Volgende week zaterdag ga ik naar een hardcore feest en we gaan met zn allen lekker aan de speed. Nu hebben we met onze vriendengroep laatst Etizolam bestelt om te slapen na feestjes, maar toch heb ik mijn twijfels of etizolam wel ECHT effectief genoeg is om te kunnen slapen als je meerdere lijnen op hebt en echt strak staat. Ik hou het sws wel bij een beschaafde hoeveelheid pep, op Thunderdome heb ik namelijk zo'n 1,3g (28%) gesnoven en hiervan ben ik haast 3 dagen wakker van gebleven (zaterdag wakker geworden en pas de zondagnacht 2 uur kunnen slapen om daarna weer naar school te gaan...)
Dit keer gaan we de speed wassen tot we een zuiver product hebben van 73% dus ik had het volgende in gedachten:
Als totale hoeveelheid zo'n 250mg (max!) pep te beginnen rond 20.00 en mijn laatste puntje pakken rond 03.00. Na 03.00 aan het bier gaan en rond 08.30 gaan slapen.
PS: Iemand uit mijn klas zei iets over tramadol. Klopt het dat deze de pupillen na een upper weer verkleind omdat het een opiaat is en hoe goed kun je hier op slapen na het strak staan? Zo ja, is tramadol in principe beter geschikt voor iemand die wil slapen en er normaal uit wil zien voor zijn ouders als die thuis arriveert?
Sorry voor al die vragen en alvast heel erg bedankt voor t lezen!