 700 mg pure speed
Ik ga er even vanuit dat er 10% speed verloren is gegaan bij het wassen. Zo veel zal het niet schelen. 8-)

630/1757 = 36% puur

Waarom zou er 10% amfetamine verloren gaan? Das wel heeeeel veel voor iets wat Practically Insoluble is :lol:


Ik ken het proces niet, maar moet je het niet drogen/zeven? 8-) Het percentage opzich maakt ook niet zo veel uit. 8-)

Verdamping, verlies. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: percentage amfetamine na schoonmaken

Berichtdoor hardbassjunkie » vr nov 11, 2016 10:07 pm

bedankt voor de uitleg !
percentage maakt ook niet zoveel uit, als de cafeïne er maar uit gaat. 36% is beter dan 22% !
per gram 25ml aceton, samen in een glas, minuut of 5 doorroeren.
in een koffiefilter met het glas eronder alle aceton eruit laten lekken, de filter met overgebleven speed laten drogen; zo verdampt de aceton. lijntje leggen en gaan met die banaan.
hardbassjunkie
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: vr nov 11, 2016 9:42 pm

Re: percentage amfetamine na schoonmaken

Berichtdoor Perry » za nov 12, 2016 12:24 am

Voldiez0r schreef:Verdamping, verlies. 8-)

Als je het filter goed schoon leeg weet te krijgen, is enkel een kleine hoeveelheid toch opgelost in de aceton. De rest blijft gewoon in je filtraat.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron