Chocoloco schreef:Rondjes lopen, alleen maar rondjes lopen.
Pitchfork schreef:Hey voldie, ben eigelijk niet zo chatter heb ook niet echt leuke mensen die nu online zijn
Pitchfork schreef:Hahahaha dat is toch die gast van dat filmpje? Dat hij met ze grote ogen en sjembek rondjes loopt de hele tijd. Hij is een legend
Maar ik zie het zelf niet zitten om nu te gaan lopen, me ouders liggen te slapen en ik zit er een kamer naast
Pitchfork schreef:Omegale is helaas precies wat ik had verwacht, iedereen begint de chat met zeggen asl en als je dan een jongen bent dan zie je dat ze de chat verlaten
Ano ik ga het advies van jou opvolgen en eens wat tripreports lezen moet wel zeggen dat ik eigenlijk meer zin heb om te praten dan te lezen maar als ik het niet leuk vind ga ik wel weer wat anders doen Heb het gevoel dat ik nog alle tijd heb!
Pitchfork schreef:Omegale is helaas precies wat ik had verwacht, iedereen begint de chat met zeggen asl en als je dan een jongen bent dan zie je dat ze de chat verlaten
Ed Aldus schreef:Ik ben 9 van de 10 keer bezig met dingen op internet lezen/uitzoeken. Ik kan mezelf nog wel is verliezen in iets "onvindbaars" vinden, de hele nacht iets zoeken waar gewoon geen info over is, en ondanks dat gewoon volhouden met doorzoeken.. Beetje een kansloze bezigheid maar dat is speed over het algemeen wel
Ano schreef:Ed Aldus schreef:Ik ben 9 van de 10 keer bezig met dingen op internet lezen/uitzoeken. Ik kan mezelf nog wel is verliezen in iets "onvindbaars" vinden, de hele nacht iets zoeken waar gewoon geen info over is, en ondanks dat gewoon volhouden met doorzoeken.. Beetje een kansloze bezigheid maar dat is speed over het algemeen wel
dit komt me inderdaad erg bekend voor
Ed Aldus schreef:Ano schreef:Ed Aldus schreef:Ik ben 9 van de 10 keer bezig met dingen op internet lezen/uitzoeken. Ik kan mezelf nog wel is verliezen in iets "onvindbaars" vinden, de hele nacht iets zoeken waar gewoon geen info over is, en ondanks dat gewoon volhouden met doorzoeken.. Beetje een kansloze bezigheid maar dat is speed over het algemeen wel
dit komt me inderdaad erg bekend voor
Soms erg hinderlijk.. Een voorbeeld; Ik ben van het weekend op een illegaal feestje geweest, en dat pand waar dat feest zich afspeelde wordt al maanden gebruikt voor feesten, elk weekend. Het pand is compleet verpauperd en staat vol in het zicht, iedere malloot kan vanaf de snelweg die erlangs loopt zien dat er daar vage toestanden aan de gang zijn. Mijn gevoel (op speed) zegt dan: er MOET online toch info daarover te vinden zijn??
Inmiddels heb ik al flink wat uren zoeken erop zitten. Ik weet inmiddels dat er niks te vinden is, waar ik ook op zoek. Maar zodra ik er maar ff aan toegeef, ben ik weer uren bezig. Hyperhyperhyperhyperfocus gok ik?
Ano schreef:Pitchfork schreef:Omegale is helaas precies wat ik had verwacht, iedereen begint de chat met zeggen asl en als je dan een jongen bent dan zie je dat ze de chat verlaten
Ano ik ga het advies van jou opvolgen en eens wat tripreports lezen moet wel zeggen dat ik eigenlijk meer zin heb om te praten dan te lezen maar als ik het niet leuk vind ga ik wel weer wat anders doen Heb het gevoel dat ik nog alle tijd heb!
drugsforum heeft ook een chatroom, namelijk http://tinychat.com/dfchat. ik weet niet of er nu iemand is, maar anders kun je daar praten. als er niemand is kun je ook naar andere rooms gaan van tinychat
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten