Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » za mei 17, 2014 10:04 pm

Zojuist een interessant topic gelezen over hoe makkelijk het is om speed te wassen. Ik wist dat het kon maar was eigenlijk altijd een beetje te lui.

Zojuist heb ik een gram pep gehaald waarvan ik 3 lijntjes heb gesnoven (zonder te wassen) en ik voelde hier niet zo mega veel van. Dit komt ook omdat ik eer gister ook bijna een hele gram naar binnen heb gewerkt in 12 uurtjes, ik verwacht dus dat mijn dopamine flink is aangebroken en er dus niet mega veel spannends gaat gebeuren.

Wel nu, ik heb een flesje aceton gehaald omdat ik gewoon erg benieuwd was hoeveel er over zou blijven en het valt mij nog reuze mee. Ik heb alle speed die ik had gemengd met aceton en vervolgens in een filter laten reinigen.

Ik vind het resultaat verbluffend! om te zien dan!

Ik heb namelijk nog niet geprobeerd maar dat ga ik zo doen. Hier even wat foto's ter vergelijking van de vervuilde speed en de ''schone'' speed. Ziet u zelf:

....

Helaas lukt het niet om een bijlage te uploaden, hij upload wel maar plaatst helaas niets. hieronder even op een andere manier gedaan:






Het lijkt alsof de opbrengst groter is dan waar ik mee begon maar ik heb 2 keer de helft gedaan voor het geval het mis zou gaan. Persoonlijk vind ik het niet verkeerd alleen laat ik nou net geen klein weegschaaltje hebben :| .

De poeper ruikt veel minder chemisch maar als ik goed ruik dan ruik ik nog wel wat, wat ook de aceton misschien kan zijn?? En ik heb net 2 seconden geleden een lijntje gedaan en ik werd er in elk geval een stuk minder misselijk van. Normaal gesproken kots ik alles bij wijze van spreken weer uit zo ranzig als het smaakt. Het is ook vaak redelijk natte gele pep.

Wat vinden jullie van het resultaat, en zal ik het nog een keer wassen om te kijken of de geur dan echt helemaal weg is?

Dit had ik veeeel eerder moeten doen. Zo mooi wit :love:

Tips en trics?

:hulde:
Laatst bijgewerkt door HieronymusIV op za mei 17, 2014 10:20 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat!

Berichtdoor HieronymusIV » za mei 17, 2014 10:10 pm

Correctie..

Het is wel iets minder goor maar brand nog steeds. Dit komt wellicht door de aceton die nog niet goed verdampt is?

En dat ik het gewassen heb betekent toch niet dat ik nu 73% amph heb? Het kan net zo goed met iets versneden zijn wat ook niet oplost in aceton of wat ook in het filter blijft zitten toch?

hmzz.. maar voel me wel chill <3
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat!

Berichtdoor Hassan » za mei 17, 2014 10:23 pm

met aceton was je de cafeïne eruit, iets waarmee pep erg vaak wordt versneden. er kan altijd nog een beetje over blijven en er kunnen ook andere stoffen inzitten, om er achter te komen wat het percentage is zul je het moeten laten testen.

het lijkt me niet dat je van tevoren erg goede pep had, aangezien je een gram in 12 uur opsnuift of heb je soms een flinke tolerantie? ik vind de kleur van de eerste foto ook een beetje vreemd.

er is een topic over het wassen van speed, hier kun je de tips & tricks vinden.
Hassan
Offline
 

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » za mei 17, 2014 10:31 pm

Ik moet je ff corrigeren. ik ben eergister om 12:00 uur s'middags begonnen met snuiven. Dat ging best lekker, beetje tintelingen na wat lijntjes. Doordat ik toch iets te veel had genomen die dag kreeg ik wat last van beetje parra en hartkloppingen toen heb ik 's avonds 40 mg temazepam genomen om te slapen (toen had ik denk ik 2/3 gram op) dit lukte NIET. Gister hele dag wat uitgerust goed gegeten en voelde me prima. Toen later die dag nog een lijntje genomen maar daar voelde ik weinig van en werd er alleen maar misselijk van en toen heb ik de rest weggegooid.

Heerlijk geslapen afgelopen nacht in elk geval..

Oh en wat die eerste foto betreft, het is ook een beetje vaag. Maar het was echt geel! duidelijk geel!
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor Hassan » za mei 17, 2014 10:50 pm

HieronymusIV schreef:Ik moet je ff corrigeren. ik ben eergister om 12:00 uur s'middags begonnen met snuiven. Dat ging best lekker, beetje tintelingen na wat lijntjes. Doordat ik toch iets te veel had genomen die dag kreeg ik wat last van beetje parra en hartkloppingen toen heb ik 's avonds 40 mg temazepam genomen om te slapen (toen had ik denk ik 2/3 gram op) dit lukte NIET. Gister hele dag wat uitgerust goed gegeten en voelde me prima. Toen later die dag nog een lijntje genomen maar daar voelde ik weinig van en werd er alleen maar misselijk van en toen heb ik de rest weggegooid.

Heerlijk geslapen afgelopen nacht in elk geval..

Oh en wat die eerste foto betreft, het is ook een beetje vaag. Maar het was echt geel! duidelijk geel!


ja dat stond niet in je verhaal, ik zag alleen 1 gram pep in 12 uur staan dus vandaar. ik vind het op de foto meer een beetje bruinachtig lijken, maar zoals je zegt de foto is redelijk vaag.

hoe bevalt je gewassen pep tot nu toe?
Hassan
Offline
 

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » za mei 17, 2014 10:58 pm

Ano schreef:
ja dat stond niet in je verhaal, ik zag alleen 1 gram pep in 12 uur staan dus vandaar. ik vind het op de foto meer een beetje bruinachtig lijken, maar zoals je zegt de foto is redelijk vaag.

hoe bevalt je gewassen pep tot nu toe?


Ik heb net een lijntje genomen na 1 keer wassen en het deed zoals ik al zei nog wel een beetje pijn, branderig dus. Verder was de geur er bijna af maar als je goed rook dan kwam er dezelfde ranzige lucht vanaf. Dus ik ben het nu voor de 2e keer aan het doen en ik merk wel dat er steeds minder overblijft... zodra het is opgedroogd neem ik weer een lijntje.

Ik voel me verder gewoon goed, beetje warm maar geen hartkloppingen ofzo. Ook niet echt het idee dat ik de hele nacht rondjes ga lopen maar dat komt denk ik omdat ik het eergister al teveel gedaan heb. Maar wie weet? Ik stop zodra ik voel dat ik me in plaats van beter, slechter ga voelen.

:grin:
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor Hassan » za mei 17, 2014 11:01 pm

pep voelt altijd een beetje branderig aan hoor, en die hartkloppingen kunnen te wijten zijn aan cafeïne, tenminste ik krijg daar wel eens hartkloppingen van.

ik vind het moment waarop jij stopt met bij pakken alleen een beetje vreemd, ik (en ik denk de meeste) stoppen wanneer je voelt dat het genoeg is, en gaan niet door tot het alleen vervelender wordt.

hoelang gebruik je al pep?
Hassan
Offline
 

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » za mei 17, 2014 11:06 pm

HieronymusIV schreef:... Doordat ik toch iets te veel had genomen die dag kreeg ik wat last van beetje parra en hartkloppingen toen heb ik 's avonds 40 mg temazepam genomen om te slapen (toen had ik denk ik 2/3 gram op) dit lukte NIET. Gister hele dag wat uitgerust goed gegeten en voelde me prima. Toen later die dag nog een lijntje genomen maar daar voelde ik weinig van en werd er alleen maar misselijk van en toen heb ik de rest weggegooid.


Als ik me niet meer goed voel dan stop ik ook of dan gooi ik het weg uit zelfbescherming.

Of ik begrijp je vraag niet helemaal. :grin:

EDIT:

Ik heb het 1 jaar niet gebruikt. En de eerste keer was 4 jaar geleden.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » za mei 17, 2014 11:14 pm

Nou ik heb voor de tweede keer gewassen en de opbrengst is echt een stuk lager.

Ik denk dat ik ongeveer 50% wit heb overgehouden aan de hele gram gele plak.

Maar ik merk wel dat mijn hart minder snel kloppingen krijgt :)
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » zo mei 18, 2014 12:13 am

Toch vind ik het vreemd..

Ik heb (na 2 keer wassen) 2 lijnen genomen. Ik voel me alert, ik voel me goed. Heb flinke pupillen maar verder is er niet echt iets bijzonders ofzo heel apart.

Ik kan me niet voorstellen dat doordat ik eergister 700 milligram heb gebruikt ik al zoveel tolerantie heb opgebouwd dat ik heel weinig voel.

Dus dat betekent of,

Dat het percentage amfetamine zo laag is dat het nauwelijks voelbaar is en het vermengd is met stoffen die mee zijn gegaan door het filter. Die stoffen bezorgen mij eigenlijk alleen maar grote pupillen tot nu toe en ik ben vrij actief maar niet extreem. Ik voel geen rush ofzo.

Het zal toch niet zo zijn dat er gewoon 0% amfetamine in zit?

Eergister, toen ik het gewoon geel op had gesnoven, voelde ik wel degelijk een rush bij de eerste lijnen. Daarna ging het wel bergafwaarts maar goed.

Zijn er dan nog meer stoffen die in speed kunnen zitten waar je een rush van krijgt.

Ik wil zo graag testen, ik denk dat ik een klein beetje bewaar en naar een testcentrum breng. Ik ben TE benieuwd. Ik heb echt zo weinig tolerantie, de laaste keer speed is voor mij echt heel lang geleden, minstens een half jaar.

offff het tweede sealtje kwam uit een andere batch. DAT kan natuurlijk ook. Het was ook iets minder pasta achig, meer brokkelig. Evengoed wel een beetje nat maar toch leek het anders.

Maar ik ben weer te veel aan het nadenken ik moet gewoon testen alleen ik ben echt veeeeel te lui om naar Alkmaar te gaan hmzz :roll2:
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » zo mei 18, 2014 3:49 am

Druks schreef:Gevalletje '"Ik voel niks' en de rest van de avond de oren van je kop af lullen"


Ik voel zeker wel wat. Alleen niet het effect wat ik hoop.

Het is nu bijna 4 uur 's nachts en ik ben nog heerlijk aan het internetten. Dus de ''schone '' pep houdt me in elk geval wakker. En dat zonder enige hartkloppingen, zweten, trillen of wat dan ook. Dus dat is positief.

Maar ik wil gewoon weten wat er in mijn gewassen speed zit. Ik heb zojuist een EZ test besteld en het restje bewaar ik tot ik die test heb, dan zullen we zien of er uberhaubt wel amfetamines in zitten.
Zo niet, dan zal ik dat ook tegen de leverancier vertellen.

Toch vind ik het wel relaxt dat ik geen nare bij effecten voel. Dat voelde ik voor het wassen wel. Dan is het dus duidelijk dat de hartkloppingen en het kut gevoel echt wel door de cafeïne wordt veroorzaakt.

Of ik heb te veel aceton gebruikt waardoor er misschien ook wat amfetamine verloren is gegaan. Maar dat zal toch niet?
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor ParadijsVogel » zo mei 18, 2014 4:21 am

Op zijn minst merkwaardig dat je bij je 2e wasbeurt nog maar de helft over hield van wat je al gewassen had. Ik zou me even niet kunnen bedenken wat daar de oorzaak van kan zijn. Amfetaminesulfaat lost niet op in aceton, dus dat zal het niet zijn. De cafeine zal inderdaad ook wel voor de hartkloppingen gezorgd hebben, heb er zelf ook snel last van met versneden pep.

Dat het lijkt alsof de gewassen pep (1e keer) meer is, komt omdat het bij het wassen vaak meer "fluffy" wordt dan voor het wassen. Ik verbaas me er soms ook nog wel eens over bij het afwegen van een grammetje of zo, voor mijn gevoel gooi ik er dan best veel in en dan blijkt het maar een halve gram te zijn als ik het na weeg.

Overigens vind ik die hele fluffy pep ook heel erg vervelend, omdat dat soms nog wel eens m'n longen in wil schieten. Daarom gooi ik er het liefst nog wat druppels water bij, maakt het beter snuifbaar.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor Partypipo » zo mei 18, 2014 10:33 am

ParadijsVogel schreef:Op zijn minst merkwaardig dat je bij je 2e wasbeurt nog maar de helft over hield van wat je al gewassen had. Ik zou me even niet kunnen bedenken wat daar de oorzaak van kan zijn. Amfetaminesulfaat lost niet op in aceton, dus dat zal het niet zijn. De cafeine zal inderdaad ook wel voor de hartkloppingen gezorgd hebben, heb er zelf ook snel last van met versneden pep.

Dat het lijkt alsof de gewassen pep (1e keer) meer is, komt omdat het bij het wassen vaak meer "fluffy" wordt dan voor het wassen. Ik verbaas me er soms ook nog wel eens over bij het afwegen van een grammetje of zo, voor mijn gevoel gooi ik er dan best veel in en dan blijkt het maar een halve gram te zijn als ik het na weeg.

Overigens vind ik die hele fluffy pep ook heel erg vervelend, omdat dat soms nog wel eens m'n longen in wil schieten. Daarom gooi ik er het liefst nog wat druppels water bij, maakt het beter snuifbaar.

Disclaimer: Ik heb 0 verstand van scheikunde en shit.
Maar trok aceton geen water aan van open staan ofzo?
En in water lost de amfetamine wel op.
Fles te lang open gehad?
Wat ik niet snap is dat Guru Einstein dit vraagstuk nog niet beantwoord heeft. Nou moet ik domme dingen gaan zeggen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » zo mei 18, 2014 11:52 am

ParadijsVogel schreef:
Overigens vind ik die hele fluffy pep ook heel erg vervelend, omdat dat soms nog wel eens m'n longen in wil schieten. Daarom gooi ik er het liefst nog wat druppels water bij, maakt het beter snuifbaar.


Met deze schone pep heb ik soms ook het idee dat het mijn longen inschiet. Is dat heel gevaarlijk? het lijkt me niet goed voor je longen iig.

Maarja als ik de volgende keer weer bij die dealer haal dan wil ik het natuurlijk wel eerst wassen. Ik zal hem is vragen of hij iets weet over de percentages, zal wel niet, maar ik blijft het raar vinden.

Bij de tweede wasbeurt bleef er echt weinig over.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » zo mei 18, 2014 11:55 am

Stel nou dat er 0% amfetamine in zit.

Wat voor versnijdingsmiddel(en) kan er dan inzitten?

De jongen waar ik bij haal verkoopt ook GHB en dat is echt top kwaliteit (een vriendin haalt dat altijd bij hem). Dus waarom zou hij dan ook nog eens nep pep verkopen? Dat geloof ik gewoon niet.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » zo mei 18, 2014 2:06 pm

Ik heb gesproken met de dealer over de kwaliteit van de pep.

Hij zegt dat hij het zelf ook vaak gebruikt (zelfde pep) en dat hij het prima spul vindt. Over percentages weet hij niets maar het is een eerlijke jongen en dat geloof ik want toen ik vroeg of ik GHB van hem mocht kopen toen raden hij mij dat ten zeerste af omdat het gevaarlijk spul is. Dat kon ik wel erg waarderen eigenlijk.

Ik heb hem ook even geconfronteerd met de foto's en uitgelegd hoe hij dat zelf ook kan wassen. Hij zei dat de gele kleur tijdens de productie zo wordt of iets dergelijks. Maarja iedereen zegt weer wat anders (ook op dit forum), de een zegt dat het door de cafeïne komt de ander roept weer iets anders.

Anyhow,
Ik ga nu naar de smartshop voor een testkit want ik MOET weten of er amfetamines in zitten. Ik denk het wel maar zeker weet je het nooit. En mocht ik een keer in de buurt van alkmaar zijn dan laat ik het volledig testen op percentages.

Als ik de test gedaan heb dan laat ik het weten.

Bedankt voor de reacties.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » zo mei 18, 2014 2:17 pm

KUT smartshop heeft geen test kit voor xtc/amph meer.

GRRR waar haal ik zo snel een EZ test. op marktplaats wordt het ook niet aangeboden. Ik moet het toch ergens kunnen krijgen?
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor Schepje » zo mei 18, 2014 2:24 pm

Kan met een PH stripje kijken hoe zuur die is. :)
Ge bent iigv goed wakker lijkt me.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Speed gewassen. Mijn resultaat! Graag tips

Berichtdoor HieronymusIV » zo mei 18, 2014 5:09 pm

HieronymusIV schreef:
Ik voel zeker wel wat. Alleen niet het effect wat ik hoop.



Net las ik dat het mogelijk is dat wanneer er water bij de aceton zit, er een hoop amfetamine verloren kan gaan met de aceton. Kan iemand dit bevestigen.

Ik ben gaan googlen naar TENDO aceton 100ml en als ik dan kijk bij ingrediënten dan staat er alleen maar aceton. Betekent dat echt dat er echt 0.0 water in zit?

Dit is het flesje
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner