Spectrum schreef:Mijn eigen ervaring is dat het een beetje eraan ligt hoeveel je pakt en hoelang je doorgaat. Ik zie bij 'normaal gebruik' niks aan mijn pupillen. Als ik al een dag of langer aan de pep of coke zit, zijn ze soms wel een stuk groter.
Poseidon schreef:Grote pupillen bij vrouwen = kinky
Dr Peakip schreef:Spectrum schreef:Mijn eigen ervaring is dat het een beetje eraan ligt hoeveel je pakt en hoelang je doorgaat. Ik zie bij 'normaal gebruik' niks aan mijn pupillen. Als ik al een dag of langer aan de pep of coke zit, zijn ze soms wel een stuk groter.
Hier sluit ik me bij aan. Om er van pep beroerd uit te zien (wijd opengesperde ogen, grote pupillen) moet ik aardig wat nemen en/of lang doorgaan. Kan wel verschillen per persoon, de één heeft er meer last van dan de ander.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Als ik speed neem en 8 uur later ofzo bijpak krijg ik soms iets grotere pupillen. Maar als ik gewoon veel neem en niet uren later pas bijpak eigenlijk niet.
Maar ik heb meestal zelfs met psychedelica en met mdma dat er vrij weinig aan mij te zien is. Tenzij ik zo verschrikkelijk veel neem dat mijn ogen weg draaien enzo, dan valt het wel op ja.
Kip schreef:Ik zie er altijd uit alsof ik door een bulldozer ben overreden
koen013 schreef:Heeft het misschien ook te maken met hoevaak je het gebruikt?
Als ik op forums lees dat mensen het voor school voor werk enzovoorts doen.
De keren dat ik speed heb gebruikt waren mijn pupillen zogroot als k weetniewa.
Of heeft het vooral met de hoeveelheid te maken?
Knabbel schreef:koen013 schreef:Heeft het misschien ook te maken met hoevaak je het gebruikt?
Als ik op forums lees dat mensen het voor school voor werk enzovoorts doen.
De keren dat ik speed heb gebruikt waren mijn pupillen zogroot als k weetniewa.
Of heeft het vooral met de hoeveelheid te maken?
Nee ik denk dat gewenning ook een groot aandeel hierin heeft hoor. Ik weet in ieder geval van mezelf dat ik meerdere nachten door moet halen om echt van die grote doppen te krijgen. Vroeger toen ik niet dagelijks gebruikte was dit vele malen minder.
Al moet ik daarbij wel zeggen, dat ik vaak opmerkingen krijg over de grootte van mijn pupillen als ik helemaal nuchter ben haha, dat is ook naar. ''Hardgaaaaaan''
JongGeleerd schreef:Kip schreef:Ik zie er altijd uit alsof ik door een bulldozer ben overreden
Uhhuh, zelfs nuchter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten