Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:De straatkwaliteit van pep is sinds dit jaar stukken beter, rond de 60% als ik me niet vergis.
Je weet dat pas zeker als je het laat testen.
Mocht je dat écht niet willen was het dan 2x en neem dan een bommetje van 100mg, niet bij bommen inderdaad maar bijpunten en reken op zeker 6-8 uur slapeloosheid na je laatste punt.
FRESH schreef:Nou, als je vrijwel nooit amfetamines neemt, dan zal je denk ik niet kunnen slapen zonder een benzo, of heel kort en dat je steeds wakker wordt.
Prototype schreef:De straatkwaliteit van pep is sinds dit jaar stukken beter, rond de 60% als ik me niet vergis.
Mocht je dat écht niet willen was het dan 2x en neem dan een bommetje van 100mg, niet bij bommen inderdaad maar bijpunten en reken op zeker 6-8 uur slapeloosheid na je laatste punt.
Dr Peakip schreef:Prototype schreef:De straatkwaliteit van pep is sinds dit jaar stukken beter, rond de 60% als ik me niet vergis.
Verschilt stevig per regio denk ik.. hier zit t allemaal rond de 40%
Italiano schreef:150 mg gewassen straat (racemische) amfetamine staat (mits puur*) gelijk aan 75 mg dex + 75 mg levo amfetamine. Dat is dus aanzienlijk meer dan 60 mg dex.
* zelfs na wassen met aceton is puurheid niet gegarandeerd. Naast caffeine kunnen er andere versnijdingsmiddelen (bepaalde suikers bijv) gebruikt zijn. Dus totdat de zuiverheid bekend is valt het niet helemaal te vergelijken.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Ik zou direct beginnen snuiven en niet bommen. Persoonlijk vind ik het een stuk makkelijker om te slapen na een lijn dan na een bommetje. Als ik om 15u 100mg 73% bom, slaap ik gegarandeerd niet, zelfs zonder bijdoseren.
snuifduif schreef:ghb na pep altijd prijs
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Protoderator schreef:De straatkwaliteit van pep is sinds dit jaar stukken beter, rond de 60% als ik me niet vergis.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:En nee, neem geen benzo's of GHB om te slapen als je er geen ervaring mee hebt,
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Amvitamientje schreef:En nee, neem geen benzo's of GHB om te slapen als je er geen ervaring mee hebt,
Want?
Protoderator schreef:Partypipo schreef:Amvitamientje schreef:En nee, neem geen benzo's of GHB om te slapen als je er geen ervaring mee hebt,
Want?
Verslavingspotentieel.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Perry schreef:PEP!? VERSLAVEND!?
Miss E schreef:Tja, neem dan ook maar helemaal geen pep dan, want verslavend.
Amvitamientje schreef:Ik vind dat benzo's hier zwaar worden onderschat, ze worden nog net niet aangeprezen als een ''paracetamolletje tegen de hoofdpijn''.
Zinnentuimel schreef:Amvitamientje schreef:Ik vind dat benzo's hier zwaar worden onderschat, ze worden nog net niet aangeprezen als een ''paracetamolletje tegen de hoofdpijn''.
Dat.
Als ik wil slapen na speed zorg ik dat ik vijf uur voordat ik naar bed ga niks meer heb (bij)genomen. Vlak voor het slapen twee glazen rode wijn en 6mg melatonine erin (soms neem ik ook nog valeriaan, om mijn hoofd een beetje rustiger te krijgen) en ik slaap doorgaans als een roosje. Voordeel van valeriaan en melatonine is dat het van zichzelf geen verslavende stoffen zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten