Rudolph schreef:In sommige gevallen kan speed een trip juist versterken. Wil je echt van je trip af, zijn benzo's een betere optie. Maar eigenlijk is dat ook een slechte optie
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Rudolph schreef:In sommige gevallen kan speed een trip juist versterken. Wil je echt van je trip af, zijn benzo's een betere optie. Maar eigenlijk is dat ook een slechte optie
Miss E schreef:Rudolph schreef:In sommige gevallen kan speed een trip juist versterken. Wil je echt van je trip af, zijn benzo's een betere optie. Maar eigenlijk is dat ook een slechte optie
+1
Daarbij is de kans zeer klein dat je echt bad gaat op 2C-B, zo lang je gewoon een normale dosis neemt (20-25 mg). 2C-B is niet zo'n heftig mentaal tripmiddel.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
voldie schreef:best kan je veel suiker eten en een normale dosis vitamine C
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:voldie schreef:best kan je veel suiker eten en een normale dosis vitamine C
![]()
![]()
voldie schreef:of ze moeten het erin zetten om mensen te laten denken dat het werk waardoor je een placebo effect krijgt
Fool schreef:voldie schreef:of ze moeten het erin zetten om mensen te laten denken dat het werk waardoor je een placebo effect krijgt
Je bent zo gek nog niet.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
voldie schreef:joh.........
dat bedoel ik toch met het placebo effect, je denkt dat je daardoor niet meer bad gaat dus denk je het gaat nu weer goed ik heb suiker en vitamine genomen, en door die gedachten gaat het vaak een stuk beter
JongGeleerd schreef:Jawel hoor, placebo's werken vaak ook nog als mensen al weten dat het een placebo is. Het wetenschappelijke stuk erachter snap ik ook niet, maar ik denk dat zelfs een nep medicijn ergens al genoeg mentale steun geeft (?)
JongGeleerd schreef:http://www.theguardian.com/science/2010/dec/22/placebo-effect-patients-sham-drug
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast