Verf schreef:Ik hoor hier wel vaker over maar heb het zelf nog nooit geprobeerd. Zelf heb ik altijd last van een enorme kater en plafonddienst na MDMA gebruik, zelf als ik de dosis deftig houd. Werkt dit ook voor na incidenteel MDMA gebruik? Zo ja hoeveel neem je dan?
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Full Moon schreef:Plafonddienst?
Ik heb zelf nog één slaappil maar kans bestaat dat ze niet goed werkt en dan ben ik ze kwijt.
Of ze begint te werken en ik wil nog niet gaan slapen.
Benzo's kunnen wel helpen ja, en zijn sowieso ongevaarlijk toch?
Ben je wel zeer snel aan gewoon.
Full Moon schreef:Bedankt frog,
Ik weet alles over de werking van Benzo's en deze ziin ongevaarlijk.
Overdosering en zo, de hoeveelheid pillen die je hiervoor nodig hebt kan je nooit vast krijgen.
Ik heb ooit eens zestig pillen op een avond geslikt.
Waarom? Omdat de goede werking het niet meer deed. Kan je blijven slikken, die krijg je niet terug.
Wat wel was gebeurd was dat ik de kracht niet meer had om overeind te komen, dat was alles.
Dat weet ik dus, maar van de combinatie met pep niets.
Ik denk echter dat het onschuldig is.
Een slaappil kan wel gevaarlijk zijn, daar kan je ook van hallucineren, maar één pil... Dat moet lukken.
Vraagje, heb je enig idee aan wat het zou kunnen liggen dat mijn tong na het gebruik van pep wat pijn doet?
Niet van erop te bijten of zo hé, maar vraag me af wat hier de oorzaak van is.
Klopt, zeker als je nog eens gezopen hebt.Fool schreef:Ik kan me anders best voorstellen dat je na zo'n dosering diazepam zo vaag bent dat je van de trap flikkert of voor een auto strompelt. Ga je nog steeds dood als gevolg van de diazepam.
Poseidon schreef:Als ik 1 iemand tegenkom die op 1000 mg diazepam kan lopen, eet ik mijn onderbroek en schoenen op.
Full Moon schreef:Klopt, zeker als je nog eens gezopen hebt.
Poseidon schreef:Als ik 1 iemand tegenkom die op 1000 mg diazepam kan lopen, eet ik mijn onderbroek en schoenen op.
ParadijsVogel schreef:Poseidon schreef:Als ik 1 iemand tegenkom die op 1000 mg diazepam kan lopen, eet ik mijn onderbroek en schoenen op.
Als jij de valium regelt wil ik het best proberen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten