Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Rommel

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Rommel

Berichtdoor Russ » wo maart 02, 2011 1:41 pm

Ik wou net voor de eerste maal speed gebruiken, had een gram gekocht bij m'n dealer, de speed was al gelig uitgeslagen, ze zei dat het "wel al een week oud was, dus best in de vriezer leggen" wat natuurlijk bullshit is, duidelijk oude rommel. Ik wist al voor ik het ging kopen dat de kwaliteit ondermaats ging zijn, maar ik heb in mijn stad nu eenmaal maar 1 dealer die ik ken en aangezien speed niet duur is (hoewel ik natuurlijk véél te veel heb betaald) trok ik me er niet veel van aan.

rond 10u snuif ik een klein lijntje om te verkennen (toch groot genoeg normaal om echt al serieus wat effect te voelen), niets.
Na een half uur niets bedacht ik me dat het nog grotere rommel was dan ik op voorhand dacht, dus ik leg een grotere lijn om toch iets te voelen, na 20min nog altijd heel weinig effect.
Ik pak een capsule prop hem vol met min of meer 3x laatste lijn en na een uur voel ik het volgende:
-Rustig (niet moe, maar heel down to earth)
-Geconcentreerd
-Op m'n gemak, blij, vrij zeker
Deze effecten lijken mij de symptomen van iemand die ADHD heeft en speed pakt, maar ze bewijzen voor mij dat er (al is het blijkbaar echt miniem) toch wel iets van amfetamine in zit.
hoe lucratief het ook zou zijn, ik zou het nooit over m'n hart krijgen drugs te versnijden met wat dan ook, het is gewoon belachelijk, respectloos, zielig, drugs zijn te mooi om versneden te worden.
Gedaan met ranten.

Nu de vragen:

-De speed trok zoiezo op niets, complete rommel, maar puur uit interesse vroeg ik mij af met wat voor rotzooi het (mogelijk) mee versneden kan zijn in acht te houden dat hij gelig uitslaat en dat (op de een of andere mannier) mijn pupillen heel klein worden, of zou hij gewoon vervallen zijn.

-ik heb ook al eens (een paar pillen) rilatine gepakt, had zelfs hiervan meer effect maar werd ook hier rustig, geconcentreerd, blij enz. van, is dit een teken dat ik ADHD zou kunnen hebben?

Ik hoef geen gespot, iedereen heeft wel eens rommel gekocht denk ik, ga nu een jointje roken om de frustraties even te laten vliegen. Enige antwoorden?
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Rommel

Berichtdoor Tripper » wo maart 02, 2011 1:55 pm

Ik geloof dat als een ADHD'er amfetamine neemt dat hij dan meer concentratie krijgt. Je kan pep heel goed ruiken, het heeft een hele opvallende sterke geur.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Rommel

Berichtdoor Russ » wo maart 02, 2011 2:04 pm

Het ruikt vuil (moeilijk te omschrijven) naar iets in de aard van een combinatie van: Garnalen, oude kaas en vernis. Lans de ene kant is de algemene geur iets van vrij verdorven etenswaren zoals garnalen en kaas, maar het ruikt ook sterk chemisch, vernisachtig (heb er lang over gedaan om die geur te bedenken :grin: ). Ik weet niet of dit je iets meer zegt :lol:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Rommel

Berichtdoor Dopey » wo maart 02, 2011 2:07 pm

Je zult het toch echt moeten testen wil je zekerheid hebben wat er allemaal inzit.
Het klinkt in ieder geval inderdaad als rommel. Overigens wordt iedereen volgens mij wel geconcentreerd van een kleine hoeveelheid amfetamine.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Rommel

Berichtdoor Tripper » wo maart 02, 2011 2:07 pm

Whahaha, sry hoor, als het naar oude kaas of garnalen ruikt dan is dat niet goed. Ik kan er nog bijkomen als iemand denkt dat het naar vernis ruikt.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Rommel

Berichtdoor Tripper » wo maart 02, 2011 2:08 pm

Chris Pontius schreef:Overigens wordt iedereen volgens mij wel geconcentreerd van een kleine hoeveelheid amfetamine.


Ja, dat is idd zo, daar had ik stom genoeg niet eens over nagedacht.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Rommel

Berichtdoor Russ » wo maart 02, 2011 2:23 pm

mhm das waar, ik weet dat het echt rommel is, mrja, heb nog heel mijn leven om mijn leven naar de knoppen te helpen met lekkers, dus ben er al over :)

Ja, ik weet dat amfetamine bij iedereen wel de concentratie verhogen, maar het verschil is volgens mij dat bij normale mensen de concentratie + de energie verhoogt, ze geraken iets meer opgefokt en staan scherper terwijl het bij mensen met adhd kalmerend werkt, ik word er geconcentreerd van maar ook echt rustig alsof ik nu pas normaal kan doen (terwijl ik overigens niet heel abnormaal doe).

Ik weet dat niemand mij kan zeggen met wat het versneden is en ik woon in belgië dus testen ligt ook nogal moeilijk, ik vroeg mij gewoon af waarmee het gebruikelijk versneden wordt, wat is de meest gangbare troep?
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Rommel

Berichtdoor Tripper » wo maart 02, 2011 2:25 pm

hoeveel had je ervoor betaald?
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Rommel

Berichtdoor Dopey » wo maart 02, 2011 2:27 pm

Cafeïne wordt het vaak mee versneden.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Rommel

Berichtdoor Russ » wo maart 02, 2011 2:39 pm

*verwacht groot gehoon* 10€, ik weet dat het veeeeeel te veel is, maar had niet veel keuze voorlopig.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Rommel

Berichtdoor Dopey » wo maart 02, 2011 2:45 pm

Haha, ik zou je bijna mijn pep opsturen omdat ik het gewoon zielig voor je vind. :lol:
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Rommel

Berichtdoor Russ » wo maart 02, 2011 2:46 pm

Dank voor alle empathische gevoelens, en hou je vooral niet in :beer:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Rommel

Berichtdoor Exceptional » wo maart 02, 2011 2:58 pm

Chris Pontius schreef:Haha, ik zou je bijna mijn pep opsturen omdat ik het gewoon zielig voor je vind. :lol:

Fuck. Dat is echt het eerste wat ik dacht, toen ik dit las. Ik blijf wel even een weekje nuchter, dan is die irritante empathie weer lekker weg.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Rommel

Berichtdoor TOK » za apr 09, 2011 8:31 am

Fuck. Dat is echt het eerste wat ik dacht, toen ik dit las. Ik blijf wel even een weekje nuchter, dan is die irritante empathie weer lekker weg.

:lol:

-ik heb ook al eens (een paar pillen) rilatine gepakt, had zelfs hiervan meer effect maar werd ook hier rustig, geconcentreerd, blij enz. van, is dit een teken dat ik ADHD zou kunnen hebben?


ik zou niet afgaan op je reactie op ritalin: je gebruikt het nu als drug en dan vallen de effecten een apothekers dosis (afhankelijk van de hoeveelheid in je pillen, maar je moet wel een echte hardcore ADHD vriend hebben met een slechte dokter als je echt een beetje aardige shit wilt) natuurlijk tegen.

voor de behandeling van ADHD gaat het trouwens vooral om de dopamine stimulerende werking ervan, dus zou ik sowieso niet afgaan op hoe energiek je ervan wordt.
BEWARE
Today: The Doctor
Tomorrow: You
TOK
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: za apr 02, 2011 9:02 pm
Woonplaats: ongeveer hier

Re: Rommel

Berichtdoor Oppepper » za apr 09, 2011 12:05 pm

Russ schreef:En dat (op de een of andere mannier) mijn pupillen heel klein worden.

Dat heb ik dus ook.
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm


Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner