Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
snuifduif schreef:Het is heel normaal dat je hartslag 'aan de hoge kant' zit bij pep. Als je dicht tegen een overdosis aan zat dan voelde je je denk ik anders, veel algemeen beroerder.
Die pijn is denk ik gewoon spierspanning aangezien er genoeg spieren van je ribbenkast naar je schouder lopen.
JG heeft een match gevonden qua hypochondrie
methoxetamine schreef:snuifduif schreef:Het is heel normaal dat je hartslag 'aan de hoge kant' zit bij pep. Als je dicht tegen een overdosis aan zat dan voelde je je denk ik anders, veel algemeen beroerder.
Die pijn is denk ik gewoon spierspanning aangezien er genoeg spieren van je ribbenkast naar je schouder lopen.
JG heeft een match gevonden qua hypochondrie
personeel van ambulance zei iig dat mijn hartslag gevaarlijk hoog was en ik moet het nog steeds in de gate houden nu.... Maar met mijn hart blijkt het dus niet verstandig te zijn en gaat dat dus sneller dan bij mensen die dat niet hebben. Want de pijn op mn borst kwam niet door een spier. Heb zo vaak hartkloppingen gehad of verkrampte spier bij borst maar dit was anders. Ja ik ben ook goed beroerd geworden en toen ik ook tintelingen kreeg en begon te trille wist ik dat het niet goed was... Ik ben nog wel 4 uur lang geprobeerd rustig te blijve door relaxed te ademen maar het werd van kwaad tot erger. Nu flink verrot aan het worden en even deze dag uitzitten
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:Heb je van het ambulancepersoneel trouwens benzo's gekregen om meer tot rust te komen?
methoxetamine schreef:Maurits schreef:Heb je van het ambulancepersoneel trouwens benzo's gekregen om meer tot rust te komen?
Helaas niet maar gelukkig heb vanavond wel een etizolam om lekker diep te slapen. Want ik heb al van het kleinste beetje pep een dikke slaapstoornis. Zeker een harde les geleerd en heb overige pep ook gelijk weg gegooid. Ik durfde het niet meer te nemen sinds het mijn leven niet waard is. Ook al zeiden die ambulance personeel het misschien wel beetje overdreven of niet, ik ga het niet uit proberen en wil mij nooit weer zo voelen!
Albert Einstein schreef:
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Gaat lekker met je hypochondrie, 2e topic in een paar weken uit doodsangst.
Lijkt me dat iemand als jij dope beter links kan laten liggen als je dit soort ongein wil voorkomen voortaan.
methoxetamine schreef:Prototype schreef:Gaat lekker met je hypochondrie, 2e topic in een paar weken uit doodsangst.
Lijkt me dat iemand als jij dope beter links kan laten liggen als je dit soort ongein wil voorkomen voortaan.
Ben wel een hypochrondrie type idd. Vandaar ook dat vorige topic dat uiteindelijk niet nodig was. Maar bij dit topic ging ik van het ergste uit toen het echt naar werd en bleek ook niet voor niks. Dus misschien ook goed dat ik aan de bel trok. Heb nu ook een benzo voorgeschreven gekregen omdat de na vlagen een hell zijn dus ben nu eindelijk weer een beetje aan het bijkomen. Vanavond nog lekkere hasj erbij ik ga wel als ik wil spacen aan de downers maar eerst komende tijd maar rustig
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:methoxetamine schreef:Prototype schreef:Gaat lekker met je hypochondrie, 2e topic in een paar weken uit doodsangst.
Ben wel een hypochrondrie type idd. Vandaar ook dat vorige topic dat uiteindelijk niet nodig was. Maar bij dit topic ging ik van het ergste uit toen het echt naar werd en bleek ook niet voor niks. Dus misschien ook goed dat ik aan de bel trok. Heb nu ook een benzo voorgeschreven gekregen omdat de na vlagen een hell zijn dus ben nu eindelijk weer een beetje aan het bijkomen. Vanavond nog lekkere hasj erbij ik ga wel als ik wil spacen aan de downers maar eerst komende tijd maar rustig
Van hasj kan je ook behoorlijk para worden. Ik verwacht deze week dan ook nog een topic dat je benzo's en hasj hebt gecombineerd en dat je het gevoel hebt dat je hart ermee stopt.
Prototype schreef:Van hasj kan je ook behoorlijk para worden. Ik verwacht deze week dan ook nog een topic dat je benzo's en hasj hebt gecombineerd en dat je het gevoel hebt dat je hart ermee stopt.
Maurits schreef:Heb je van het ambulancepersoneel trouwens benzo's gekregen om meer tot rust te komen?
snuifduif schreef:Methoxetamine: http://www.dumpert.nl/mediabase/6520992 ... nhuis.html
"Gewoon, eens per dag"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten