snuifduif schreef:Zijn resten zwavelzuur. Door het drogen wordt de concentratie hoger en slaat de pep geel uit. Acetonwasje lost dit vrij makkelijk op
Acton is een goede optie maar kan de potentie van amfetamine was aantasten, wordt afgeraden bij kleine hoeveelheden. Grotere hoeveelheden lichte wasbenzine oplossen, filtreren en flink verhitten in de oven, kijk natuurlijk uit met de ontvlambaarheid als zal de hitte de amfetamine waarschijnlijk niets doen.
PS: Ja, ik ben lomp, I know.
DMr Dexo schreef:en nog wat informatie kunnen vinden over het extraheren van BMK?
Het is overblijfsel wanneer een reactie of zuivering niet geheel plaats vindt.
Waarom zou je die gele pep in eerste instantie weer terugbrengen naar BMK?
De amfetamine wordt geel door de 'BMK' onzuiverheid wat ergens rond de 1% ligt waarschijnlijk, het is wat plakkerig van zichzelf en minder prettig op het lichaam.
Is het trouwens een vereiste om BMK te hebben voor de productie van amfetamine? Nee, het is een ongewenst bijproduct dat je weg wassen/filtreren.
Kan je ook van een product zoals 3mmc meth maken?
Alles kan maar dat lijkt mij zéééér onwaarschijnlijk. De precursor gaat bepalen of je bijvoorbeeld 6 of 60 stappen in het synthese proces moet maken.
Is het trouwens mogelijk om sommige RC stimulanten te roken, zoals 3mmc hcl crystallen?
Dat verschilt zeer sterk onderling, zelfs in dezelfde categorie. 4F-PVP is bijvoorbeeld onmogelijk te roken waar 3F-PVP dit wel is. Wellicht de belangrijkste reden waarom A-PVP zo populair werd is omdat het zo makkelijker en effectief te roken valt. Ze zeggen dat Methamfetamine (HCL) aardig te vapen valt maar mij persoonlijke ervaring is dat dit vies tegen valt.
Methamfetamine moet je echt al een giga wolk inzuigen en dan 30 seconden je adem in houden en zelfs dan komt het relatief traag op. 3-Fluor en 4-Fluor Methamfetamine worden echter daarin tegen wel weer gerapporteerd efficiënt gevaped te kunnen worden. Er valt geen touw aan vast te knopen, het lijkt vaak compleet willekeurig of een substantie zich goed leent voor vape RoA.