Trippie schreef:Dafuq wie maakt er nu zo'n planning op als het om drugs gebruiken gaat
Druks schreef:Lijkt me wel
Druks schreef:Knetterteen11 schreef:Druks schreef:Lijkt me wel
Vind het eerlijk gezegd wel meevallen, als je het om zou rekenen naar speed zit je op 0,75 gram. Maar goed dex is natuurlijk geen speed, vraag me af hoeveel gram speed ongeveer gelijk staat aan 0,75 gram dex.
Omrekenen naar speed is appels met peren vergelijken.
Druks schreef:Knetterteen11 schreef:Druks schreef:Lijkt me wel
Vind het eerlijk gezegd wel meevallen, als je het om zou rekenen naar speed zit je op 0,75 gram. Maar goed dex is natuurlijk geen speed, vraag me af hoeveel gram speed ongeveer gelijk staat aan 0,75 gram dex.
Omrekenen naar speed is appels met peren vergelijken.
Radical schreef:Waarom doe je het dan
Trippie schreef:Echt niet appels met peren vergelijken... Eerder een halve appel en een halve citroen met een hele appel vergelijken.
Speed is voor de helft dex en de andere helft levo (dat wat minder effect heeft).
0.75 gram dex is dus sowieso niet erger dan 1.5g speed. En dat valt echt enorm goed te doen versrpeid over een jaar.
Trippie schreef:
Speed is voor de helft dex en de andere helft levo (dat wat minder effect heeft).
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
JongGeleerd schreef::lol: maar hoe zit t dan met bananen?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Dit topic is al 2.5 jaar verlaten
Je hebt volgens mij veel vragen over dex, misschien een idee om een nieuw topic te openen?
En over die dosering zal ik mij niet al te grote zorgen maken. Ik krijg binnenkort 150 mg dex per dag, echter is dit om van de pep af te komen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Uiteraard, maar ik had al aangegeven dat mijn motivatie niet erg hoog is en dat ik bezig ben met een andere verslaving (benzo's, gaat goed). Arts stelde mij voor om van de straatpep af te blijven en over te gaan op dexamfetamine, wat zuiverder is en beter controleerbaar. Maar afbouwen gaat sowieso snel gebeuren
Amvitamientje schreef:Uiteraard, maar ik had al aangegeven dat mijn motivatie niet erg hoog is en dat ik bezig ben met een andere verslaving (benzo's, gaat goed). Arts stelde mij voor om van de straatpep af te blijven en over te gaan op dexamfetamine, wat zuiverder is en beter controleerbaar. Maar afbouwen gaat sowieso snel gebeuren
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Amvitamientje schreef:Dit topic is al 2.5 jaar verlaten
Je hebt volgens mij veel vragen over dex, misschien een idee om een nieuw topic te openen?
En over die dosering zal ik mij niet al te grote zorgen maken. Ik krijg binnenkort 150 mg dex per dag, echter is dit om van de pep af te komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten