Ikke1984- schreef:Nee intilligent ben ik niet..
Intelligent*
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Ikke1984- schreef:Wormenkrabber schreef:op internet zwakbegaafde psychotische mensen pesten is laf mr.insight..
Zwakbegaafd..
Exceptional schreef:Ikke1984- schreef:Wormenkrabber schreef:op internet zwakbegaafde psychotische mensen pesten is laf mr.insight..
Zwakbegaafd..
Je lacht, maar bewijs van het tegendeel laat wel lang op zich wachten.Ikke1984- schreef:Nee intilligent ben ik niet..
Dat behoeft geen bevestiging, maar ik ben toch blij dat je 'm gegeven hebt.
Hoe bevalt je Nederlandse speed? Is 't al op?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Ikke1984- schreef:Heb nu speed van belgië..werking kan beter..
Exceptional schreef:Ikke1984- schreef:Heb nu speed van belgië..werking kan beter..
Dat klinkt wel Belgisch, inderdaad. Maar je hebt toch goede gevonden? Waarom heb je niet meteen een kilo ingeslagen?
Vinnie schreef:Exceptional schreef:Ikke1984- schreef:Heb nu speed van belgië..werking kan beter..
Dat klinkt wel Belgisch, inderdaad. Maar je hebt toch goede gevonden? Waarom heb je niet meteen een kilo ingeslagen?
vindt je jezelf grappig ofzo?
Dit. Werkte bij mij de eerste keer ook niet terwijl de rest heerlijk ging.The Dude schreef:Speed moet je leren herkennen en waarderen, pas dan kun je er van gaan genieten.
Exceptional schreef:Ikke1984- schreef:Heb nu speed van belgië..werking kan beter..
Ikke1984- schreef:Nee echt goede is het niet..
Ikke1984- schreef:gebruik je al lang speed exeptional.?
Exceptional schreef:Ikke1984- schreef:Nee echt goede is het niet..
Ik heb het niet over deze, maar over die goede die je laatst had.Ikke1984- schreef:gebruik je al lang speed exeptional.?
Vooral al lang niet meer.
Ikke1984- schreef:Ik goede sorry dat ik niet meer..
Ikke1984- schreef:Aaah dan bent u slimmer dan ik gewoon ermee stoppe..
Exceptional schreef:Ikke1984- schreef:Ik goede sorry dat ik niet meer..
Doe eens in het Nederlands.Ikke1984- schreef:Aaah dan bent u slimmer dan ik gewoon ermee stoppe..
Daar bestond ook geen twijfel over.
Ikke1984- schreef:Dat het niet de moeite is om meer te kopen..
Exceptional schreef:Ikke1984- schreef:Dat het niet de moeite is om meer te kopen..
Maar dus wel als je goede kwaliteit hebt. En laatst had je dat. Dus waarom kocht je daar dan niet meer van?
Het is net alsof ik tegen een muur praat.
Exceptional schreef:Vinnie schreef:Exceptional schreef:Dat klinkt wel Belgisch, inderdaad. Maar je hebt toch goede gevonden? Waarom heb je niet meteen een kilo ingeslagen?
vindt je jezelf grappig ofzo?
Vaak wel, maar hier stel ik gewoon een vraag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten