Kipcorn schreef:Open knippen langs de randen en dan met je ov chipkaart schrapen als een gier
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Kipcorn schreef:Open knippen langs de randen en dan met je ov chipkaart schrapen als een gier
Jb_ schreef:Niet zo'n gierige junk zijn en die €0.50 cent aan pep die er nog in zit in de prullenbak gooien.
lost de pep dan niet op en verdampt werkzame stof door drogen?Einstein schreef:Je zou het er met water uit kunnen spoelen Moet je wel zo min mogelijk water gebruiken en daarna op de één of andere manier zorgen dat het water weer verdampt.
Bokkie schreef:lost de pep dan niet op en verdampt werkzame stof door drogen?Einstein schreef:Je zou het er met water uit kunnen spoelen Moet je wel zo min mogelijk water gebruiken en daarna op de één of andere manier zorgen dat het water weer verdampt.
Als t oplost kun je het ook gewoon opdrinken met beetje ranja.
Ik zou zeggen, of aflikken of weggooien
M99 schreef:Beetje zo iets als peuken rapen of alluminiumstrookjes met verkoolde smackresten uit de goot vissen dit.
Een pakje snowseals kost €2.
DRLHardDance schreef:In een laagje cola leggen en shotten, werkt goed!
How can we hang on to a dream
supimtom schreef:Gewoon oplikkn jung
Prototype schreef:supimtom schreef:Gewoon oplikkn jung
Kan dit toch afraden, amfetamine als tandpasta gebruiken leid tot een crystal meth gebit.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Prototype schreef:supimtom schreef:Gewoon oplikkn jung
Kan dit toch afraden, amfetamine als tandpasta gebruiken leid tot een crystal meth gebit.
Je krijgt denk ik toch wel pep in je mond bij het snuiven; het smaakt altijd vies wanneer die drip begint...
En ik denk dat de voornaamste reden van een meth gebit is: speeksel tekort. Iets wat je van iedere upper krijgt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten