Cropp schreef:Maar dan nog was het maar rare speed, lekker.
Maar snuiven, 2 uur later in slaap vallen en 5 uur later helemaal peppie wakker worden hoort niet!
Chris Pontius schreef:Tenzij je zo'n uitzonderlijk geval bent die gewoon na enkele uren kan slapen op pep, is het waarschijnlijk gewoon kanker pep.
Ik weet niet hoe het met je tollerantie zit, maar als je niet te veel pep gebruikt slaap je na een goede lijn zeker 24 uur niet. (zonder andere verdovende middelen)
Petrovic schreef:Cropp schreef:Maar dan nog was het maar rare speed, lekker.
Maar snuiven, 2 uur later in slaap vallen en 5 uur later helemaal peppie wakker worden hoort niet!
Veel alcohol ernaast gedronken? Misschien was het wel iets anders dan pep wat er enorm op lijkt.
Cropp schreef:Maar 100% amfetamine bestaat dus niet? En cristal meth dan, amfetamine in kristalvorm, is dat geen 100%? Dat dacht ik dus, áls pure speed wel bestaat moet het wel een kristal zijn.
Petrovic schreef:Meer in kop, minder in lichaam. Dat klinkt meer als dex. Wel een dex-amfetamine gehad?
Sadpanda schreef:anijs? misschien was het mdma?
Chris Pontius schreef:Tenzij je zo'n uitzonderlijk geval bent die gewoon na enkele uren kan slapen op pep, is het waarschijnlijk gewoon kanker pep.
Exceptional Insight schreef:Chris Pontius schreef:Tenzij je zo'n uitzonderlijk geval bent die gewoon na enkele uren kan slapen op pep, is het waarschijnlijk gewoon kanker pep.
Tolerantie wekt ook wel snel slaap op. Ik heb de rest van het topic niet gelezen, maar ik heb vandaag al 300 mg 73% op en het zou zomaar kunnen dat ik straks kan slapen. Maar dat kan ook aan de 12 mg Bromazepam liggen. Maar ook zeker wel voor een groot deel tolerantie.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:Tolerantie is een bitch. Toen ik nog fanatiek snoof kon ik ook rustig een enorme lijn naar binnen werken en een half uur later gaan slapen.
Exceptional Insight schreef:supermarkt
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Exceptional Insight schreef:supermarkt
Begin je hier ook al over die supermarkt? Wat heb je opeens voor supermarkt obsessie? Socializen in de supermarkt, what the fuck.
Exceptional Insight schreef:Tomzeur schreef:Exceptional Insight schreef:supermarkt
Begin je hier ook al over die supermarkt? Wat heb je opeens voor supermarkt obsessie? Socializen in de supermarkt, what the fuck.
Huh wat? Over obsessie gesproken. Wat heb ik nog meer gezegd over een supermarkt?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Exceptional Insight schreef:supermarkt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten