JongGeleerd schreef:Dexamfetamine is de rechtsdraaiende isomeer van amfetamine.
Straat speed is racemisch, dat wil zeggen 50% linksdraaien (levo) en 50% rechtsdraaiend (dextro).
Dextro heeft meer mentaal effect en levo meer lichamelijk.
Bovendien heb je van dextro minder nodig.
Het is dus maar net wat je prettiger vindt (ik vind persoonlijk straat speed meer recreatieve waarde hebben)
JongGeleerd schreef:Qua dosis moet je 't gewoon een beetje aanvoelen.
Ik zou zelf voor meer gaan, nasaal, maar aangezien je niet veel ervaring hebt heb je waarschijnlijk ook geen tolerantie.
120mg nasaal?
Vindt het wat lastig in te schatten, maar als je te weinig heb, neem je gewoon wat meer.
Het werkt vrij snel en lang, dus dat zal niet zo'n probleem zijn
Knetterteen11 schreef:Hm lastig, mij lijkt dat dex dan meer is geschikt voor een thuis situatie en normale amfetamine meer voor het uitgaan.
Knetterteen11 schreef:Ja dat is het een beetje bij speed geloof ik, je denkt nooit genoeg te hebben. Dus wil een soort van max opstellen per persoon en dat houd ik dan bij de hand, dat ik me achteraf niet schuldig hoef te voelen dat ik te veel heb gebruikt. Een beetje tolerantie heb ik wel, van 17 t/m 22 mei ongeveer 90mg dex op verspreid over de dagen.
yip yip schreef:Knetterteen11 schreef:Hm lastig, mij lijkt dat dex dan meer is geschikt voor een thuis situatie en normale amfetamine meer voor het uitgaan.
Dexamfetamine is door de lage dosis in pilvorm nou eenmaal minder geschikt voor recreatief gebruik, ook al heeft het een prettigere werking.Knetterteen11 schreef:Ja dat is het een beetje bij speed geloof ik, je denkt nooit genoeg te hebben. Dus wil een soort van max opstellen per persoon en dat houd ik dan bij de hand, dat ik me achteraf niet schuldig hoef te voelen dat ik te veel heb gebruikt. Een beetje tolerantie heb ik wel, van 17 t/m 22 mei ongeveer 90mg dex op verspreid over de dagen.
Heel verstandig
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Ik zou voor speed gaan, dex is geloof ik niet zo recreatief.
En dex mist ook de lichamelijke boost die speed wel heeft.
^Ed Aldus schreef:Ik zou het snuiven als je het voor het eerst doet. Een bommetje kan best wel aardig binnen komen als het je 1e keer is, door kleine lijntjes te snuiven kun je het denk ik beter doseren. Je kunt beter de eerste 2x te weinig snuiven dan in 1x teveel bommen, als je eenmaal teveel hebt genomen is er geen weg terug
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
djor schreef:Vraagje tussendoor:
Als je dex neemt kan je erbij drinken en een joint roken?
Of word dat afgeraden?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Petrovic schreef:Ik vond dex altijd een veel fijner gevoel geven. Voelde een stuk cleaner aan.
Petrovic schreef:Ik vond dex altijd een veel fijner gevoel geven. Voelde een stuk cleaner aan.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
618157 schreef:Petrovic schreef:Ik vond dex altijd een veel fijner gevoel geven. Voelde een stuk cleaner aan.
Dex bijpakken na 2 uur heeft zo goed als geen zin recreatief.
DutchCookie schreef:618157 schreef:Petrovic schreef:Ik vond dex altijd een veel fijner gevoel geven. Voelde een stuk cleaner aan.
Dex bijpakken na 2 uur heeft zo goed als geen zin recreatief.
Snuiven is altijd recreatief
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten