Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
voldie schreef:ik hoor juist heel vaak van mensen dat ze aan de schijt raken van speed
psychotrance schreef:voldie schreef:ik hoor juist heel vaak van mensen dat ze aan de schijt raken van speed
Misschien door de cafeine warmee baggerpep vaak versneden wordt? Daar ga je namelijk flink van schijten...
voldie schreef:psychotrance schreef:voldie schreef:ik hoor juist heel vaak van mensen dat ze aan de schijt raken van speed
Misschien door de cafeine warmee baggerpep vaak versneden wordt? Daar ga je namelijk flink van schijten...
jaa de mensen die dit zeggen hebben volgens mij wel vaak kutpep dus dat zou heel goed kunnen kloppen
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Noradrenaline ja, maar daardoor zou je ook nauwelijks moeten kunnen eten Misschien dat het bij de uitzonderingen op die regel wat anders werkt of dat tolerantie een rol speelt.
JongGeleerd schreef:Vraagje:
Zijn er ook methoden om de stoelgang te bevorderen tijdens je speed gebruik?
voldie schreef:psychotrance schreef:voldie schreef:ik hoor juist heel vaak van mensen dat ze aan de schijt raken van speed
jaa de mensen die dit zeggen hebben volgens mij wel vaak kutpep dus dat zou heel goed kunnen kloppen
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
JongGeleerd schreef:Ik eet veel brood, dat zou genoeg vezels moeten gevel (fijn volkoren) ik heb voor en na gebruik goed gegeten, maar nu zit ik aan mn voedsel limiet geloof ik.
Zal ik wel of niet mijn ritalin nemen vandaag? Lijkt mij dat dit er ook invloed op kan hebben
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
voldie schreef:Paryypipo weet niks van voedsel want die denk dat mensen geen calcium opnemen uit koemelk
Partypipo schreef:voldie schreef:Paryypipo weet niks van voedsel want die denk dat mensen geen calcium opnemen uit koemelk
Voldie weet niks van voeding, want hij denkt dat koemelk goed is voor mensen. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gez ... otten.html
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten