+ veel van Dylan, en dan vooral liedjes als Visions of Johanna, Subterranean Homesick Blues en
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:
mag ik niet vergeten natuurlijk. Lou Reed is echt een held
Einstein schreef:
knolselderij schreef:techno, en voor dat je het weet sta je al 8 uur dezelfde move te maken
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
knolselderij schreef:techno, en voor dat je het weet sta je al 8 uur dezelfde move te maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten