swagger1989 schreef:maar wat is er zo slecht aan dan eigenlijk als ik het wel zou doen ?
Maanvos schreef::wub:
JongGeleerd schreef:Aan je toon te horen had je graag gehoord: "Ach, als het voor één keertje is maakt 't niet zoveel uit."
Klopt het als ik inschat dat je hier kwam om goedkeuring, omdat je zelf eigenlijk al twijfelde aan je gedachte en er dan geen schuld gevoel van krijgt als je 't doen?
Ik zie echter totaal niet in waarom je het zou doen zonder er een directe aanleiding voor te hebben.
Ik heb zelf Decibel 3 dagen achter elkaar gefeest zonder slaap. Ja, het kan.
Het is echter heel ongezond en zeker als je het zo gemakkelijk doet als jij (gewoon, omdat je 3 dagen non-stop achter je pc wilt zitten.)
Als het daarvoor al gebruikt 'mag' worden in in jouw persoonlijke standaard, dan zal het voor werk/opleiding/feesten weet ik veel wat gebruikt kunnen worden.
"Dan heeft het in ieder geval nut"
Denk dat als je dit voor jezelf goedkeurt je met gemak een verslaving aan de haak slaat.
JongGeleerd schreef:Ik hoop dat je 'verrassing' bedoeld, Frog
@swagger: Dan zal het echt voor één keertje zijn, maar moet je wel eerlijk tegen jezelf zijn en niet over een maand weer een voorraadje hebben dat je echt weg wilt hebben, omdat je dan echt stopt.
Weet dat je er je lichaam en hersenen een gigantische klap mee geeft.
Paranoia een psychose en weet ik 't wat kunnen ermee naar boven komen.
Als je die consequenties accepteert zou ik zeggen: Succes met wakker blijven.
Zorg wel goed voor jezelf, het is jouw lichaam, je hebt er maar één en 'n ander zal er niet voor zorgen.
swagger1989 schreef:JongGeleerd schreef:Aan je toon te horen had je graag gehoord: "Ach, als het voor één keertje is maakt 't niet zoveel uit."
Klopt het als ik inschat dat je hier kwam om goedkeuring, omdat je zelf eigenlijk al twijfelde aan je gedachte en er dan geen schuld gevoel van krijgt als je 't doen?
Ik zie echter totaal niet in waarom je het zou doen zonder er een directe aanleiding voor te hebben.
Ik heb zelf Decibel 3 dagen achter elkaar gefeest zonder slaap. Ja, het kan.
Het is echter heel ongezond en zeker als je het zo gemakkelijk doet als jij (gewoon, omdat je 3 dagen non-stop achter je pc wilt zitten.)
Als het daarvoor al gebruikt 'mag' worden in in jouw persoonlijke standaard, dan zal het voor werk/opleiding/feesten weet ik veel wat gebruikt kunnen worden.
"Dan heeft het in ieder geval nut"
Denk dat als je dit voor jezelf goedkeurt je met gemak een verslaving aan de haak slaat.
ik zelf doe een opleiding in ICT en ben er zelf graag al heel veel mee bezig soms zit ik van allerlei dingen op te zoeken en zie ik opeens aan de tijd dat ik over uur al uit bed zou moeten eigenlijk al,
de nacht is zo snel voor bij en bij mezelf weet ik niet waarom maar ik vind het gewoon fijn laat maar zo zeggen, maar kwas eerst van plan 2 nachtjes maar ik wil alles op maken wat ik nog heb en het aan de kant doen en mee stoppen
Klimtox schreef:Ik zal eerlijk zijn, ik doe dit vaak wel probleemloos. Maar dat wil niet zeggen dat het goed is. Beter slaap je gewoon af en toe wat, voor je het weet lig je in het ziekenhuis omdat je KO bent gegaan
swagger1989 schreef:heejjj afgelopen nacht toch wel geslapen rond 3 uur tot 7 uur en vannacht gwn nog ff opblijven laatste dagje en over het pep weggooien vandaag net 3 gram weggegooit zo ongveer!!@!
swagger1989 schreef:bedankt het is al 5 dagen sws al verder en nog steeds geen pep gebruikt ben er blij mee!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten