bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik
Wikipedia schreef:Doordat deze essentiële aminozuren niet door het lichaam gemaakt kunnen worden, leidt een tekort aan eiwitten, proteïne deficiëntie, tot symptomen zoals vermoeidheid, haaruitval, verlies van pigmenten die zorgen voor haarkleur (normaal zwart haar kleurt rood), verlies van spiermassa, lage lichaamstemperatuur en verstoring van de hormoonspiegel. Ernstige proteïnedeficiëntie, enkel voorkomend bij uitgehongerde mensen, is dodelijk.
pillenvreter schreef:aha, dus als ik maar zorg dat er voldoende voedingstoffen in mn lichaam heb is er niet zo veel aan de hand.
naar mijn idee komt je spijsvertering niet stil te liggen, je hebt alleen geen hongergevoel meer. sommige moeten toch ook spontaan schijten na een lijntje..?
pillenvreter schreef:naar mijn idee komt je spijsvertering niet stil te liggen, je hebt alleen geen hongergevoel meer. sommige moeten toch ook spontaan schijten na een lijntje..?
Wikipedia schreef:Noradrenaline IV heeft overwegend een α 1+2 (alfa-sympathicomimetisch), en β 1-receptorstimulerend effect. Het stimuleert de ionotropie (pompwerking) van het hart, vernauwt zowel de bloedvaten naar de inwendige organen als naar de periferie (skeletspieren). Nettoresultaat is een bloeddrukverhogende werking. Ook vermindert het de spijsvertering. Bij hogere doseringen ontstaat pupilverwijding (een α 1-effect).
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Poseidon schreef:Anabols? Neem ze vooral als je naast opgezette spieren op zoek bent naar haaruitval en wegslinkende genitaliën.
Speed, Meth, Coca, Mdma vreten als bezetene aan je massa. Valt bijna niet tegen op te eten, als je al trek hebt.
Verder zoals hierboven benadrukt linke shit ivm vaatvernauwende werking door die uppers. Die houdt meestal 3 dagen aan zodat je bij zware training lekker op een hartaanval afkoerst.
Airventbrah schreef:Poseidon schreef:Anabols? Neem ze vooral als je naast opgezette spieren op zoek bent naar haaruitval en wegslinkende genitaliën.
Speed, Meth, Coca, Mdma vreten als bezetene aan je massa. Valt bijna niet tegen op te eten, als je al trek hebt.
Verder zoals hierboven benadrukt linke shit ivm vaatvernauwende werking door die uppers. Die houdt meestal 3 dagen aan zodat je bij zware training lekker op een hartaanval afkoerst.
Kom op man. Ik zie jou wel als een degelijke en genuanceerde poster, maar nu val je wel erg makkelijk terug op fabeltjes en broodjes aap. Ik zou denken dat op een Drugsforum, waar men doorgaans wat progressiever is en (hopelijk) rationeler nadenkt over het gebruik van stoffen en middeltjes, deze ongegronde ongein toch wat minder aanwezig zou zijn. Je opmerking ligt in de lijn van "Lachgas? Vooral nemen, als je naast KO gaan op zoek bent naar het systematisch uitroeien van al je hersencellen".
Natuurlijk kleeft er aan het exogeen toedienen van hormonen risico's, net als dat er aan het gebruik van drugs ook risico's kleeft. Kosten en baten, en die weeg je als verantwoordelijk gebruiker af. Slinkende piemels horen echter niet bij de kosten (tijdelijke krimpende testes daarentegen kan - maar hoeft zeker niet - voorkomen, maar is te voorkomen door middel van het gebruik van bijvoorbeeld hCG).
Haaruitval is per persoon erg verschillend, dit heeft te maken met hoeveel 5-alpha-reductase enzym je hebt en hoe gevoelig je scalp is voor DHT serums. Het enige wat het gebruik van anabolen doet is het substraat (testosteron) verhogen, waardoor er meer conversie naar DHT plaatsvindt. Als je gevoelig bent voor haaruitval zal dit het inderdaad versnellen, maar anders was het hoe dan ook gebeurd. Als je er niet gevoelig voor bent, zal het ook niet gebeuren door het gebruik van anabolen.
Begrijp me niet verkeerd: ik wil het gebruik van anabolen niet goedpraten, net als dat ik het gebruik van drugs niet goedpraat. Maar je post mag wel iets genuanceerder.
On-topic: ik zou me niet te druk maken over de verhoogde cortisol niveaus als je aan het kuren bent, vooral omdat testosteron en deca an sich al heel goed anti-catabool werken. De verhoogde cortisol niveaus en bloeddruk e.d. zijn natuurlijk niet zo geweldig voor je lichaam, maar speed gebruik (of anabolen gebruik) is dat an sich natuurlijk ook niet. De anti-catabole en spier-eiwit synthese verhogende werking van AAS icm een eiwit rijk dieet zal ervoor zorgen dat je geen spiermassa zal verliezen. Al helemaal niet met jouw gebruik. Ik heb gevallen gezien van kurende mensen die enorme calorie deficiënties hadden, meermaals per maand amfetaminen misbruikten, en alsnog gewoon spiermassa winsten maakten in simpelere kuurtjes dan wat jij nu gebruikt (500mg test p/w).
tl;dr: Je eet genoeg en zit aan test/deca, dus het zal geen fuck uitmaken.
Ik zou me eerder zorgen maken over je dagelijkse, functionele pep gebruik. Het is een slippery slope naar volledige afhankelijkheid.
Airventbrah schreef:verhaal
snuifduif schreef:Airventbrah schreef:verhaal
Ah de ervaringsdeskundige is gearriveerd.
Jij gebruikt dus anabolen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten