HieronymusIV schreef:Ik moet je ff corrigeren. ik ben eergister om 12:00 uur s'middags begonnen met snuiven. Dat ging best lekker, beetje tintelingen na wat lijntjes. Doordat ik toch iets te veel had genomen die dag kreeg ik wat last van beetje parra en hartkloppingen toen heb ik 's avonds 40 mg temazepam genomen om te slapen (toen had ik denk ik 2/3 gram op) dit lukte NIET. Gister hele dag wat uitgerust goed gegeten en voelde me prima. Toen later die dag nog een lijntje genomen maar daar voelde ik weinig van en werd er alleen maar misselijk van en toen heb ik de rest weggegooid.
Heerlijk geslapen afgelopen nacht in elk geval..
Oh en wat die eerste foto betreft, het is ook een beetje vaag. Maar het was echt geel! duidelijk geel!
Ano schreef:
ja dat stond niet in je verhaal, ik zag alleen 1 gram pep in 12 uur staan dus vandaar. ik vind het op de foto meer een beetje bruinachtig lijken, maar zoals je zegt de foto is redelijk vaag.
hoe bevalt je gewassen pep tot nu toe?
HieronymusIV schreef:... Doordat ik toch iets te veel had genomen die dag kreeg ik wat last van beetje parra en hartkloppingen toen heb ik 's avonds 40 mg temazepam genomen om te slapen (toen had ik denk ik 2/3 gram op) dit lukte NIET. Gister hele dag wat uitgerust goed gegeten en voelde me prima. Toen later die dag nog een lijntje genomen maar daar voelde ik weinig van en werd er alleen maar misselijk van en toen heb ik de rest weggegooid.
Druks schreef:Gevalletje '"Ik voel niks' en de rest van de avond de oren van je kop af lullen"
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Op zijn minst merkwaardig dat je bij je 2e wasbeurt nog maar de helft over hield van wat je al gewassen had. Ik zou me even niet kunnen bedenken wat daar de oorzaak van kan zijn. Amfetaminesulfaat lost niet op in aceton, dus dat zal het niet zijn. De cafeine zal inderdaad ook wel voor de hartkloppingen gezorgd hebben, heb er zelf ook snel last van met versneden pep.
Dat het lijkt alsof de gewassen pep (1e keer) meer is, komt omdat het bij het wassen vaak meer "fluffy" wordt dan voor het wassen. Ik verbaas me er soms ook nog wel eens over bij het afwegen van een grammetje of zo, voor mijn gevoel gooi ik er dan best veel in en dan blijkt het maar een halve gram te zijn als ik het na weeg.
Overigens vind ik die hele fluffy pep ook heel erg vervelend, omdat dat soms nog wel eens m'n longen in wil schieten. Daarom gooi ik er het liefst nog wat druppels water bij, maakt het beter snuifbaar.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ParadijsVogel schreef:
Overigens vind ik die hele fluffy pep ook heel erg vervelend, omdat dat soms nog wel eens m'n longen in wil schieten. Daarom gooi ik er het liefst nog wat druppels water bij, maakt het beter snuifbaar.
HieronymusIV schreef:
Ik voel zeker wel wat. Alleen niet het effect wat ik hoop.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten