Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Drogen > testen zodat je weet wat de kwaliteit is die je dealer je aansmeert > wassen > evt nogmaals testen zodat je de kwaliteit van je eindproduct weet.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:(Wat ik nu ga zeggen kan je beter negeren)
Ik vind het zelf nooit echt de moeite waard om pep te laten testen, mainly omdat er bijna nooit extra schadelijke stoffen in zitten in noemenswaardige hoeveelheden. Uiteraard wordt het wel vaak versneden met cafeïne, maar meestal is een wasje dan voldoende.
Maar goed, het is altijd goed om zeker van je zaak te zijn!
ParadijsVogel schreef:(Wat ik nu ga zeggen kan je beter negeren)
Ik vind het zelf nooit echt de moeite waard om pep te laten testen, mainly omdat er bijna nooit extra schadelijke stoffen in zitten in noemenswaardige hoeveelheden. Uiteraard wordt het wel vaak versneden met cafeïne, maar meestal is een wasje dan voldoende.
Maar goed, het is altijd goed om zeker van je zaak te zijn!
prototype schreef:Klinkt alsof je een pak douwe egberts verkocht is
20% amfetamine zou ik zeker wassen, doe dat en probeer het daarna nog is.
JongGeleerd schreef:Dat is wel erg guur spul, nooit meer bij die vent halen zou ik zeggen
ParadijsVogel schreef:Als het echt 74% pep is, is jouw dealer Heisenberg, 73% is namelijk het maximum.
noxcoaster schreef:JongGeleerd schreef:Dat is wel erg guur spul, nooit meer bij die vent halen zou ik zeggen
Haha moet niet gekker worden. Heb een bericht gekregen net waarin hij aangeeft een paar samples van een nieuwe batch opgestuurd te hebben. Blijkbaar hecht hij waarde aan 'geen slechte reviews', want ik heb de testuitslag gewoon openbaar neergezet. Ben benieuwd wat ik nu krijg en als het echt zo is vind ik het op zich netjes.
Zal wel gedacht hebben ' ah mooi een noob met een eerste bestelling die doen we even de caffeine batch uit het onderste laatje' maar ik proef het verschil tussen stront en vanille ijs nog NET wel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten